Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Kijk eens bij de links in de announcement
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Probeer de volgende 3 links eens.
http://cfi.kennisnet.nl/Images/2_2220.pdf (Gebruikt AcrobatReader) De Latijnse teksten Hier kan je een vertaalhulp downloaden. |
![]() |
|
![]() |
Ik ben er het levende bewijs van dat je je eindexamen Latijn niet hoeft te leren. Ik had een 9 op m'n eindlijst (8,6 voor CSE geloof ik) en toen ik in 2000 zelf eindexamen Latijn deed heb ik er in de weken ervoor niks aan gedaan, enkel op de vooravond heb ik het grammaticaoverzicht en een paar teksten uit het boek bestudeerd. Wij kregen het grammatica overzicht en een woordenboek erbij, daarmee lukte het vrij aardig.
|
![]() |
|
![]() |
Hallo Medelatinsten!
Ik heb een hele fijne site gevonden: http://members.lycos.nl/Situs_Classi...003/index.html Alle vertalingen staan er op, maar ook alle antwoorden op de vragen uit je boek! Succes met leren allemaal! xxx Ellen |
![]() |
||
Citaat:
Ik heb de meeste antwoorden en vertalingen wel in de les gehad, maar er ontbreken nog wat antwoorden. Ik vind het trouwens behoorlijk stom dat dat andere boekje (dus niet het boekje van Hermaion-Lunteren) eigenlijk beter is, de examenvragen zullen meer overeenkomen met de vragen uit het andere boekje dan met die van dit boekje |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Eindexamen Latijn FreddieMCurry | 1 | 02-02-2011 07:49 | |
Wie doet nogmeer latijn --pareltje* | 18 | 21-03-2008 10:15 | |
Gymnasia Belgarath | 39 | 30-12-2004 20:31 | |
Eindexamens 2003 |
Hoe ver zijn jullie met Latijn? lucy48 | 56 | 14-05-2003 13:20 | |
Hoe gaan jullie het examen (Caesar) leren??? one_super_dude | 32 | 10-05-2001 17:39 | |
eindexamen latijn kwaaaaaakeendje | 22 | 18-09-2000 16:36 |