Advertentie | |
|
![]() |
|
Darn, skippen ze nu het progressive gedeelte? Da's minder...
Merken ze nog ff subtiel op: "Wellicht dat een nieuw gemeentebestuur na de verkiezingen volgend jaar anders denkt over ons vermogen om grootschalige evenementen te organiseren." ![]()
|
Het is wel waar in zag het ook net op http://www.id-t.com de gemeente Utrecht wil geen vergunning afgeven voor een feest van +- 40.000 mensen.
Nu kunnen er waarschijnlijk maar 25.000 heen. ik baal er echt wel van ![]()
||
Citaat:
Je koopt geen kartje voor Trance Energy om alleen Marco V. te zien. Kun je net zo goed naar een discotheek gaan waar hij optreed met een solo-set.
|
![]() |
Dat is dus geen bullshit reden want ik kom door heel nederland in kleine discotheken naar marco maar dat was weer us een groot feest waar ie zou komen..... dusSsSsSs [Dit bericht is aangepast door J (05-01-2002).]
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
Hey PartyPeople!
Ik ga zaterdag 16 Februari naar TranceEnergy en de kaartjes heb ik al! Alleen nu staat er op de kaarten MINIMUM leeftijd 18 jaar en dat ben ik dus op 16 februari nog niet. Weet iemand hoe streng hierop gecontroleerd wordt? En kun je problemen krijgen?¿ Ik ga dus samen met een groep mensen van rond de 18/20 jaar, maar ik en nog een andere vriendin zijn dus nog maar 17. Greetz LovelyLady ![]() E-mail to: theoneandonlylovelylady@hotmail.com
||
![]() |
Citaat:
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Luminosity presents Before The Energy @ Poema, Utrecht 22-02-'08 [Trance Energy Pre P Luminosity | 0 | 15-12-2007 21:08 | |
Muziek |
Trance energy: welke DJ verwacht je het meest van? Twanos | 51 | 19-02-2005 19:07 | |
Muziek |
Trance en Hardstyle livesets Verwijderd | 35 | 27-01-2005 11:43 | |
Muziek |
Trance! danceforce | 36 | 27-01-2004 16:06 | |
Muziek |
Welke muziek heb jij? AXE | 66 | 18-07-2003 15:08 | |
Drugs & Alcohol |
Drugs bij feesten als Impulz, Trance Energy, Sensation, Innercity...ect. Verwijderd | 26 | 06-02-2002 12:53 |