Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-01-2002, 12:24
Verwijderd
Ik heb het zelf niet gelezen maar ik hoor net dat over 2 jaar in 2004 de tweede fase eenvoudiger wordt gemaakt. 2004!!! ik zit nu in havo 4 ben blijven zitten!!! en dan gaan ze het over 2 jaar eenvoudiger maken. Wat is dit voor kutzooi
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-01-2002, 12:39
Verwijderd
Fijn he... ;rolleyes:
Met citaat reageren
Oud 10-01-2002, 13:11
Ninnoc
Ninnoc is offline
join the club
Oud 10-01-2002, 13:11
koelkastje
koelkastje is offline
Jah..erg leuk NOT
Gaan ze de deelvakken en totaalvakken van duits en frans 1 maken en hoef je op het vwo maar 1 vreemde taal naast engels te hebben. Oke en ANW en Geschiedenis/Maatschappijleer worden keuzevakken.
Ik ben echt boos, ik had gewoon het vwo kunnen doen als ik alleen duits had en geen frans...dan was ik gewoon over gegaan.

Ik eis een schadevergoeding
Oud 10-01-2002, 13:26
Verwijderd
Citaat:
koelkastje schreef:

Ik eis een schadevergoeding
Ik denk dat ons diploma wat meer waard wordt dan na de hervorming...
Met citaat reageren
Oud 10-01-2002, 13:34
more.than.a.woman
more.than.a.woman is offline
ik ben eerlijk gezegd blij dat ik dat niet meer hoef. ik ben slecht in talen en zit nu in 6vwo. een beetje frans en duits lukt wel, maar dadelijk wordt dus één hele taal verplicht. als ik nu fa12 of du12 had gehad was het fout gegaan! het enige jammere vind ik dat de examen eisen voor scheikunde minder worden, want het hangt vooral van scheikunde af of ik slaag of zak
Oud 10-01-2002, 13:48
Oen
Oen is offline
Ik vind het goed als duits en frans zouden verdwijnen, maar ANW en Geschiedenis zijn heeel belangrijk, vooral geschiedenis.
Met citaat reageren
Oud 10-01-2002, 13:54
Verwijderd
ANW is goed voor de maatschappijprofielen voor hun algemene ontwikkeling, maar niet voor de natuurprofielen, die krijgen dat dubbel.
Met citaat reageren
Oud 10-01-2002, 14:03
Verwijderd
Citaat:
Oen schreef:
Ik vind het goed als duits en frans zouden verdwijnen, maar ANW en Geschiedenis zijn heeel belangrijk, vooral geschiedenis.
ANW? No thanks! Ik vind dit vak maar onzinnig. Okey, misschien niet zo onzinnig als CKV . De oude stijl lijkt me veel fijner qua aantal vakken.
Met citaat reageren
Oud 10-01-2002, 14:12
Verwijderd
Citaat:
DutchECK schreef:
ANW is goed voor de maatschappijprofielen voor hun algemene ontwikkeling, maar niet voor de natuurprofielen, die krijgen dat dubbel.

Ik zit in de zesde nu met E&M. Bij geschiedenis 2 behandelen we nu dingen die we al bij geschiedenis 1 in de vierde hebben gehad. Dus dat is ook behoorlijke tijdverspilling geweest
Met citaat reageren
Oud 10-01-2002, 15:38
autodropje
autodropje is offline
En nu maar hopen dat de diploma's van mensen die de 'oude tweede fase' afmaken meer waard worden.
Reageren

Regels voor berichten