Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Tssjah... die rooie kop ook!!! Ik heb altijd het idee dat ik veel meer zweet dan een ander. Dat ik daarna niet meer bijkom van de zweet. Onder het sporten/werken voel ik een stuk minder als na die tijd. Dan breekt het pas los. Sommige mensen hebben dat blijkbaar. Zweten sneller dan de ander. Ik vind het soms best een probleem van mezelf...
|
![]() |
|
![]() |
Ik heb dit ook heel erg. Als ik me op m'n gemak voel bij iemand heb ik het minder, maar normaal gesproken is het echt heel erg. Ik heb het totaal niet in de hand. Ik vind het zo erg dat mensen aan mijn buitenkant kunnen zien dat ik me schaam, me ongemakkelijk voel of wat dan ook. Ik verberg het liever, maar dat gaat dus niet altijd. Ik word al rood bij de gedachte dat ik in de klas iets wil gaan zeggen. Of als iemand me aankijkt. Maar vooral als ik aan het woord ben en mensen luisteren..
Ik weet niet wat je er aan kunt doen. Niks, denk ik. Misschien als je je wat zekerder zou voelen, maar dat heb je ook niet helemaal in de hand. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ik heb er ook wel last van, meestal als iemand iets onverwachts zegt ![]()
|
![]() |
Ik had vroeger altijd een rooie kop als 't over seks ging in de klas. Iemand zij er toen ooit iets van. En toen heb ik de hele klas verteld dat ik snel een rooie kop kreeg. En 't is vanaf die tijd veel minder geworden. Ik krijg nu bijna nooit meer een roode kop. Ik had me er bij neer gelegt dat ik soms een rooie kop kreeg. Dat doet wonderen.
En je moet je ook afvragen, wat is er erg aan een rode kop? Niks. 't Is alleen een beetje warm. Maar dat is de zon ook en dat is ook fijn. |
![]() |
|
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
verliefd op je beste vriendin als meisje zijnde.. Verwijderd | 11 | 15-03-2014 20:23 | |
Seksualiteit |
Veel vingers / 'vol' gevoel? carla-tje | 19 | 05-10-2004 10:18 | |
Psychologie |
angst om te gaan studeren Tesswashere | 3 | 11-07-2002 14:40 | |
Seksualiteit |
wie is er weleens betrapt bij het masturberen? tha daredevil | 18 | 23-03-2002 19:02 | |
Verhalen & Gedichten |
mensen met rooie koppen en snelle passen Dissolute | 3 | 03-01-2002 01:40 |