Registreer FAQ Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-01-2002, 11:28
oneMen
Avatar van oneMen
oneMen is offline
Ik zit in 6V en heb laatst de Network-toets gehad voor handelingsdeel Engels. Hier ben ik voor gezakt, en dat betekent dat het handelingsdeel Engels niet in orde kan zijn en dus ben ik uitgesloten van examen.

Hebben meer mensen dat meegemaakt?
__________________
oneMen can make a difference | Maar dat is mijn mening... |
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-01-2002, 12:30
Verwijderd
Kun je geen herkansing doen?
Met citaat reageren
Oud 09-01-2002, 13:05
PV
PV is offline
Citaat:
DutchECK schreef:
Kun je geen herkansing doen?
idd... zou nergens op slaan als je het niet mocht herkansen.

Met citaat reageren
Oud 09-01-2002, 13:57
InterFreak
InterFreak is offline
wat 1 naaie streek!!
__________________
meisjes rulen :)
Met citaat reageren
Oud 09-01-2002, 16:59
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
bij ons mag je handelingsdelen (tenminste... leesdossiers, werkstukken, boekverslagen enzo, heb nog geen toets gehad voor handelingsdeel) net zo lang verbeteren tot ze goed zijn! je krijgt hem terug en dan een week later moet je het weer ingeleverd hebben
als je niets inleverd kost het je trouwens een herkansing, dus zodra je iets niet afkrijgt moet je het gewoon heel erg afraffelen en dat inleveren.. dan krijg je het weer terug terwijl als je niets inleverde je een herkansing kwijt was en het alsnog af moest maken!

tja, ze zijn zo slim bij ons op school
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 09-01-2002, 17:24
verwijderen_aub
verwijderen_aub is offline
Ik zit in 5vwo en ben volgens m'n ckv lerares uitgesloten van het examen ckv omdat ik geen presentatie had gehouden, welke is dus al een paar weken daarvoor WEL gehouden had, maar zij niet helemaal tevreden over was ..

*boos*
Met citaat reageren
Oud 09-01-2002, 19:26
oneMen
Avatar van oneMen
oneMen is offline
Nee heel raar allemaal maar ik denk dat ze er wel op terug komen aangezien een school die een leerling zo laat zakken zelf ook voor lul staat, om maar niet te denken aan het aantal gezakte mensen dit jaar in dat geval.

__________________
oneMen can make a difference | Maar dat is mijn mening... |
Met citaat reageren
Oud 10-01-2002, 11:10
bubbeltjes
bubbeltjes is offline
Citaat:
M n M schreef:
Nee heel raar allemaal maar ik denk dat ze er wel op terug komen aangezien een school die een leerling zo laat zakken zelf ook voor lul staat, om maar niet te denken aan het aantal gezakte mensen dit jaar in dat geval.

Precies. Ik heb bijvoorbeeld ook een paar handelingsdelen voor Gym niet af (en CKV maar die komen nog wel af) Ze roepen allemaal heel hard dat je dan niet op examen mag maar kom nou, dat slaat toch gewoon helemaal nergens op??! Één zon kutonderdeeltje en dan iemand laten zakken, dat willen ze idd zelf nog niet eens. Bij ons moet je voor CKV ook al die protocollen (van museumbezoeken etc.) bewaard hebben zgn. Yeah right, daar gaan ze je echt niet op laten zakken.

Met citaat reageren
Oud 10-01-2002, 14:11
Verwijderd
Das dus echt balen! En het slaat natuurlijk nergens op als je een handelingsopdracht niet hebt gedaan en dat je daarvoor zakt. Vooral als het om het meest onzinnig vak gaat: CKV.
Met citaat reageren
Oud 10-01-2002, 14:39
koelkastje
Avatar van koelkastje
koelkastje is offline
Citaat:
bubbeltjes schreef:
Bij ons moet je voor CKV ook al die protocollen (van museumbezoeken etc.) bewaard hebben zgn. Yeah right, daar gaan ze je echt niet op laten zakken.
Bij mij op school moet je die ook bewaren. En alles moet goed gekeurd zijn. Morgen heb ik mijn mondeling ckv, en als ik daar geen voldoende voor heb ben je er eigenlijk voor gezakt. Maar ja volgens mij (en de rest) is het onmogelijk om daarvoor een onvoldoende te halen. Lekker nutteloos allemaal...een mondeling ckv *zucht*
__________________
(miep miep, zoef zoef en de koelkast is weer weg, miep miep)
Met citaat reageren
Oud 10-01-2002, 14:44
John-17
John-17 is offline
bij ons zeggen ze gewoon die en die datum moet je het inleveren maar als je het niet doet blijft het gewoon staan
er wordt echt niet erg over gezeurd ofzo
Met citaat reageren
Oud 10-01-2002, 17:32
ScHoOlHatEr!
ScHoOlHatEr! is offline
dat zal je maar overkomen!!!
KUT voor je!
STERKTE
__________________
ReSt In PeAcE GuLdEnS!
Met citaat reageren
Oud 14-01-2002, 13:00
HoneyBeee
HoneyBeee is offline
ja echte sh*tzooi..volgens mij als ik mijn boekveslag niet inlever..of als ik een schoolonderzoek niet heb gemaakt..dan ben ik uitgesloten. ow ik kom nu tot de ontdekking dat ik een 1 krijg als ik me boekverslag niet inlever..hmmz shit..de leraar is een boekverslag van mij kwijt gna..gna..gna.. ja meneer ik heb m wel ingeleverd hoor..
__________________
Life Sucks... :(
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Obesaaitas #1780
Verwijderd
500 07-02-2013 18:08
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen Schoolexamen frans 1 2007
Maarten_g
15 12-04-2007 08:46
VWO Examen Economie1
Coowtjuhh
19 23-05-2006 22:21
VWO Scheikunde 1
Linda1985
246 22-06-2005 22:22
Eindexamens 2004 Rampverhalen
Verwijderd
290 23-06-2004 15:15


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:22.