Advertentie | |
|
Advertentie |
|
![]() |
|
Ik heb best veel lol met mijn leraren. Mijn ex-leraar geschiedenis was helemaal dol op mij (en ik op hem) en we hebben het nu nog altijd heel gezellig! Mijn leraar Duits, was ik vroger verliefd op, en hij trekt mij nu altijd voor
![]()
|
![]() |
Ik kan met bijna alle leraren wel opschieten, behalve met de leraressen op een 1 of andere manier lukt dat gewoon niet. Niet dat ik knallende ruzie met ze heb hoor, ooh nee dat helemaal niet, maar heb gewoon niet zo'n contact dat ik met mn probleem naar ze toe zal gaan. Al heb ik nu wel een toffe mentorix. Verder kan ik heel erg goed opschieten met gymleraren. Maar die zijn gewoon menselijk in vergelijking tot bijvoorbeeld een ak leraar.
Okee doegies |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Sommige leraren zijn wel grappig. Eentje is bijv. kaal aant worden en daar maaktie zelf ook grapjes over en wij naar hem enzo. (was ff lomp voorbeeld
![]() Maar sommige leraren hebben een hekel aan mij en ik aan hun. Zit ik te praten met iemand, krijg ik straf terwijl de rest van de klas ook zit te praten. En dat elke les. En mijn leraar duits is echt zo een no-soul typje. Nooit grappig of boos, alleen laatst gingie zomaar een bandje van Koot en de Bie (cabaretiers) laten horen en moesten alle synoniemen van sex gaan opschrijven. Het hangt dus van de leraar af.
|
Verwijderd
|
Ik kan met de meeste leraren bij mij op school goed opschieten. Bij mij op school is er sowieso een ontspannen sfeer tussen leraren en leerlingen: ze zijn waarschijnlijk meer gelijk aan elkaar dan op sommige andere scholen. Je mag altijd 'je' zeggen en je spreekt elkaar met de voornaam aan.
Bovendien staan de meeste leraren voor alles open. Er zijn (natuurlijk...) wel wat uitzonderingen, maar er zijn er ook een aantal echt geweldig. Sommigen vertellen ook wel wat over zichzelf enzo, dat maakt het ook gezellig. Zo zijn ze niet alleen de leraar ![]() |
![]() |
|
Ik kan best goed opschieten met mn leraren en zo braaf ben ik niet hoor dus dat heeft er niet altijd mee te maken. Bij Duits gaan we altijd zingen (Duitstalige liedjes, dat wel, bijv. Nena 99 Luftballons of irgendwie,irgendwo irgenwan) is altijd wel heel leuk. Ook met oudere docenten kan je best lachen. Het valt me trouwens wel op dat als je eenmaal in 6V zit de docenten je heel anders gaan behandelen.
|
ja vind ik ook...nu ik in de 5e zit heb je een veel beter contact met de leraren. Ik ben best druk in de klas altijd, heb ook <bijna nooit> niet altijd mn huiswerk af, maar ik kan bijna met iedere leraar goed opschieten. het is gewoon gezellig om met ze te kletsen, en ze behandelen ons ook gewoon, niet alsof je minder oid bent.
|
Verwijderd
|
Ik kan wel redeljk met de meeste opschieten, er zijn er eigenlijk weinig waar ik een bloedhekel aanheb. Eigenlijk ben ik er pas 2 in mijn hele schoolcariere tegengekomen waar ik het niet mee kon vinden, maar goed, dat gebeurt ieder wel eens. Er zijn natuurlijk ook mensen waarmee je het echt goed kan vinden, die zitten meestal bij de kleine clusters.
edit: Ik vind dit eigenlijk best wel een loze up ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
Wij mogen sommige bij hun voornamen noemen, gelijk Evi, Hilaire maar meestal zeggen we toch mevrouw
![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik heb een leuke leraar voor anatomie/ziekteleer.
![]() Is een aardige man, kan ik goed mee overweg. ![]() En met het merendeel van m'n andere leraren ook. Wat verschil maakt is dat ik MBO doe, verpleegkunde. Mijn docenten zijn dus vakmensen: verpleegkundigen, psychologen etc. ![]() Dat zijn een ander soort mensen dan school-leraren... Dit zijn mensen die er zijn om nieuwe mensen in hun vak op te leiden, en leerlingen die iets willen leren. Kortom, héél anders (en veel leuker) dan bij het voortgezet onderwijs. |
![]() |
|
Dat zei al iemand hierboven Daniel
![]() Mja, ik kan met al mn leraren wel goed opschieten, de meesten zeg ik je tegen, sommigen spreek ik aan met hun voornaam.. Ik zit nu dan ook voor de 2e keer in de 6e, en heb de leerlingenraad hier op school opgestart, dus denk dat ze me allemaal ook wel kennen. De leraar die de leerlingenraad begeleidt, en waar we ook schoolfeesten mee organiseren etc, is echt heel erg aardig/ prettig gestoord ![]() Ik ken onderhand zn telefoonnummer uit mn hoofd omdat ik hem vaak moet bellen als ik iets moet regelen. ![]()
|
Ik kan met bijna al mijn leraren heel goed overweg. De grappen vliegen over en weer.
![]() ![]() En met andere leraren kan ik juist weer heel leuk praten over van alles en nog wat of anderszins bij terecht. Ze mogen mij ook wel geloof ik. ![]() En wat iemand of niemand al zei, vaak krijg je dat als je in kleinere groepjes les hebt. |
![]() |
|
Ik kan met de meeste leraren best overweg. Maar het irriteert me dat je eerst een uur moet wachten voordat je aan de beurt bent en dan een super vaag antwoord krijgt
![]() Maar tussen mij en mijn oude leraren duits, CKV3 en techniek komt het nooit meer goed ![]() ![]()
|
One Grafisch Vormgeving / Fotografie (hij geeft allebei) leraar is echt geweldig
![]() ![]() geweldig. hehe
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Autoriteit J.F. | 70 | 11-03-2012 16:49 | |
Algemene schoolzaken |
plan: docent terugpakken (terroriseren) love_will_never_die | 74 | 28-02-2008 09:56 | |
Psychologie |
Problemen met mezelf, de wereld, studie en nog veel meer. SpaRood | 28 | 19-08-2004 02:11 | |
Psychologie |
Lucht je hart topic #7 :p (Lucht je blaas maar op het toilet) Fade of Light | 500 | 27-06-2004 19:58 | |
ARTistiek |
T begin hebbik hier wel es neergezet Eend | 48 | 18-05-2002 18:12 | |
ARTistiek |
Verhaal: Twee werelden Kapee | 14 | 22-02-2002 23:49 |