Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Als ik echt heel erg down ben zet ik de unplugged cd van nirvana op. Die cd helpt me altijd geweldig, en als ik er een tijdje naar geluisterd heb heb ik weer een beetje het gevoel dat ik er tegen kan.
Soms zet ik ook wel eens extreem harde metal op als ik down ben. Maar within temptation word ik alleen maar depressiever van (herrineringen...) , dus die draai ik liever niet als ik down ben
|
't effect van muziek op mijn stemmingen is best wel groot denk ik... maareuh als ik blij ben draai ik het liefst SKA
![]() enneuh als ik gewoon lekker in m'n vel zit ook veel punk.. of als ik kwaad ben
|
uhh.. ik luister dan gewoon gothic metal achtige muziek enzo... het liefst lekker zware teksten en dromerige melodiën.. dan ga ik me wel heel erg slecht voelen, maar daarna voel ik me weer iets beter
dus ja eigenlijk zoals jij beschrijft. [Dit bericht is aangepast door MrOizo (28-12-2001).]
|
![]() |
mmz.. k luister meeztal black metal.. iz niet persé vrolijk of depri, maar muziek met bepaalde idealen waar ik het volkomen mee eens ben. K ben niet zo vaak depri, maar als k het ben schrijf ik meestal lyrics/gedichten heb k geen zin om muziek te draaien.. Als ik érg vrolijk draai ik juist de meest depri muziek die k heb en dan word k nog vrolijker.. gaat erg vaag bij mij
![]() |
![]() |
|
![]() |
Rap, gothic, black, metal, punk, ny/hardcore, industrial, darkwave etc.
Verschilt altijd, hangt van m'n stemming af. Van Osdorp Posse wordt ik meestal het vrolijkst, die hebben ook lekkere texten, krijg je ook inspiratie van. Heb ik met sommige darkwave/industrial ook wel. Gothic kan ook erg relaxed zijn voor onder de couche/bad, lekker rustgevend. En als je je klote voelt of wilt voelen is het ook wel okay. Raw black metal als je agressief/haatdragend bent of als je je alleen voelt. Melodieus black of metal in 't algemeen gaat er over het algemeen zo wel in. Volledig genoeg? ![]()
|
![]() |
Grappige liedjes zoals urbanus enzo. Trafassi...
![]() ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Nietzsche hans01 | 29 | 19-01-2006 16:33 | |
Muziek |
Stemmen afmixen Unique Clone | 29 | 23-09-2005 17:36 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] De ondraaglijke lichtheid clubje | 124 | 27-09-2003 11:07 | |
Drugs & Alcohol |
Verslag van mijn Ephedra tripje op dit moment Verwijderd | 12 | 14-10-2002 17:38 | |
ARTistiek |
De kracht van het gitaargeweld Woodstock | 12 | 03-09-2001 19:45 |