Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-01-2002, 16:00
Verwijderd
Aan al die topics hier te lezen heeft iedereen een hekel aan leraren, nou vraag ik me af of er hier nog meer mensen zijn die (ent als ik) met (de meeste) leraren gewoon (!) goed kunnen opschieten.
Of zijn jullie echt allemaal van die tiepjes die alleen maar anti-leraar gedrag vertonen?

En een eerlijk antwoord he?!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-01-2002, 16:12
Cute Angel
Cute Angel is offline
om eerlijk te zijn......nee ik heb nix met hun, en zij ook nix met mij....
Met citaat reageren
Oud 03-01-2002, 16:25
brittje
brittje is offline
Nou, de meeste gaan best wel hoor...
Met citaat reageren
Oud 03-01-2002, 16:30
niekske17
niekske17 is offline
ik kon altijd heel goed me me gymleraar opschieten die was ook heel jong dus ja, en met van die ouwe knarren kan ik echt niet opschieten!!!
Oud 03-01-2002, 16:34
Cute Angel
Cute Angel is offline
O ja, me GYM leraar maar de rest ECHT niet!
Met citaat reageren
Oud 03-01-2002, 17:13
Verwijderd
Dat wisselt erg per leraar. Leraren bij wie ik niet goed op kan schieten, ga ik zo veel mogelijk uit de weg. Ik heb niet echt een hekel aan 1 van de leraren. (ja, eentje. Maar die juist weer niet met mij, dus dat heft op )
Met citaat reageren
Oud 03-01-2002, 17:17
maarte
maarte is offline
met [op één na] alle gymleraren op mijn school kan ik goed opschieten.. en verder zijn er nog een stuk of 4 5 waar ik mee overweg kan.. de rest niet; of ze haten mij of ik hen, maar meestal allebei

[Dit bericht is aangepast door maarte (03-01-2002).]
Oud 03-01-2002, 18:23
ScHoOlHatEr!
ScHoOlHatEr! is offline

nou eigenlijk niet

[Dit bericht is aangepast door ScHoOlHatEr! (03-01-2002).]
Oud 03-01-2002, 18:24
Baron Sengir
Baron Sengir is offline
Ik kan wel goed opschieten met elke leraar...ben ook een braaf kereltje
(echt waar)
Oud 03-01-2002, 18:33
Verwijderd
Oja ik vind er maar een paar niet aardig
Met citaat reageren
Oud 03-01-2002, 20:47
TA*
TA* is offline
O, ik kan met de meeste leraren best wel goed opschieten, hoor! Een enkele leraar zou ik af en toe wel achter het behang willen plakken, maar over het algemeen vallen ze allemaal erg mee!
Ik heb ook wel een paar hele coole leraren/leraressen

Groetjes!
Oud 05-01-2002, 10:08
Verwijderd
Wat grappig, bij jullie zijn ook de gymleraren t meest populair, hier ook (op een na...)
Met citaat reageren
Oud 05-01-2002, 10:47
Jerommeke
Jerommeke is offline
er zijn een aantal docenten met wie ik erg goed kan opschieten

de latijn docente bijv
Met citaat reageren
Oud 05-01-2002, 12:07
Balance
Balance is offline
er zijn er een stuk of 4 die wel aardig zijn, maar de meeste docenten bij ons zijn oud en type 'ik ben de leraar, dus ik ben de baas...' weet je wel? heel streng, zoals zij dat vroeger ook hadden...
maar toch mogen er veel docenten mij wel, behalve een paar knarren tegen wie ik altijd zeg wat ik denk (vinden ze niet zo leuk)

maar als een docent jou mag valt het altijd al een heel stuk mee!
Oud 05-01-2002, 16:57
SoMeBoDy
SoMeBoDy is offline
Ik kan met de meeste docenten wel goed opschieten.
Oud 16-01-2002, 20:03
renske_old
renske_old is offline
sommige leraren zijn we laardig, maar de meeste mogen mij neit egt, omdat ik de lessen verstoor
Met citaat reageren
Oud 16-01-2002, 20:36
Heelduh
Heelduh is offline
Wij hebben echt wel leuke leraren! SOmmigen zijn wel irritant, maar met de meeste kan ik goed opschieten...

