Advertentie | |
|
![]() |
|
de kooi van mijn broer is 1 bij 1.20 bij 1.40
je moet inderdaad 2 ratjes nemen, anders worden ze doodongelukkig. kijk eens op deze rattensite voor alle info die je nodig hebt, daar heb ik ook al "mijn ratten-kennis" vandaan koop trouwens nooit een rat bij een dierenwinkel maar altijd bij de fokker
||
Citaat:
dan vebaasd het me idd niet zoveel ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
luchjes --> een keer wassen in het jaar met speciale frettenshampoo en ze ruiken neutraal, en je moet ze castreren anders gaan ze dood door hitsigheid, en ze stinken als ze nog balletjes hebben. fretten poepen ook in een kattenbak PS ik vind ratten niet smerig heb je geen foto's ??
|
Dood door hitsigheid?
![]() offtopic: leuke alvatar ![]()
|
(drama)
Ok, les 1: maakt niet uit hoe groot de kooi is, hij is altijd te klein. Ik heb een kooi gemaakt van 1 meter bij 60 centimeter bij 60 centimeter en daaraan nog een kooi van 60x60x40 oid vast en da's gewoon te klein. Dus, ben ik nu bezeig met een kooi van 2,5 meter bij 1 meter bij 1 meter 30 waarin een klimboom komt en heel veel verdiepingen met kettingen, hangmatten etc. etc. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Flora & Fauna |
Welk huisdier is geschikt? Verwijderd | 7 | 21-09-2011 18:48 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
Experimenten met ratjes Imperistan | 15 | 30-06-2004 14:51 | |