Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
ken een een hindoestaans meisje in amsterdam, draagt altijd geweldige creaties en veel lichte make up en altijd nepdreads vindt dr wel koel, enne nog een meisje met een wat getitne huidskleur en die loop dr heel oldschool punk uit met korte schotse rokjes, pierdcings, kapotte panty's en leren jasje smet studs. MOet zeggen dat z ewel door hun huidskleur meer opvallen want je ziet t minder, maar onzin om te zggen dat donkeren mensen dat nei tkunnen. Ken ook nog een bmxer half surinaams die naar nofx en reel big fish gaat!
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik ken wel wat 'gekleurde' alternatievelingen: zuid-amerikanen, marokkanen, zelfs zwart-afrikanen (die zijn meestal zot van reggae)...maar je ziet het wel minder ja. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Bla,vind het maar onzin ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
ik moet toegeven dat ik het ook een beetje raar vind lijken
![]() slaat natuurlijk nergens op dat ik dat vind en ik ben ook al tijdje bezig met dit stomme vooroordeel van me af te gooien en het lukt ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik ben geen alto, maar ga wel vaak naar concertjes van emo/hardcore/punk bands en vaak zijn er alleen maar blanke mensen, en ja soms kijken ze wel vreemd, maar verder is er niet echt iets bijzonders. Wel een paar keer skinheads gehad die lomp liepen te doen.
Ik kleed me niet echt alto ,maar wel af en toe een skate broek, skateschoenen of old school vans. Ik let tegenwoordig niet meer zo op hoe mensen kijken, ze doen maar. Ik vind het soms nog wel jammer dat als ik ergens ben mensen me raar aan kijken, terwijl als ik als nederlander naar zo'n punkconcertje ging er niks aan de hand was. Ik ben trouwens koreaans. Tja..Ik voel me soms nog een beetje ongemakkelijk als ik dus ergens rondloop waar ik de enige buitenlands uitziende ben, maar na een paar minuten is dat alweer voorbij. Je moet er gewoon niet zoveel over nadenken, dan vergeet je vanzelf hoe je eruit ziet en voel je je net als ieder ander daar. (ik vergeet trouwens zoiezo altijd dat ik er anders uit zie, totdat iemand me er mee confronteert of ik een spiegel zie. Ik voel me gewoon nederlands, want dat ben ik ook.) |
![]() |
|
Skinheads zijn buttheads, die weten niet eens wat punk inhoud.
Punk is van/voor iedereen, ennem je moet idd stront hebben aan die figuren die alleen maar zwart wit kunnen zien. (Hoewel dat voor mij weer wat makkelijk praten is, omdat ik zelf blank ben.) Maar, ik vind dat je gewoon moet kunnen doen wat je wilt. |
![]() |
||
Citaat:
Hey yo! Ik zelf heb die probleem hier in mijn city ook. ben de enigste Marokkaan (om het zo te zeggen) die wijde broeken aan heeft die gescheurd of iets dergelijks zijn.En ook naar hardrock bands luister etc etc. . Maar als ik naar zo'n band luister ergens kijken sommige mensen me ook heel dom aan.Heb ik een hekel aan! Het komt inderdaad weinig voor.Maar volgens mij is dat vooral zo omdat ik met vrienden optrek die skater of whatever zijn. Dus het ligt eraan met welke vriendenkring je te maken heb. En bij ons in wageningen zie ik niet zo gauw een marokkanen met punkers lopen ofzoiets...vandaar dus PeaCe
|
![]() |
Yeah, noem jezelf lekker alto, dat is echt wel alternatief! Jezelf alto noemen en het natuurlijk afkeuren wanneer iemand anders je in een subcultuur plaatst. Gaat het niet om jezelf zijn en anderen accepteren om wie zij zijn? Waarom zou je jezelf dan alto willen noemen en zo jezelf in een hoekje plaatsen? Wees gewoon jezelf en heb schijt aan iedereen die dat tegen staat, maar plaats jezelf niet in een subcultuur
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Je moet een zin ook afsluiten met een punt, vraagteken of een uitroepteken. ![]()
||
![]() |
Citaat:
Humoristisch, hahaha. Zij wacht gewoon tot iemand een fout maakt. Heb je niks beters te doen? Krijg een leven! Ineens weet je het, je wordt docent Nederlands! Vrede! ![]() Ontopic: krijgen we dat alto geblaat weer... ![]()
|
Ja genoeg geblaat!
Jees de ene ergert zich aan een spelfout (ik erger me ook kapot als iemand "per se" fout tikt), de andere kan het een worst wezen. Einde verhaal...
|
Er zit opzich wel een logica in, veel metal en rock e.d. is vaak 'typisch blanke' muziek (ik heb het ook niet verzonnen). Maar het slaat natuurlijk nergens op dat getinte mensen niet van deze muziek zouden kunnen houden en zich ernaar zouden kunnen kleden.
||
Citaat:
(btw, geweldige sig marije ![]()
||
Citaat:
maar inderdaad zie je maar weinig getinte mensen bij rock/metal/punk en vergelijkbare concerten. Geen idee waar het aan ligt.. naja, misschien zijn er wel minder getinte dan blanke mensen in nederland... dus ook minder getinte mensen die naar "alternatieve" muziek luisteren
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 |