en over lol met leraren.. ook dAt kan mijn lerares Engels giebelt echt de hele les, en als ze dan boos wordt barst ze weer in lachen uit, echt stoer!! Hele klas moet dan lachen!
Oud 17-01-2002, 16:19
VaMpIrE GiRl
VaMpIrE GiRl is offline
de gymleraren, latijnleraar, muziekleraar en de natuurkundeleraar oh ja en de geschiedenisleraar en de nederlandsleraar (dat was ut geloof k)
Oud 17-01-2002, 20:28
Missy83
Missy83 is offline
Ik snap ook niet echt dat veel van die mensen hier allemaal zo'n hekel hebben aan hun leraren.
Ik kan hartstikke goed opschieten met de meeste leraren en leraressen, en ik zou ook niet weten waarom dat niet zou kunnen.
Ik heb zelfs een docente waarbij ik heel veel kwijt kan » als ik in de put zit krijgt zij het vaak voor elkaar om me er weer uit te halen!
Oud 18-01-2002, 15:36
fliebertje
fliebertje is offline
De meeste niet, alleen met m'n leraar Duits, leraar aardrijkskunde en lerares Frans, dat is 't wel zo'n beetje...
Oud 18-01-2002, 16:48
bubbeltjes
bubbeltjes is offline
Hmmm ik had jaren geleden wel meer een hekel aan leraren, maar ik denk dat dat ook vaker het geval is bij jongere leerlingen dan bij oudere. Als je in de brugklas zit is er echt zo'n verschil van 'ik ben kind, en jij bent volwassen' maar nu ik in de 6e zit, word je al meer als volwassen beschouwd. Ik merk ook dat ik leraren amper meer met 'u' aanspreek. Dat gaat automatisch (niet bewust dus), en ze vinden het ook geen probleem geloof ik.
Met citaat reageren
Oud 18-01-2002, 16:52
bubbeltjes
bubbeltjes is offline
Anyway, wat ik dus eigenlijk wilde zeggen :
Ik heb het idee dat je als brugklasser meer het idee hebt dat leraren hun macht over je kunnen misbruiken en je je er daardoor eerder tegen afzet. Als je wat ouder bent gaat het wat democratischer eraan toe enzo.
Snappez-vous?
Met citaat reageren
Oud 18-01-2002, 17:57
Petra_temp
Petra_temp is offline
Heey

Ik kan eigenlijk met alle leraren goed opschieten, maar ik kan over het algemeen wel beter met volwassenen opschieten dat met mn eigen leeftijd. Ik vind trouwens men geschiedenisleraar het leukst
Oud 18-01-2002, 18:50
Verwijderd
Mijn muzieklerares is . Mijn economieleraar van vorig jaar ook. Die van dit jaar is boooooooooooring.
Met citaat reageren
Oud 19-01-2002, 13:25
Verwijderd
Citaat:
bubbeltjes schreef:
Hmmm ik had jaren geleden wel meer een hekel aan leraren, maar ik denk dat dat ook vaker het geval is bij jongere leerlingen dan bij oudere. Als je in de brugklas zit is er echt zo'n verschil van 'ik ben kind, en jij bent volwassen' maar nu ik in de 6e zit, word je al meer als volwassen beschouwd. Ik merk ook dat ik leraren amper meer met 'u' aanspreek. Dat gaat automatisch (niet bewust dus), en ze vinden het ook geen probleem geloof ik.

