Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() en dat je niet gecontroleerd word op het begin zegt genoeg. [Dit bericht is aangepast door predsletjee (08-08-2001).] |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
(Sorry voor de bull-shit, net terug van een maandje Zuid-Frankrijk. Je bent ook wel slecht gek, nee zelfs niet goed gek, om zoiets te kunnen weerstaan.)
||
![]() |
Citaat:
Tja ok, laat ik dan nu maar weer eens mijn echt lulverhaal gaan lozen. Eerst maar even zeiken: je kan daar lekker dansen HQ is de laaste jaren ALTIJD uitverkocht, en geloof me, als het na 12-en is, dan kan je er niet relekst dansen. Je zit als haringen in een vat en door de hitte hou je het max. een half uur vol. lekker klein daar dus keihard geluid Het is er niet klein, maar overvol. En het geluid is idd hard, maar heeft geen echt goede kwaliteit. (Ongeveer een zelfde effect verkrijg je door 2 60Watt boxjes op een 2x150Watt versterker aan te sluiten op je zolderkamertje) of je kan boven op het balkon chillen Je kan er alleen maar staan, het is er krap en na 2-en komen er hele watervallen zweet van het plafond in je nek vallen. JP en Tom Harding zijn daar de huis Dj's dat betekent dus hard stampen JP stampt absoluut niet, hij draait progressive, maar wel zeer lekker en dansbaar. Niets op aan te merken. Tom Harding stampt wel, maar het begint hem de laatste tijd een beetje in zijn bol te vliegen lijkt het wel. Als hij om 03.00h mag draaien, staat hij tijd min. 03.10h zichzelf schouderklopjes te geven. Terwijl ik de laatste tijd dan echt begin te denken "Gooi in godsnaam die plaat erop mafkees". Geef mij maar techno, dat is niet stampen maar heien ![]() relaxte sfeer het is het waard Helemaal mee eens. Ik zou zeggen, ga er heen. Je moet het een keer gezien hebben, alleen jammer dat het nu een beetje te bekend is. Maar let op, boeren en buitenlui: Nog niet overal hebben ze airco uitgevonden, ook niet in het grote enge Amsterdam, dus trek zo WEINIG mogelijk aan. Als je het zo bekijkt is het best een dure saunu ![]() ![]()
|
![]() |
Nog 1 ding: Ik word hier toch niet als een soort Tom Harding-groupie gezien op dit forum??? (NARE MAN!!!)
OK, ik ga vaak naar HQ maar Harding wordt de laatste tijd veels te veel te hemel in geprezen. En kom op, er zijn veel betere dj's op deze aardkloot.
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
JP stampt niet ? ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ooit wel eens Kai Tracid, Mauro Picotto en Gary D met 110dB tegenover je gehad? Dat stampt... (Qlimax @ HMH 2/6/2001). En van die laatste zin snap ik niet echt veel, als dat mag. No offense, we blijven allemaal vriendjes toch??!!?? ![]() ![]() ------------------ ***** Shall We Dance ? **** [Dit bericht is aangepast door Prins (14-08-2001).]
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() Maar als je echt stampen wilt, inderdaad.. bezoek Qlimax. (of download zo'n set eens)
||
![]() |
Citaat:
25 augustus Awekenings Outdoor, 1 september Impulz Outdoor, 7 september Antwerp Is Burning of Wildlife, 10 november I Love Techno, 15 november Amsterdam Dance Event, 8 december Qlimax, 29 december Innercity, 31 december Qontact. Dat is mijn voorlopige programma ![]() ![]() Niet slecht toch? Er zal af en toe nog wel iets tussen komen hoor, een keertje HQ, Qlubtempo, Earth, Kremlin, Club Eve of Focus zorgt voor afwisseling!! ![]()
||
![]() |
Citaat:
Mooi schema ![]() Heb nu net Love Parade & Nature One achter de rug. Eerst volgende wordt Antwerp is Burning & I Love Techno. PS: Ik dacht dat niks de Loveparade kon overtreffen, maar ik had het mis ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Westbam Mauro Picotto Technasia Live DJ Rush Richie Hawtin Bad Boy Bill Johannes Heil Live Chris Liebing Speedy J Live Luke Slater Live Adam Beyer Jack de Marseille |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Er komt 1 fantastisch feest aan van Q-Dance. De datum is hoogstwaarschijnlijk 8 december 2001 (Als vervanger van Qlimax) en het vindt plaats in de HMH in Amsterdam. Voor de mensen op dit forum die van de allerbeste house houden (en dan bedoel ik meteen de allerhardste) zal dit GEGARANDEERD het ALLER-ALLER-BESTE feest van het jaar worden. Beter dan wat dan ook. Nieuwsgierig?? Morgen post ik wel een topic met alles erop en eraan over dit beestachtige feestje, ik moet nu eerst even wat slaap goedmaken..
||
![]() |
Citaat:
![]() Oeps, verklapt ![]()
||
![]() |
Citaat:
Een vriend van me is 17 en gaat iedere zaterdag naar de melkweg, en wordt ALTIJD gecontroleerd! Hij heeft echter een vals identiteitsbewijs ![]() Maarre.. je bent 15, dus wees echt niet verbaasd als je er niet inkomt hoor... Zie dit niet alsof ik je probeer af te schrikken ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |