Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Nachtleven & Festivals

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-01-2002, 18:41
RuffThugg
RuffThugg is offline
Oke mensen, ik ga de 25e een weekendje naar Gran Dorado in Weert.
En je hebt daar zo'n discotheek zelf, op het terrein van Gran Dorado, maar heeft iemand tips om uit te gaan in Weert?

Beschrijf a.u.b. wat voor muziek er wordt gedraid en wat voor publiek en waarom jij het daar leuk vindt.
Advertentie
Oud 17-01-2002, 19:13
miro
miro is offline
Ten eerste moet je op de oelemarkt zijn (zo heet het uitgaansplein) (straat rechts van de mac donalds)daar zijn allemaal verschillende cafe's. Zo heb je de Carte Blanche, dat is een discotheek, je moet er wel entree betalen en de drank is redelijk duur. Ze hebben een hele grote hal waar trance wordt gedraaid en een kleine haar waar R&B wordt gedraaid, verder hebben ze ook nog een coctailbar.

Je hebt de brouwer, een van de drukst bezochte cafes van weert, ook sinds kort entree alleen is de drank heel goedkoop, maar volgens mij komen er minder klanten sinds er entree gevraagd wordt, iedereen gaat naar de Apostel. Zelf vind ik de muziek niet zo (van alles door elkaar, veel te oude rock), maar de mensen zijn gezellig.

De Cardinaal, komt vooral publiek tussen de 20 en 30 jaar, hele leuke dansmuziek wordt er gedraaid en ook af en toe trance tussendoor.

Voor de rest heb je nog wel 10 cafes op de oelmarkt maar dat moet je zelf uitvinden

Je hebt de Zig zag, die ligt in de straat links naast de Mac Donalds (beekstraat), dat is een Rock cafe, leuke sfeer maar je moet wel naar binnen durven.

In de zelfde straat ligt De Apostel, persoonlijk vind ik het het leukste cafe van weert. Heb publiek is af en toe wel wat jonger, er wordt vooral muziek uit de jaren 80 gedraaid maar ook muziek uit de top 40 en trance, de sfeer is geweldig. Maar omdat het zo leuk is, is het vaak ook erg druk.

Ik hoop dat je er iets aan hebt (ik heb mn paard staan tegenover gran dorado, kom maar een keertje langs ) en anders vraag je maar.
Oud 17-01-2002, 21:09
Verwijderd
alweer zo'n boeren gat...
Oud 18-01-2002, 14:05
miro
miro is offline
Citaat:
Princess schreef:
alweer zo'n boeren gat...
Tis maar wat je boers vind. Weert is een kleine stad, geen durpke of zo. Een van de meest-groeiende zakensteden van Nederland een uitgaancentrum. Een grote binnenstad en alle facaliteiten die je je kunt bedenken. Weet je waar het beste basketbalteam van Nederland uitkomt?juist ja, uit weert. Weet je waar Sjeng Schalken vandaan komt?juist ja, uit weert. Ik denk dat je het over nederweert hebt, dat is wel een boerengat namelijk.
Oud 18-01-2002, 21:43
RuffThugg
RuffThugg is offline
Citaat:
miro schreef:
Ten eerste moet je op de oelemarkt zijn (zo heet het uitgaansplein) (straat rechts van de mac donalds)daar zijn allemaal verschillende cafe's. Zo heb je de Carte Blanche, dat is een discotheek, je moet er wel entree betalen en de drank is redelijk duur. Ze hebben een hele grote hal waar trance wordt gedraaid en een kleine haar waar R&B wordt gedraaid, verder hebben ze ook nog een coctailbar.

Je hebt de brouwer, een van de drukst bezochte cafes van weert, ook sinds kort entree alleen is de drank heel goedkoop, maar volgens mij komen er minder klanten sinds er entree gevraagd wordt, iedereen gaat naar de Apostel. Zelf vind ik de muziek niet zo (van alles door elkaar, veel te oude rock), maar de mensen zijn gezellig.

De Cardinaal, komt vooral publiek tussen de 20 en 30 jaar, hele leuke dansmuziek wordt er gedraaid en ook af en toe trance tussendoor.

Voor de rest heb je nog wel 10 cafes op de oelmarkt maar dat moet je zelf uitvinden

Je hebt de Zig zag, die ligt in de straat links naast de Mac Donalds (beekstraat), dat is een Rock cafe, leuke sfeer maar je moet wel naar binnen durven.

In de zelfde straat ligt De Apostel, persoonlijk vind ik het het leukste cafe van weert. Heb publiek is af en toe wel wat jonger, er wordt vooral muziek uit de jaren 80 gedraaid maar ook muziek uit de top 40 en trance, de sfeer is geweldig. Maar omdat het zo leuk is, is het vaak ook erg druk.

Ik hoop dat je er iets aan hebt (ik heb mn paard staan tegenover gran dorado, kom maar een keertje langs ) en anders vraag je maar.

Oke thnx.
Nou is goed hoor, ik kom wel langs, laat je me dan het uitgaansleven in Weert zien???

Maar iig bedankt.
Oud 18-01-2002, 23:46
1337
1337 is offline
Citaat:
miro schreef:
Tis maar wat je boers vind. Weert is een kleine stad, geen durpke of zo. Een van de meest-groeiende zakensteden van Nederland een uitgaancentrum. Een grote binnenstad en alle facaliteiten die je je kunt bedenken. Weet je waar het beste basketbalteam van Nederland uitkomt?juist ja, uit weert. Weet je waar Sjeng Schalken vandaan komt?juist ja, uit weert. Ik denk dat je het over nederweert hebt, dat is wel een boerengat namelijk.

Weet je waar Dommelsch Bier vandaan komt? ook n boerengat ja... maar ja das wat anders natuurlijk...

Hmmzz een vriend van mij woont in Weert en zegt dat daar echt zon mooie vrouwen komen enzo klopt da eigenlijk wel? of schept ie alleen op?

Hmmzz Vanilla ja... basketbal je daar ook?

Oud 19-01-2002, 00:16
miro
miro is offline
Citaat:
1337 schreef:
Weet je waar Dommelsch Bier vandaan komt? ook n boerengat ja... maar ja das wat anders natuurlijk...

Hmmzz een vriend van mij woont in Weert en zegt dat daar echt zon mooie vrouwen komen enzo klopt da eigenlijk wel? of schept ie alleen op?

Hmmzz Vanilla ja... basketbal je daar ook?

Mooie vrouwen? ik natuurlijk!! (jaja ik ben een meisje)
Oud 19-01-2002, 10:05
1337
1337 is offline
oi, dan mag je me wel ff mailen , ik moet je dan toch nog iets vragen
nl1337@hotmail.com

of geef me jouw mail ff, das net zo handig...

[Dit bericht is aangepast door 1337 (19-01-2002).]
Oud 19-01-2002, 14:53
miro
miro is offline
Citaat:
1337 schreef:
oi, dan mag je me wel ff mailen , ik moet je dan toch nog iets vragen
nl1337@hotmail.com

of geef me jouw mail ff, das net zo handig...

[Dit bericht is aangepast door 1337 (19-01-2002).]
En waarom zou ik jou mailen? kben wel benieuwd wat je me wilt vragen.

Ik ben ook wel benieuwd naar wie je vriend is, misschien ken ik m wel?
Oud 19-01-2002, 16:55
1337
1337 is offline
Citaat:
miro schreef:
En waarom zou ik jou mailen? kben wel benieuwd wat je me wilt vragen.

Ik ben ook wel benieuwd naar wie je vriend is, misschien ken ik m wel?

idd, je zal m waarschijnlijk wel kennen, hij komt nl ook altijd in de apostel... dus mail me dan ff

Oud 20-01-2002, 19:51
miro
miro is offline
btw: vrijdag en zondag is er niet veel te doen in weert. Op vrijdag kun je beter naar eindhoven gaan en op zondag is er in nederweert wel wat te doen Op donderdag kun je naar de Carte Blanche gaan, geen entree, heel druk, erotic show.
Oud 30-01-2002, 19:59
miro
miro is offline
en hoe was het nou????
Advertentie

Regels voor berichten