mee eens

Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-01-2002, 14:52
tijgertje_007
tijgertje_007 is offline
jazeker.. ik kan ut goed vinden met de muziekleraar (waar ik nu geen les meer van heb0 en de leraar Engels..
Oud 20-01-2002, 18:32
juliettebinoche
juliettebinoche is offline
Ik heb best veel lol met mijn leraren. Mijn ex-leraar geschiedenis was helemaal dol op mij (en ik op hem) en we hebben het nu nog altijd heel gezellig! Mijn leraar Duits, was ik vroger verliefd op, en hij trekt mij nu altijd voor Verder vind ik de meeste leraren superleuk, behalve die voor ak, wiskunde en gym..
Oud 25-11-2003, 21:08
CrawDad
CrawDad is offline
Ik kan met bijna alle leraren wel opschieten, behalve met de leraressen op een 1 of andere manier lukt dat gewoon niet. Niet dat ik knallende ruzie met ze heb hoor, ooh nee dat helemaal niet, maar heb gewoon niet zo'n contact dat ik met mn probleem naar ze toe zal gaan. Al heb ik nu wel een toffe mentorix. Verder kan ik heel erg goed opschieten met gymleraren. Maar die zijn gewoon menselijk in vergelijking tot bijvoorbeeld een ak leraar.
Okee doegies
Met citaat reageren
Oud 25-11-2003, 21:19
Multilot
Multilot is offline
Met de meesten kon ik goed opschieten. Ook al was ik veel te bijdehand en flapuiterig in de klas
Oud 25-11-2003, 21:48
WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
ACh sommigen veranderen echt positief. Ik vond mijn scheikundeleraar altijd een saaie knakker maar vooral vorig jaar ben ik erachter gekomen dat die gozer echt ontzettend grappig en boeiend is.
Met citaat reageren
Oud 25-11-2003, 21:50
Balance
Balance is offline
Dit/deze topic is ruim 10 maanden oud..
Oud 26-11-2003, 15:41
Anoukruless
Anoukruless is offline
haayz! du meestu leraren zijn echt vresuluk! wij hebben een heeeeeeele leuke voor wiskundu, gym, beeldende vorming, duits, economie en engels. duskeb eigluk niej tu klaguh!
Oud 26-11-2003, 15:47
Qamra
Qamra is offline
Citaat:
linda85 schreef op 25-11-2003 @ 22:50:
1 jaar en 10 maanden om precies te zijn (hij is uit januari 2002, niet 2003 )
Oud 26-11-2003, 18:43
Mother Earth
Mother Earth is offline
Sommige leraren zijn wel grappig. Eentje is bijv. kaal aant worden en daar maaktie zelf ook grapjes over en wij naar hem enzo. (was ff lomp voorbeeld )
Maar sommige leraren hebben een hekel aan mij en ik aan hun. Zit ik te praten met iemand, krijg ik straf terwijl de rest van de klas ook zit te praten. En dat elke les.
En mijn leraar duits is echt zo een no-soul typje. Nooit grappig of boos, alleen laatst gingie zomaar een bandje van Koot en de Bie (cabaretiers) laten horen en moesten alle synoniemen van sex gaan opschrijven.
Het hangt dus van de leraar af.
Oud 26-11-2003, 22:00
Verwijderd
Ik kan met de meeste leraren bij mij op school goed opschieten. Bij mij op school is er sowieso een ontspannen sfeer tussen leraren en leerlingen: ze zijn waarschijnlijk meer gelijk aan elkaar dan op sommige andere scholen. Je mag altijd 'je' zeggen en je spreekt elkaar met de voornaam aan.
Bovendien staan de meeste leraren voor alles open. Er zijn (natuurlijk...) wel wat uitzonderingen, maar er zijn er ook een aantal echt geweldig. Sommigen vertellen ook wel wat over zichzelf enzo, dat maakt het ook gezellig. Zo zijn ze niet alleen de leraar
Met citaat reageren
Oud 27-11-2003, 13:48
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik kan best goed opschieten met mn leraren en zo braaf ben ik niet hoor dus dat heeft er niet altijd mee te maken. Bij Duits gaan we altijd zingen (Duitstalige liedjes, dat wel, bijv. Nena 99 Luftballons of irgendwie,irgendwo irgenwan) is altijd wel heel leuk. Ook met oudere docenten kan je best lachen. Het valt me trouwens wel op dat als je eenmaal in 6V zit de docenten je heel anders gaan behandelen.
Oud 27-11-2003, 13:54
Strictly Aimee
Strictly Aimee is offline
ja vind ik ook...nu ik in de 5e zit heb je een veel beter contact met de leraren. Ik ben best druk in de klas altijd, heb ook <bijna nooit> niet altijd mn huiswerk af, maar ik kan bijna met iedere leraar goed opschieten. het is gewoon gezellig om met ze te kletsen, en ze behandelen ons ook gewoon, niet alsof je minder oid bent.
Oud 27-11-2003, 14:09
Verwijderd
Citaat:
m2drules schreef op 26-11-2003 @ 16:41:
haayz! du meestu leraren zijn echt vresuluk! wij hebben een heeeeeeele leuke voor wiskundu, gym, beeldende vorming, duits, economie en engels. duskeb eigluk niej tu klaguh!
Wil je alsjeblieft gewoon Nederlands typen?
Met citaat reageren
Oud 27-11-2003, 14:11
Verwijderd
Ik kan wel redeljk met de meeste opschieten, er zijn er eigenlijk weinig waar ik een bloedhekel aanheb. Eigenlijk ben ik er pas 2 in mijn hele schoolcariere tegengekomen waar ik het niet mee kon vinden, maar goed, dat gebeurt ieder wel eens. Er zijn natuurlijk ook mensen waarmee je het echt goed kan vinden, die zitten meestal bij de kleine clusters.

