Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Nachtleven & Festivals

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-06-2001, 16:56
Larah17
Larah17 is offline
LEUKE STELLING HE.....IK BEN BENIEUWD.....WANT WEET JE, ALS MEISJE HEB JE SJANS ZODRA JE ER EEN BEETJE BLOOT BIJLOOPT EN ALS JE EEN TRUI AAN HEBT NIET....HEHEHE
MAAAR ALLEEN MAAR LEKKERE LICHAAMPJES HE???

NEIG IK OOK MEER NAAR BIJ JONGENS.....MAAR IK GA NIET ZO HEEL VAAK METEEN OP HET UITERLIJK AF....PROBEER HET ALTHANS....LUKT NIET ALTIJD, GEEF IK TOE.....

Ik heb zelf blond haar (langig) en blauwe ogen. En ik ben vrij lang......1.80 ofzoiets
ik ben 17 en woon in AMSTERDAM

GRAAG REACTIES
Oud 15-06-2001, 17:13
Sikora2001
Sikora2001 is offline
ok
Oud 15-06-2001, 17:29
Verwijderd
larah 17

je bent lekker hoor:-)

hoop hierbij je ego opgekrickt te hebben
Oud 15-06-2001, 18:07
ITALIABOY
ITALIABOY is offline
klinkt leuk hoor laat je niet gek maken door sinx die heeft toch niks te doen net of hij jezus is lara kuzzie
Oud 15-06-2001, 18:07
ITALIABOY
ITALIABOY is offline
klinkt leuk hoor laat je niet gek maken door sinx die heeft toch niks te doen net of hij jezus is lara kuzzie
Oud 15-06-2001, 22:19
Larah17
Larah17 is offline
Wie is toch die mysterious italian boy!!!!???
help me..........en zeg wie je bent, je bent echt lief tegen me de hele tijd heheh....zal je wel tegen iedereen doen maar ja....

kusssssssssss voor jou weeer
liefs

larah
Oud 15-06-2001, 22:35
ITALIABOY
ITALIABOY is offline
Citaat:
Larah17 schreef:
Wie is toch die mysterious italian boy!!!!???
help me..........en zeg wie je bent, je bent echt lief tegen me de hele tijd heheh....zal je wel tegen iedereen doen maar ja....

kusssssssssss voor jou weeer
liefs

larah
nee zeker niet ben er tijden niet geweest maar jij viel me gelijk op je bent volgens mij mijn ware heb je msn moppie kuzzies mij

Oud 16-06-2001, 00:04
Verwijderd
hehe italian boy

ik ben jezus?

en hoeist met je vriendin want heb hier nog leuke foto vanje

[Dit bericht is aangepast door siNix (16-06-2001).]
Oud 16-06-2001, 11:29
ITALIABOY
ITALIABOY is offline
Citaat:
siNix schreef:
hehe italian boy

ik ben jezus?

en hoeist met je vriendin want heb hier nog leuke foto vanje

[Dit bericht is aangepast door siNix (16-06-2001).]

ik heb 2 blauwe ogen voor jou
Oud 16-06-2001, 11:37
Tha miss Cazzz
Tha miss Cazzz is offline
beetje domme vraag want als alle jongens alleen maar op strakke lichaampjes vielen dan hadden dus bijna alleen maar fotomodellen een vriend

~Life's like a dick, when it's hard fuck it!~
Oud 16-06-2001, 11:42
ITALIABOY
ITALIABOY is offline
Citaat:
Tha miss Cazzz schreef:
beetje domme vraag want als alle jongens alleen maar op strakke lichaampjes vielen dan hadden dus bijna alleen maar fotomodellen een vriend

~Life's like a dick, when it's hard fuck it!~
hoe zie jij eruit dan ????

Oud 16-06-2001, 12:50
E-MAN
Tuurlijk val je daar niet op! Maar het is wel aantrekkelijk. Ik bedoel voor een relatie maakt het uiterlijk niet uit. Voor het eerste contact wel.
Oud 16-06-2001, 13:20
Larah17
Larah17 is offline
Italian boy.....

jij kent vast duizenden meisjes via het internet he!!!!! hehe.......
heb je een vriendin? ik weet het antwoord al hehhehe, maar ja...wil het toch nog van jou zelf horen!!!!

ik heb msn jaaaaaaaaaaaaaaaaaa

xxxxxx voor jou!!!!!
Oud 16-06-2001, 13:31
Verwijderd
Citaat:
Larah17 schreef:
ALS MEISJE HEB JE SJANS ZODRA JE ER EEN BEETJE BLOOT BIJLOOPT EN ALS JE EEN TRUI AAN HEBT NIET....
Hangt er maar net vanaf wat voor jongens je tegenkomt he...

