Advertentie | |
|
![]() |
|
Dat komt omdat je al je gevoelens e.d. op een hoop gekropt heb, en op een gegeven moment kan je er niet meer tegen, en krijg je dit.
Het is juist goed dat je er met anderen over praat en als je moet huilen gewoon doen, het moet er gewoon uit. Ik denk dat het over het algemeen toch makkelijker is om over je problemen te praten met iemand die je niet kent, die kan ook makkelijker oordelen om er iets mee te doen. Gewoon alles vertellen wat je kwijt wil!
|
![]() |
ja heel veel sterkte!!!ˇˇ
je moet inderdaad ook nie alles opknopen maar er over praten ut is goe da je ut vertelt hebt! bij mij in de klas zit een meisje en die dur mama is ook overleden aan kanker en daar gaat ut nu een stuk beter mee dus ga er goe over praten da helpt heel veel sterkte ermee kizz mij |
![]() |
|
![]() |
Ik weet zelf niet hoe het is om geen moeder te hebben, maar de moeder van mijn vriendin is wel overleden. Ik weet dat zij ook perioden heeft waarin alles extra moeilijk is, zoals haar verjaardag, kerst, waneer ze een nieuw vriendje heeft.......
Het is dus heel normaal, maar heel moeilijk. Ik denk dat je er over moet praten met je dierbaren... dat zijn de mensen die jou op dit moment kunnen helpen. Heel veel sterkte en veel lief, Mey |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Mijn verhaal Limoentjesfris | 9 | 10-05-2013 18:45 | |
Liefde & Relatie |
Mijn verhaal Undertow | 21 | 10-05-2011 15:39 | |
Psychologie |
Mijn verhaal PapaRoach<3 | 11 | 16-05-2008 20:19 | |
Psychologie |
wie herkent zich in mijn verhaal? terror4life | 15 | 28-11-2004 02:10 | |
Verhalen & Gedichten |
mijn verhaal over het korte leven van een jong meisje Verwijderd | 15 | 17-05-2003 22:55 | |
Psychologie |
Mijn verhaal kissssssss | 42 | 15-04-2003 15:04 |