edit: Ik vind dit eigenlijk best wel een loze up
Met citaat reageren
Oud 27-11-2003, 16:20
Mother Earth
Mother Earth is offline
Citaat:
Moonshine schreef op 26-11-2003 @ 23:00:
Ik kan met de meeste leraren bij mij op school goed opschieten. Bij mij op school is er sowieso een ontspannen sfeer tussen leraren en leerlingen: ze zijn waarschijnlijk meer gelijk aan elkaar dan op sommige andere scholen. Je mag altijd 'je' zeggen en je spreekt elkaar met de voornaam aan.
Bovendien staan de meeste leraren voor alles open. Er zijn (natuurlijk...) wel wat uitzonderingen, maar er zijn er ook een aantal echt geweldig. Sommigen vertellen ook wel wat over zichzelf enzo, dat maakt het ook gezellig. Zo zijn ze niet alleen de leraar
Leraren aanspreken met 'je' en met hun voornaam?? No way, bij ons op school. Maar bij ons vertellen sommigen ook wel wat meer over zichzelf, maar vaak de leeftijd houden ze stil We kunnen ook wel alles aan ze vragen, bijv. of ze kinderen hebben enzo. Een wiskunde leraar heeft bijv. verteld dattie stiefvader is, hij heeft zelf geen kinderen maar zijn nieuwe vrouw wel ... Das toch best persoonlijk, dat zouden lang niet alle leraren vertellen!
Oud 27-11-2003, 16:25
Apomes
Apomes is offline
Wij mogen sommige bij hun voornamen noemen, gelijk Evi, Hilaire maar meestal zeggen we toch mevrouw hrug:. We weten heel veel over sommige leerkrachten, er zijn er zelfs die zoveel tegen ons vertellen dat ze beginnen te wenen als het over erge dingen gaat . Vandaag nog zijn we een ijsje gaan eten met de leerkracht nederlands/engels op zijn kosten. en op het einde van het jaar gaan we met onze klastitularis naar een restaurant op haar kosten, enzo ...echte cole leerkrachten
Oud 27-11-2003, 16:37
Hoipiepeloi
Hoipiepeloi is offline
Citaat:
Daantje_0705 schreef op 27-11-2003 @ 14:48:
Ik kan best goed opschieten met mn leraren en zo braaf ben ik niet hoor dus dat heeft er niet altijd mee te maken. Bij Duits gaan we altijd zingen (Duitstalige liedjes, dat wel, bijv. Nena 99 Luftballons of irgendwie,irgendwo irgenwan) is altijd wel heel leuk. Ook met oudere docenten kan je best lachen. Het valt me trouwens wel op dat als je eenmaal in 6V zit de docenten je heel anders gaan behandelen.
ja, zelfs in 4V al was mij ook opgevallen.
Met citaat reageren
Oud 27-11-2003, 17:53
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Ik heb een leuke leraar voor anatomie/ziekteleer.

