Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
absoluut vrienden ik realiseer me de laatste tijd steeds meer dat ik steeds meer vrienden kwijt raak en steeds meer mensen een hekel aan me krijgen
ik word er dood ongelukkig van en ik hoop echt dat god (of wie dan ook) me van deze wereld laat verdwijnen een goede band met mijn familie (wat ik niet heb) goede gezondheid voor mij en mijn omgeving (ook al niet zo) muziek ik zou niet zonder zingen kunnen en toch ook wel een beetje succes
|
vrijwel alles
je weet niet wat het ene is, als je het tegenovergestelde niet kent soms is het ook goed, om even het tegenovergestelde te krijgen, dan wordt je weer extra dankbaar en gelukkig als het bv mee zit ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Wat ik belangrijker vind (niet helemaal bewust in deze volgorde): M'n vriend, m'n katten, familie, vrienden, iets voor anderen betekenen, mijn toekomstdroom, dat anderen gelukkig zijn, dat 'zwakkeren' (bedoel ik niet alleen mensen mee) beschermt worden. D'r zal vast wel meer zijn, maar dat weet ik op dit moment niet (en of het zo belangrijk is als ik het vergeet? ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Het naar mijn zin hebben en het anderen naar hun zin maken.
Vrienden/Vriend/Familie Concerten en uitgaan Goede muziek kunnen luisteren en ervan kunnen genieten Een toekomst hebben. Op dit moment heb ik alleen absoluut geen idee wat ik kan en wil. Naja niet zoveel als dat ik zou willen iig. En natuurlijk gezond zijn, maar dat spreekt voor zich. |
![]() |
||
Citaat:
Voor mij is presteren en succes hebben belangrijk, maar aangezien ik tot nu toe met vrij weinig werk mijn gymnasium redelijk heb doorlopen, maak ik me daar geen zorgen over. Ik maak me wel zorgen over hoe het met mijn toekomst moet, omdat in de richtingen die ik uit wil de banen niet echt voor het opscheppen liggen. Verder vind ik mijn vrienden heel erg belangrijk. Ik denk dat dat komt omdat ik vroeger erg gepest ben en nu eindelijk het idee heb dat ik echt goede vrienden heb. Mijn ouders zijn natuurlijk ook belangrijk, maar daar heb ik verder nooit echt over nagedacht, omdat ik best wel leuke ouders heb (niet dat ik nooit ruzie heb maarja dat schijnt normaal te zijn ![]() Ik wil graag dingen doen in mijn leven die ik leuk vind, en niet teveel tijd besteden aan dingen die ik niet interessant vind (dan is het wel makkelijk als je goed kunt leren, hoef je niet zoveel tijd te besteden aan school). Die dingen hebben voor mij vooral met muziek te maken. Ik luister veel muziek, speel zelf (zingen, gitaar, saxofoon) en probeer ook zelf te schrijven. Ik vind het voor de rest belangrijk om belangrijk te zijn voor andere mensen, het idee te hebben dat je echt iets betekent. Natuurlijk naar vrienden en familie, maar ook naar de rest van de wereld. Daarom zou ik later graag iets met ontwikkelingshulp gaan doen. Voor de rest... Ik erger me ontzettend aan verveling, omdat ik dan het idee heb dat ik zoveel nuttige dingen in die tijd zou kunnen doen, terwijl ik daar geen mogelijkheid/tijd/geld of gewoon geen zin in heb. Ik erger me dan ook vaak dood aan mezelf. Hmmm, dit verhaal is wel erg lang geworden... Waarschijnlijk leest niemand 't toch meer... ![]() |
![]() |
|
Weet het niet. Dat is het probleem juist.
Kan nu wel mooi gaan opdreunen wat me constant wordt ingeprent; toekomst (en dus school), mijn leven, thuis, etc etc.. Voor mij is er nu niks waarvan ik kan zeggen; 'hey, ja, daar ga ik 100% voor, dat is echt belangrijk.' :\
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik zou maar snel wat andere dingen zoeken, náást je vriend. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
Enquete voor Communicatie Project Aliss | 1 | 12-09-2009 11:27 | |
Psychologie |
Wat is jou doel in het leven..? anonymous888 | 30 | 15-03-2009 09:18 | |
Lifestyle |
Wat is jou doel in het leven..? anonymous888 | 1 | 12-02-2009 22:55 | |
Psychologie |
Hoe belangrijk is geld? oelekeboeleke | 76 | 12-08-2007 08:39 | |
Lifestyle |
Wat is voor jou belangrijk in het dagelijks leven? Luna | 54 | 31-12-2004 00:46 | |
Psychologie |
Betoog: Het nut van het leven? Verwijderd | 18 | 18-07-2002 03:04 |