Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-03-2002, 01:00
JJzD
JJzD is offline
dit word de 3de n8 binnen een maand waar ik nie ga slapen
Oud 12-03-2002, 03:59
Did I Do That?
Did I Do That? is offline
Mjah, ik ken 't.. Wat je er tegen kan doen weet ik niet. Ik heb echt van alles geprobeerd. Ik hoop dat 't bij jou wel lukt... Succes...
Oud 12-03-2002, 08:54
Marc S
Marc S is offline
Rennen, springen, opdrukken, sit-ups, enz, enz ..

Totdat je helemaal bekaf bent en dan slapen

Helpt bij mij meestal wel, ook al is het voorgekomen dat ik helemaal doodop in mijn bed lag en toch niet kon slapen :/

Maar goed, 't is nu veel minder dan vroeger, waar ik soms 3 dagen achter elkaar niet sliep..
Met citaat reageren
Oud 12-03-2002, 10:01
Nena21
Nena21 is offline
Hmm ik heb weleens dat ik niet kan slapen,dat ik de hele nacht wakker lig van het piekeren zoals vannacht.
Dan wil ik wel slapen,maar het lukt me niet.
Wat je ertegen zou kunnen doen?Tja moeilijk,zou het zo ff 1,2,3 niet weten sorry.
Succes ermee iig!
Met citaat reageren
Oud 12-03-2002, 12:10
Did I Do That?
Did I Do That? is offline
Citaat:
Marc S schreef:

Daar werd ik juist wakkerder van
Oud 12-03-2002, 12:15
Marc S
Marc S is offline
Citaat:
Did I Do That? schreef:
Daar werd ik juist wakkerder van
Ja, het eerste uur wel ja, maar daarna word je toch echt wel moe hoor
Met citaat reageren
Oud 12-03-2002, 12:47
pati
pati is offline
Ben je niet supermoe als je 1 nacht niet geslapen hebt? Ok , je kun misschien bijna niet slapen, maar misschien toch wel een uurtje? Als ik supermoe ben en heb veel aan mun hoofd, danval ik tochh rechtop in slaap. Heb je dat dan niet? Misschien eens naar saaie muziek gaan luisteren ofzow en dan in slaap proberen te vallen? of een dagboek bijhouden.
Succes ermee.
Met citaat reageren
Oud 12-03-2002, 12:55
*Norena*
*Norena* is offline
, ik heb het nu al bijna twee jaar dankzijn trauma`s...Ik heb slaapillen en krijg medicijnen voor angst aanvallen..

Zou voor jou ook vast wel iets te krijgen zijn, ..sterkte,,,
Oud 12-03-2002, 13:30
JJzD
JJzD is offline
Citaat:
pati schreef:
Ben je niet supermoe als je 1 nacht niet geslapen hebt? Ok , je kun misschien bijna niet slapen, maar misschien toch wel een uurtje? Als ik supermoe ben en heb veel aan mun hoofd, danval ik tochh rechtop in slaap. Heb je dat dan niet? Misschien eens naar saaie muziek gaan luisteren ofzow en dan in slaap proberen te vallen? of een dagboek bijhouden.
Succes ermee.
ik bne hartstikke helder en neem meer dan normaal deel aan de lezssen en sociale leven.
als ik de n8 ervoor niet geslapen heb
daarnaast voelt het gewooon goed dus tja
Oud 12-03-2002, 13:31
JJzD
JJzD is offline
Citaat:
*Norena* schreef:
, ik heb het nu al bijna twee jaar dankzijn trauma`s...Ik heb slaapillen en krijg medicijnen voor angst aanvallen..

Zou voor jou ook vast wel iets te krijgen zijn, ..sterkte,,,
ik sliep vroeger van mezelf al maar 3 uur
en slik nu ook medicijnen
Oud 12-03-2002, 17:36
Verwijderd
Ik heb heel vaak dat ik doordeweeks véél te laat naar bed ga, zodat ik maar twee uur slaap of zo. Maar dan heb ik totaal geen behoefte aan slaap of zo, ik ben meestal superhyper en heb allemaal leuke plannen. Of juist geen leuke plannen.. Maar ik ben 's nachts altijd heel wakker.
Alleen ik heb wel dat ik de volgende dag ontzettend moe ben, dat ik in slaap val en zo. Maar ja ik moet wel naar school dus slapen doe ik bijna niet.
's Avonds ben ik dan weer helemaal wakker.
Mjah vaaag.
Sorry ik weet ook nix om te helpen.
Sterkte
Met citaat reageren
Oud 12-03-2002, 19:43
dystopia
dystopia is offline
Citaat:
Marc S schreef:

Lichamelijke beweging helpt idd.

JJzD ik heb dat ook gehad. Tegenwoordig heb ik het al een flink aantal maanden niet meer gehad. Hoe dat komt:

Op fatsoenlijke tijden eten. Op fatsoenlijke tijden slapen. Mezelf geestelijk en lichamelijk moe maken.

Echter, dat hielp bij mij

Heb je verder iets van (grote) problemen? Want de oorzaak zit wsch. wel wat dieper, toch?
Oud 13-03-2002, 00:02
JJzD
JJzD is offline
Citaat:
dystopia schreef:

Heb je verder iets van (grote) problemen? Want de oorzaak zit wsch. wel wat dieper, toch?

hehe

oooow een heel hoop ik kan heel psych wel onder zetten wat er met me aan de hand is

maar daar hbe ik sinds kort geen echte last meer van ofzo
voel me best vroluk en happy enzo
Oud 13-03-2002, 07:48
Verwijderd
Citaat:
JJzD schreef:

maar daar hbe ik sinds kort geen echte last meer van ofzo
voel me best vroluk en happy enzo
Misschien komt dat niet kunnen/willen slapen daar toch (nog) wel van.

'k heb het ook gehad, meestal ging ik lezen of schrijven of computeren of gewoon niks doen...lag er een beetje aan.
Met citaat reageren
Oud 13-03-2002, 12:41
dystopia
dystopia is offline
Citaat:
Leonoor schreef:
Misschien komt dat niet kunnen/willen slapen daar toch (nog) wel van.

'k heb het ook gehad, meestal ging ik lezen of schrijven of computeren of gewoon niks doen...lag er een beetje aan.
Van lezen wordt je geestelijk moe. Kan het iedereen aanraden om te lezen voor het slapen.

Stel je moet er om 23 uur in liggen. Stop dan om 22 uur met computeren, ga ff douchen en omkleden enzo. Dan heb je nog iets van 40 minuutjes om te lezen. Daar wordt je moe van en je zet dan het comoutergebeuren van je af.

Misschien lukt het niet meteen, het is iig het proberen waard.

Pas ook op dat je je studie/werk niet links laat liggen met je huidige, gewaagde levenswijze.
Reageren

Regels voor berichten