Persoonlijk knap ik er juist hardstikke op af als een meisje er bloot en ordi bijloopt in de disco...
Oud 17-06-2001, 00:05
ITALIABOY
ITALIABOY is offline
Citaat:
E-MAN schreef:
Tuurlijk val je daar niet op! Maar het is wel aantrekkelijk. Ik bedoel voor een relatie maakt het uiterlijk niet uit. Voor het eerste contact wel.

kijk schatje ik kan niet veel meisjes je viel me gelijk op dus vandaar dat ik zo lief ben kuzzie mij

Oud 17-06-2001, 02:15
Larah17
Larah17 is offline
Citaat:
ITALIABOY schreef:

kijk schatje ik kan niet veel meisjes je viel me gelijk op dus vandaar dat ik zo lief ben kuzzie mij

I believe you!!!!!
Nog uit geweest????????
Jammer dat ik je nog nooit ECHT heb gesproken....vind je ook niet?????????

KUS VOOR JOU

ik ga slapen, het is kwart over 3 s'nachts dus......

XXXXXX LARAH

Oud 17-06-2001, 02:34
ITALIABOY
ITALIABOY is offline
Citaat:
Larah17 schreef:

I believe you!!!!!
Nog uit geweest????????
Jammer dat ik je nog nooit ECHT heb gesproken....vind je ook niet?????????

KUS VOOR JOU

ik ga slapen, het is kwart over 3 s'nachts dus......

XXXXXX LARAH

hey ik heb je toegevoegd maar ging net vaag maar spreek je nog wel en wat vind je van me zin onder mijn teksten ?????

Oud 17-06-2001, 05:20
Verwijderd
hehe .. hopen dat dit goed loopt.. italianboy

hehe
Oud 17-06-2001, 12:38
Larah17
Larah17 is offline
Italian boy::::

LEUKE TEKST onder je berichten!!! Echt lief van je!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Maar ehm.......ik heb een virus ontvangen via mijn msn, door een of ander klote-TROETELBEER84 ofzo!?!?!? Dus nu kan ik niet msn'en, mail me anders ff!!!!!!

XXXXXXX
Larahhhhhhhhhhhhh
Oud 17-06-2001, 13:36
drama
drama is offline
Citaat:
Larah17 schreef:
LEUKE STELLING HE.....IK BEN BENIEUWD.....WANT WEET JE, ALS MEISJE HEB JE SJANS ZODRA JE ER EEN BEETJE BLOOT BIJLOOPT EN ALS JE EEN TRUI AAN HEBT NIET....HEHEHE

NEIG IK OOK MEER NAAR BIJ JONGENS.....MAAR IK GA NIET ZO HEEL VAAK METEEN OP HET UITERLIJK AF....PROBEER HET ALTHANS....LUKT NIET ALTIJD, GEEF IK TOE.....

Ik heb zelf blond haar (langig) en blauwe ogen. En ik ben vrij lang......1.80 ofzoiets
ik ben 17 en woon in AMSTERDAM

GRAAG REACTIES

nou, als je capslock niet was vergeten uit te zetten had ik bijna interesse gehad
Oud 17-06-2001, 13:38
Mr. Perfect
Mr. Perfect is offline
vind ik wel leuk zo'n strak pakkie een stak broekie ofzo.
Oud 17-06-2001, 14:35
Anouxxx
Anouxxx is offline
Citaat:
Larah17 schreef:

Ehm ik wil niet heel veel zeggen hoor maar toen ik uitging met koninginnenacht had ik een trui aan omdat we eigenlijk voornamelijk alleen de kraampjes zouden afstruinen maar omdat er niet al te veel kraampjes waren gingen we uiteindelijk naar stair way en toen heb ik toch leuk zitten kletsen met een jongen hoor! En gister ben ik uitgeweest en had ik een best wel leuke outfit aan (al zeg ik het zelf ) en toen heb ik met geen jongen gepraat dus...dat zegt dus helemaal niks meid...
Oud 17-06-2001, 15:23
ITALIABOY
ITALIABOY is offline
Citaat:
Larah17 schreef:
Italian boy::::

LEUKE TEKST onder je berichten!!! Echt lief van je!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Maar ehm.......ik heb een virus ontvangen via mijn msn, door een of ander klote-TROETELBEER84 ofzo!?!?!? Dus nu kan ik niet msn'en, mail me anders ff!!!!!!

XXXXXXX
Larahhhhhhhhhhhhh

ohw ik weet welk virus haal je msn er af en op nieuw er in zetten je kan ook op ctrl alt delete indrukken en choke be eindige

hele lekkere zoen van mij
Oud 18-06-2001, 18:39
Larah17
Larah17 is offline
Italian boy.......
die tekst slaat op meerdere meisjes hoor hehhehehe!!!!!!!!!!!!! Dus.......dat zegt dus niks about me!!!

Drama: Sorry voor de capslock hehe
Oud 18-06-2001, 22:33
ITALIABOY
ITALIABOY is offline
Citaat:
Larah17 schreef:
Italian boy.......
die tekst slaat op meerdere meisjes hoor hehhehehe!!!!!!!!!!!!! Dus.......dat zegt dus niks about me!!!

Drama: Sorry voor de capslock hehe
maar jij bent echt te gek hoor he
Oud 19-06-2001, 09:40
Spacey
Spacey is offline
wat een gekwijl, ik word er gewoon akelig van. maar dat kan je beter op dating doen. daar hoort dat. Dit is een uitgaans forum. dussssssss...
en dit is meer een soort dating topic geworden.

Groeten

Regels voor berichten