Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
en slik nu ook medicijnen
|
Verwijderd
|
Ik heb heel vaak dat ik doordeweeks véél te laat naar bed ga, zodat ik maar twee uur slaap of zo. Maar dan heb ik totaal geen behoefte aan slaap of zo, ik ben meestal superhyper en heb allemaal leuke plannen. Of juist geen leuke plannen.. Maar ik ben 's nachts altijd heel wakker.
Alleen ik heb wel dat ik de volgende dag ontzettend moe ben, dat ik in slaap val en zo. Maar ja ik moet wel naar school dus slapen doe ik bijna niet. 's Avonds ben ik dan weer helemaal wakker. Mjah vaaag. Sorry ik weet ook nix om te helpen. Sterkte |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
JJzD ik heb dat ook gehad. Tegenwoordig heb ik het al een flink aantal maanden niet meer gehad. Hoe dat komt: Op fatsoenlijke tijden eten. Op fatsoenlijke tijden slapen. Mezelf geestelijk en lichamelijk moe maken. Echter, dat hielp bij mij Heb je verder iets van (grote) problemen? Want de oorzaak zit wsch. wel wat dieper, toch?
||
![]() |
Citaat:
oooow een heel hoop ik kan heel psych wel onder zetten wat er met me aan de hand is maar daar hbe ik sinds kort geen echte last meer van ofzo voel me best vroluk en happy enzo
||
Verwijderd
|
Citaat:
'k heb het ook gehad, meestal ging ik lezen of schrijven of computeren of gewoon niks doen...lag er een beetje aan. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Stel je moet er om 23 uur in liggen. Stop dan om 22 uur met computeren, ga ff douchen en omkleden enzo. Dan heb je nog iets van 40 minuutjes om te lezen. Daar wordt je moe van en je zet dan het comoutergebeuren van je af. Misschien lukt het niet meteen, het is iig het proberen waard. Pas ook op dat je je studie/werk niet links laat liggen met je huidige, gewaagde levenswijze.
|
![]() |
|
|