Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Toen ik je verhaal las MOEST ik gewoon even zeggen hoe vreselijk ik dit voor je vind. Het is natuurlijk altijd vreselijk als dit soort dingen gebeurt maar je bent nog maar 14! IK ben nu 17 en ik kan me niet indenken hoe erg ik het zou vinden als mij dit zou overkomen, ik leef volledig met je mee.
Ik weet nog hoe erg ik het vond toen mijn oma overleed aan kanker. Ik vind het trouwens geweldig goed van je dat je er met iemand over aan het praten bent, deze psych weet vast en zeker hoe hij/zij jouw het beste kan helpen en ik bewonder het dat je dat kan, met zo iemand praten. Thumbs up! Als je graag een keer met iemand wil praten waar je je helemaal niks bij kan voorstellen, of omdat je denkt dat het misschien makkelijker is om met iemand te schrijven over je probleem moet je dat hier maar neerzetten en dan kan ik je mijn emailadres wel geven. Dan kan je aan nog iemand je ei kwijt, dat lucht misschien wel op?Ik ken namelijk iemand die in een soortgelijke positie zit, en diegene snijdt zichzelf echt wel en ze vertelt me alles dus ik denk dat ik er heel veel over weet. In ieders geval heel veel succes! En laat iets van je horen oke? Liefs, Wiccaleen
|
![]() |
|
|