Is een aardige man, kan ik goed mee overweg.

En met het merendeel van m'n andere leraren ook.

Wat verschil maakt is dat ik MBO doe, verpleegkunde.
Mijn docenten zijn dus vakmensen: verpleegkundigen, psychologen etc.
Dat zijn een ander soort mensen dan school-leraren...

Dit zijn mensen die er zijn om nieuwe mensen in hun vak op te leiden, en leerlingen die iets willen leren. Kortom, héél anders (en veel leuker) dan bij het voortgezet onderwijs.
Met citaat reageren
Oud 27-11-2003, 17:56
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Citaat:
linda85 schreef op 25-11-2003 @ 22:50:
Nee, 22 maanden.
Met citaat reageren
Oud 27-11-2003, 19:26
Konijn
Konijn is offline
Dat zei al iemand hierboven Daniel

Mja, ik kan met al mn leraren wel goed opschieten, de meesten zeg ik je tegen, sommigen spreek ik aan met hun voornaam..
Ik zit nu dan ook voor de 2e keer in de 6e, en heb de leerlingenraad hier op school opgestart, dus denk dat ze me allemaal ook wel kennen.
De leraar die de leerlingenraad begeleidt, en waar we ook schoolfeesten mee organiseren etc, is echt heel erg aardig/ prettig gestoord
Ik ken onderhand zn telefoonnummer uit mn hoofd omdat ik hem vaak moet bellen als ik iets moet regelen.
Oud 27-11-2003, 19:48
Keyser Saus
Keyser Saus is offline
Ik kan met bijna al mijn leraren heel goed overweg. De grappen vliegen over en weer.

En met andere leraren kan ik juist weer heel leuk praten over van alles en nog wat of anderszins bij terecht. Ze mogen mij ook wel geloof ik.

En wat iemand of niemand al zei, vaak krijg je dat als je in kleinere groepjes les hebt.
Met citaat reageren
Oud 27-11-2003, 20:04
the tourist
the tourist is offline
De meeste leraren bij mij op school zijn best aardig (en grappig), een aantal niet.
Met citaat reageren
Oud 27-11-2003, 20:06
El Kim
El Kim is offline
Ik kan met de meeste leraren best overweg. Maar het irriteert me dat je eerst een uur moet wachten voordat je aan de beurt bent en dan een super vaag antwoord krijgt

Maar tussen mij en mijn oude leraren duits, CKV3 en techniek komt het nooit meer goed
Oud 28-11-2003, 08:18
XzeoN
XzeoN is offline
One Grafisch Vormgeving / Fotografie (hij geeft allebei) leraar is echt geweldig Als we les hebben in de college zaal draait hij altijd muziek voordat de les begint en dat wil nog al eens bestaan uit Jimi Hendrix, The Doors, The Beatles etc. Hij is onwijs aardig, wil je altijd helpen en het is een onwijs grappige man. Bij hem is het altijd lol in de les. Maar het meest belangerijk, hij is een hele goede leraar die er altijd is voor zijn leerlingen. Maar, behalve op vrijdag want dan is ie samen met z'n zoontje en dan wilt hij niet gestoord worden. Hij zegt datn ook dat ie altijd de telefoon eruit trekt

geweldig. hehe
Oud 28-11-2003, 17:34
Verwijderd
Ik kan alleen met docenten opschieten als ze flexibel zijn ingesteld.

meestal komt dit overeen met jonge docenten, want die ouwe lui willen alleen maar structuur
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten