Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-01-2003, 17:20
schaatsrijdstertje
schaatsrijdstertje is offline
Ik heb een vraagje, de laatste weken probeer ik mezelf te bevredigen, maar wanneer kom je klaar? Vaak heb ik na ongeveer een halve minuut / hele minuut dat ik helemaal gek word en helemaal gespannen en ik blijf dan maar door gaan en opeens kan ik gewoon niet meer door gaan en stop ik, maar na een paar seconden wil ik weer en probeer ik het weer maar dan voelt het niet meer lekker dus dan stop ik gewoon. Ik hoor van veel meiden dat ze opeens helemaal ontspannen, maar dat gevoel heb ik nooit!! Hoe voelt het bij jullie als jullie klaar komen?
Met citaat reageren
Oud 19-01-2003, 17:36
Evil creature
Evil creature is offline
Raak je wel je clitoris met je vingers? Anders gebeurt er niets.
Neem er gewoon de tijd voor.
Verder weet ik niet of ik je kan helpen want ik ben een jongen en is een beetje moeilijk inleven.

succes.
Met citaat reageren
Oud 19-01-2003, 17:48
Cryptic Winterstorm
Cryptic Winterstorm is offline
Neem er idd de tijd voor, en maak het jezelf makkelijk. Je zult toch zelf moeten ontdekken wat je lekker vind en wat niet, dat is voor iedereen verschillend.
Oud 19-01-2003, 17:51
Verwijderd
Het voelt gewoon als klaarkomen :\
Met citaat reageren
Oud 19-01-2003, 17:58
Evil creature
Evil creature is offline
Citaat:
Morgan schreef:
Het voelt gewoon als klaarkomen :\
duh
Met citaat reageren
Oud 19-01-2003, 18:00
Verwijderd
Jah het is ook een vrij duh-niveau-ige vraag. Hoe voelt klaarkomen. Is er iemand die dat kan beschrijven?
Met citaat reageren
Oud 19-01-2003, 18:06
Evil creature
Evil creature is offline
Misschien moeten we dat samen eens uitzoeken.
Met citaat reageren
Oud 19-01-2003, 18:17
Koffie_kus
Koffie_kus is offline
oeh.. ik voel het heel goed als ik klaarkom hoor...

maar misschien moet je ff opletten of je je spieren spant (benen + buik) dat kan ook een teken zijn dat je bent klaargekomen

of je probeert het gewoon niet zo hard en doet rustig aan en fantaseert er wat bij, heel langzaam, jezelf plagen zegmaar

dat kan ook werken
Oud 19-01-2003, 20:52
Verwijderd
Citaat:
schaatsrijdstertje schreef:
Ik heb een vraagje, de laatste weken probeer ik mezelf te bevredigen, maar wanneer kom je klaar? Vaak heb ik na ongeveer een halve minuut / hele minuut dat ik helemaal gek word en helemaal gespannen en ik blijf dan maar door gaan en opeens kan ik gewoon niet meer door gaan en stop ik, maar na een paar seconden wil ik weer en probeer ik het weer maar dan voelt het niet meer lekker dus dan stop ik gewoon. Ik hoor van veel meiden dat ze opeens helemaal ontspannen, maar dat gevoel heb ik nooit!! Hoe voelt het bij jullie als jullie klaar komen?
wannneer je klaarkomt kan verschillen, sommige meisjes na tien seconden, andere pas na een halfuur... het 'helemaal gek worden' klinkt wel als bijna klaarkomen, maar wat gebeurt er precies als je 'opeens niet meer kan doorgaan'? is het dan onaangenaam om door te gaan, of te moeilijk, of lijkt het overbodig?
in het eerste geval ben je misschien erg gevoelig, en kun je beter juist de clitoris mínder raken en meer naar je vagina gaan... in het tweede geval ben je dan té opgewonden om je te concentreren op de beweging, misschien moet je een gemakkelijkere beweging bedenken of eventueel hulpstukken gebruiken...in het laatste geval zou het kunnen dat je bent klaargekomen, maar het is vreemd dat je dat dan niet echt merkt...
hoe klaarkomen voelt kan ik niet echt beschrijven, maar een deel ervan is dat de spieren in onder andere de vaginawand meerdere keren achter elkaar sterk samentrekken op een aangename manier... maar het is wel meer dan dat
Met citaat reageren
Oud 19-01-2003, 21:04
Justice
Justice is offline
Citaat:
Morgan schreef:
Jah het is ook een vrij duh-niveau-ige vraag. Hoe voelt klaarkomen. Is er iemand die dat kan beschrijven?
Spanningsopbouw en een ontlading... Maar ja... Ook dat zijn ruime begrippen

Het is gewoon een gevoel, en zoals met alle gevoelens kun je ze leuk/minder leuk vinden!
Oud 19-01-2003, 21:49
Verwijderd
als je niet weet of je wel of niet bent klaar gekomen, kan ik dan constateren dat je nooit klaarkomt? Anders had je het wel, herkent lijkt me zo..
Met citaat reageren
Oud 20-01-2003, 09:52
carla-tje
carla-tje is offline
Men zegt wel eens dat als je bent klaargekomen, je het verdomd goed weet dat het is gebeurd... ik denk dus dat het bij jou nog niet het geval is...
Oud 21-01-2003, 07:17
Rugbuksnuffer
Rugbuksnuffer is offline
Ik weet niet hoe het precies voelt maar het zou wel net zo lang moeten duren als dat een geit een hooiberg leegvreet

Regels voor berichten