![]() |
|
![]() |
ik bne blij dat ik daar geen last van heb! ik weet wel dat de eerste keren dat ik met mezelf speelde het wel heel lekker vond maar eigenlijk niet kon klaarkomen..en ik miste steeds iets, mar na un paar keer proberen gingen zoals gezegd de hemelpoorten voor me open
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() oefen genoeg...
|
een hele poos geleden had ik hiero zelf een topic geopend met dat ik nog nooit was klaargekomen.
het lukte me nooit.. todat mijn vriend eens flink ging proberen en toen kwam ik ineens. Zelf lukt het ook niet alleen mijn vriend kan het.. blijf proberen.. komt vast wel..
||
![]() |
Citaat:
pfffff, ik heb nu 3 jaar ervaring en nog lukt het niet. Ik heb de hoop al opgegeven. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik heb nu 8 maanden met mijn huidige vriend. Hoe lang heeft het bij jou geduurt tot de eerste keer? Ik zal het op jouw advies blijven proberen. Dank je wel ![]() |
![]() |
||
Citaat:
maar voor hem had ik wel wat andere vriendjes gehad.. maar daarbij lukte het ook niet. Gewoon blijven volhouden.
||
Citaat:
![]() ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
17, nog geen orgasme gehad love-in-the-air | 7 | 26-08-2016 22:04 | |
Seksualiteit |
Ze komt echt niet klaar All in | 19 | 06-06-2007 20:42 | |
Seksualiteit |
hoe snel kom je klaar bij een jongen (voor meisjes) gurl19 | 84 | 02-08-2005 21:33 | |
Seksualiteit |
Aan wie heb je het(als eerste) verteld dreamer16 | 67 | 11-08-2003 13:48 | |
Seksualiteit |
ze heeft nooit een orgasme AriePenarie | 12 | 24-01-2003 14:24 | |
Seksualiteit |
Nooit klaargekomen is de eerste keer neuken ook niet klaarkomen. leeg hersencelletje | 10 | 09-01-2002 13:41 |