Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Nachtleven & Festivals

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-05-2001, 23:13
GinnyPig
GinnyPig is offline
Lineup:
-Roog
-Jean
-Rank 1 (live)
-Marco V
-Michel de Heij

Roog: vind ik IMHO een slechte opening. Hij draait club.. bagger.

Jean: is wel ok. zolang hij maar niet te commercieel draait, doet ie het meestal wel goed.

Rank 1: nee, vind ik niks.. te "trance-achtig" als het ware.

Marco V: als hij hard draait draait hij echt goed. Ik had wel een beetje gehoopt dat hij zou komen, hehe.

Michel de Hey: Roeleert gewoon.

Ik zie wel weer uit naar dit feest. Sinds de vorige editie mijn eerste housefeest was, draagt het toch wel een speciaal plekje bij me . De lineup is zeker niet verkeerd en de gasten bij ID&T weten er altijd wel een goed feest van te maken. Ook het idee van een dresscode (dress in white) zie ik wel zitten.

Wie gaat er nog meer heen? En wat vinden jullie van de lineup?
Oud 12-05-2001, 00:09
JayDee
JayDee is offline
Ikkuh is dr ook zeker bij
T word een echte Show.
Line-up is best gewaagd maar Goed, De Hey doet echt niet onder voor anderen. Hij gaat zeker wel beuken hoor.

Be Part Of The Night And Dress In White
Oud 12-05-2001, 00:32
mustu
mustu is offline
Ik weet dat jij wel een echte fan bent, maar ik ben het er echt even niet mee eens!

Ik vind het sowieso een klote line-up, die van vorige keer was beter, maar zelfs toen vond ik het geen superfeest. Over het algemeen vind ik niet dat ID&T erg goede feesten geeft, afgezien van shockers natuurlijk..
Vooral Sensation is helemaal hun 'dingetje' geworden, en dat vind ik zo triest. Door hun grote naamsbekendheid onder de normale mensen, dus niet de echte underground fans kunnen ze het nu wel maken om zo`n klote-lineup neer te zetten, die hun nog geen 15.000,- kost (Evenveel als Sven Vath)

En dan ook nog eens een dresscode, dat vind ik al helemaal sneu. Ze willen gewoon kijken hoeveel ze kunnen bereiken!
Nou ik hoop dat het feest flink flopt, of dat iedereen erheen gaat en er bedrogen uitkomt, en nooit meer naar een ID&T feest wil..

Ik vind dit gewoon niet kunnen.. Ze moeten gewoon eens flink op hun bek gaan..
Oud 12-05-2001, 11:01
JayDee
JayDee is offline
Ik ben t wel met je eens dat de Line-Up minder is dan vorig jaar. Maar toch denk ik wel zeker dat t feest gaat slagen want de opzet is een echte show te geven met de beste effect. Persoonlijk ga ik ook meer voor HardTrance/HardHouse maar k heb dr goede hoop in dat dit feest wel tof word.
Oud 12-05-2001, 13:25
Verwijderd
Ik vind zowieso dat hele sensation een beetje TE comerciel .Vorig jaar toen ze die hit hadden ,zijn ze gelijk doorgedraaid..Marco V draaid natuurlijk altijd wel chillend.hoewel ik Jean de laaste tijd en vooral op Dutch Dimension echt PUSSY vond draaien.hij fokte je af en toe gewoon met die music..maar ja ,in plaats van naar Sensation te gaan ga ik nog liever Van diepen's dance department luisteren..want 538 is haast hetzelfde als dat hele sensation.. daar in tegen lijkt Hi Energie me wel weer een bruut feest..check de uitgaansagende op de site van tmf voor de line up..

Gegroet..
Oud 12-05-2001, 20:45
Citaat:
mustu schreef:
[B]Nou ik hoop dat het feest flink flopt, of dat iedereen erheen gaat en er bedrogen uitkomt, en nooit meer naar een ID&T feest wil..
[B]
Jij vindt het wel fijn als andere een kut avond hebben?
Oud 13-05-2001, 21:00
windsurfgirl
windsurfgirl is offline
hiero k ga erheen
Oud 13-05-2001, 22:03
Verwijderd
Ik ga d'r ook wel heen. Niet omdat ik de lineup nu zo speciaal vind ofzo, maar gewoon omdat je Sensation niet mag missen.

