Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Die Britten doen overal net zo hard aan mee. Grote kans dat ze die ook een keer pakken.
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
![]() http://teletekst.nos.nl/gif/123-01.html
|
Als die aanslag er inderdaad komt (en laten we hopen van niet), dan word Bush helemáál gek! Die valt daar op aan als een rat op een beschuitje (en dan geef ik 'm nog gelijk ook, ze moeten eens ophouden met ruziën in de NAVO en osama stoppen voor het te laat is!!!)
||
Citaat:
indd! Ze zeiden op het nieuws dat er aanslagen zouden komen in de grootte van 11 september ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
|
Volgens mij zit Saddam echt te genieten van alle commotie rond 'komende' aanslagen in Londen en de VS.
Ik weet het niet hoor, maar wat zijn nu de aanwijzingen én bewijzen voor zo'n mogelijke aanval? Ik zou bijna zeggen 'eerst zien, dan geloven' ![]() Ik snap best dat ze bang zijn, en dat ze beveiliging inzetten, maar die tanks op het vliegveld komen me toch echt al voor als oorlog. In Amsterdam ook trouwens, rondom de gebouwen van de ambassade, of waren dat geen tanks? ... Dat had ik namelijk alleen maar van iemand gehoord.
|
![]() |
Is het niet logischer dat als er echt een aanslag zou zijn gepland, men wel zou uitkijken dat te laten uitlekken? Zo weten de potentiele aanslagplegers immers dat wij weten wat ze van plan zijn, en daar kunnen ze rekening mee houden.
Ik neem aan dat als men zou willen toeslaan, het in ons voordeel is hen te stoppen, en volgens mij doe je dat niet door er zo veel bekendheid aan te geven.
|
![]() |
aanslag nr.1???
http://nu.nl/news.jsp?n=108956&c=10 |
Advertentie |
|
![]() |
|
![]() |
Oh en dit moeten jullie ook gaan lezen
![]() Bin Laden: "Ik pleeg dit jaar zelfmoordaanslag" http://www.tiscali.nl/content/article/592796.htm |
![]() |
||
Citaat:
|
Ik blijf in ieder geval de hele zaterdag thuis om startrekvideo's te kijken en popcorn te eten. Mocht het allemaal uit de hand lopen heb ik iedergeval alles uit m'n dag gehaald.
![]()
||
Citaat:
"In dit laatste jaar stort ik mijzelf en mijn paard met mijn ziel op de vijand. Voorwaar zal ik bij mijn verscheiden een martelaar worden, zegt Bin Laden (...)Ook zegt de spreker te willen sterven in de buik van de adelaar. Khan zegt deskundigen te hebben geraadpleegd, die menen dat met de adelaar de Verenigde Staten worden bedoeld en dat Bin Laden bedoelt te zeggen dat hij door een terreurdaad aan zijn eind wil komen." Adelaar? Dat kan ook Duitsland zijn. Maareh.... hoezo van mijn paard storten? ![]() ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
ik zie het wel gebeuren, maar dan alleen door al queda..
ook leuk achtergrondverhaal (las ik vanochtend in de krant geloof ik): bin laden heeft gewoon een schijthekel aan saddam omdat ie in z'n dictatoriale regime niet de islamitische wetgeving heeft geïmporteerd uit afghanistan.. geen verplichte burqa of baard voor de inwoners van irak dus.. conclusie is dus dat ie die toespraak van een paar dagen geleden gewoon heeft uitgezonden omdat ie irak een loer wil draaien.. leuk wereldje, dat verre oosten ![]()
|
http://www.cnn.com/2003/WORLD/europe...ity/index.html
Man with grenade held at Gatwick Het komt er op neer dat ze een man hebben opgepakt met een handgranaat op de vluchthaven. Hmm, de dreiging begint inderdaad groter te worden (imho). Trouwens, ik neem aan dat de VS de terreurkleurcode niet voor niets heeft verhoogd (of het moet zijn om een aanval tegen Irak te rechtvaardigen). |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Er zijn deze week inderdaad dingen gebeurt op 2 vliegvelden in Londen. En verder: beter een voor niks gewaarschuwd, dan achteraf een grote ramp. |
![]() |
|
ach man... sinds 9-11 wordt er bijna elke maand wel gezegd dat ze zeker weten dat er weer een aanslag komt. En wat is daar nou van waar?? Een aanslag op indonesie.... en heel toevallig zag niemand die aankomen, sorry hoor maar ik geloof er niet meer in.
|
ag bush en blair hebben alleen maar belang bij geruchten over aanslagen, dat maakt het voor hun makkelijker om plannen te maken tegen irak (hoewel de link irak - bin laden helenmaal nergens op slaat)
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Het Weerwolfspel #43 Dark Phoenix | 500 | 08-01-2008 20:11 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde a la 'tiswah' T_ID | 501 | 26-01-2006 01:21 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Christelijke Leugens [Deel II] Sweet_Hadar | 4 | 14-03-2004 21:29 | |
Vrije tijd |
Kluivert moet helft salaris inleveren... mrhanky | 19 | 03-07-2003 17:16 | |
Massagraf met 3000 Koerden in noorden Irak gevonden Rabbi Daniel | 86 | 18-06-2003 15:48 | |
Toch nog maar een keer BUSH!! Verwijderd | 27 | 13-03-2003 22:07 |