Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
hey dit lijkt me wel eens leuk om naar toe te gaan! Hebben ze een website?
Dan ga ik gewoon de hele zaterdag een beetje toeristisch doen in Antwerpen, 's nachts lekker feesten en rijd ik zondagmiddag rustig aan terug naar Amsterdam. DAt lijkt me wel wat! Michel, heb je er wat meer info over??? Thanx.
||
![]() |
Citaat:
Kijk op www.antwerpisburning.be PS: Neem ook eens een voorproefje op www.ilovetechno.be |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
no tom harding en no carl cox... pretty sucky tiesto is te commercieel en zijn stijl is softer dan t publiek kan late springe...
paul vna dyk heeft ook al zon softe stijl... dus ook nix voor mij... en een dj die niet ze eige stijl draait vind ik minder.. daar presteer je als dj ook minder door....jou muziek draait altijd t fijnste... mssl wim
||
![]() |
Citaat:
En voor Carl Cox en Sven Vath-taferelen adviseer ik je naar I Love Techno te gaan. |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Tik je naam in en laat ons zien wat er gevonden wordt! Verwijderd | 103 | 06-09-2007 06:59 | |
ARTistiek |
Propere stad vs. Beschilderde en beplakte stad (beiden even vuil) Pay Per View | 11 | 28-08-2005 18:39 | |
Muziek |
Groezrock 2005 IEMOW-KOR | 500 | 11-02-2005 14:17 | |
Muziek |
Dump de playlist mmuddy | 83 | 17-06-2004 00:06 | |
De Kantine |
hebben jullie nog iets leuks gedaan gister? Bikinie-meisje | 56 | 01-05-2002 21:09 |