Ik vind de lineup trouwens vreselijk "clubberig".

Ze hadden gewoon Sven Väth erin moeten houden samen met nog een goede techno-DJ, bijvoorbeeld Picotto. En dan niet zo'n commercieël setje draaien maar gewoon beetje HR3 XXL-stijl. En Tiësto had moeten komen. Marco V is wel ok. Paul van Dyk hadden ze van mij ook wel mogen strikken.

Maar voor de rest word 't vast gezellig
Oud 14-05-2001, 13:18
*Michel*
*Michel* is offline
Om nou zoveel geld neer te leggen voor Jean, Marco V en De Heij vind ik een beetje belachelijk. Dr zijn zoveel kleinere feestjes met deze line up.

En van Rank1 ben ik ook niet zo kapot van. Als ze een live-act erbij wilden, hoezo dan geen Lab4 of Push?

En waar zijn de internationale grootheden heen?

Helaas maar dit jaar geen sensation voor mij.
Heb al feesten zat op de agenda staan zoals Impulz Outdoor & Qlimax
Oud 14-05-2001, 13:44
GinnyPig
GinnyPig is offline
Citaat:
*Michel* schreef:
Helaas maar dit jaar geen sensation voor mij. Heb al feesten zat op de agenda staan zoals Impulz Outdoor & Qlimax

Ga ik ook heen

Verder is het wel vaag. In een interview vorig jaar met een van de organisatoren werd door die gast gezegd, dat Sensation een jaarlijks terugkerend evenement zou worden met ieder jaar i.i.g. 2 binnenlandse en 2 buitenlandse dj's zouden komen (van enige status uiteraard). Beetje raar dat ze daar bij het 2e deel al vanaf zien?

En het is inderdaad erg commercieel opgezet. Maar aan de ene kant maakt dat het ook een beetje leuk. Ik zie er wel naar uit. Niet zozeer om zo uit me dak te gaan zoals op Shockers of Qlimax, maar meer vanwege de sfeer, lichten, shows enzovoort.
Oud 17-05-2001, 20:10
Prins
Prins is offline
Ik vind deze line-up gewoon afschuwelijk. Ik had er veel van verwacht, maar nu is het argument dat het niet om de dj's gaat, maar om de sfeer en de aankleding en de mooie lasers.
Ik vind dat !@#$@#$% gewoon grote bullshit: als ik naar zo'n groot feest ga en bijna een meier aan toegang betaal, dan ga ik voor meer dan 50% voor de muziek.
Ik denk dat iedereen na de vorige Sensation een stuk of 5 van de allerbekendste/duurste/beste/ namen ter wereld in het rijtje van ID&T had willen zien. Want na een Sensation 2000 met oa Carl Cox, Judge Jules, Tiësto en Sven Väth is dit gewoon een dikke vette afknapper.

2B Continued......
Oud 20-05-2001, 19:58
Prins
Prins is offline
kleine suggestie voor ID&T:

---------------------------
22:00-23:30 Marco V
23:30-01:00 Judge Jules
01:00-02:30 Carl Cox
02:30-04:30 Paul van Dyk
04:30-06:00 Tiësto
06:00-08:00 Paul Oakenfold
---------------------------

ps. Voor Marco V mag je natuurlijk ook meteen Sven Väth of iets dergelijks neerzetten .
Maar ik denk dat de gemiddelde Sensation-ganger hier toch wel iets meer tevreden mee is....
Oud 20-05-2001, 21:41
GinnyPig
GinnyPig is offline
De zwakke line-up geeft inderdaad aan dat het bij dit feest meer gaat om de commerciele opzetting dan om de muziek. Erg zonde. Deden ze het vorig jaar beter. Maar ik ga evengoed. Heb me 'special treatment'-kaartje al dus .

Regels voor berichten