Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Eigenlijk staat dit in direct verband met mijn andere topic, over dat ik alles met tegenzin doe. Dat komt omdat het (algemene) me niet boeit, omdat ik het niet leuk / interessant genoeg vind.. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar goed,zoals ik al eerder heb gezegd,je moet je open stellen voor andere mensen. Als je iedereen met een beetje een andere gedachtengang niet boeiend vind,dan is bijna niemand boeiend voor jou,en is het erg moeilijk om mensen te vinden die wel boeiend zijn. |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Over het algemeen speel ik wel op ze in hoor, maar op het moment dat ik iets anders leuker vind, *ben* ik er ff niet meer .. omdat ik dat andere interessanter vind.. |
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
Maar jij zei het!Dat mensen niet boeiend voor je zijn ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik kwam er pas vorig jaar achter dat ik al pakweg 4 jaar geen vrienden meer heb. Simpelweg omdat werk / studie / computers interessanter waren.. |
![]() |
|
Ik vind iedereen boeiend genoeg, waarmee ik een normaal mee kan praten of iets moeilijks of iets vaags en niet gelijk mensen die alles grappig moeten gaan maken enso. Ik ben heel makkelijk *kuch*
Soms heb ik geen zin om me even te interesseren in anderen en soms weer wel en zo denkt iedereen erover.
||
Citaat:
Oke,ik heb ook geen vrienden meer,maar bij mij komt het door hele andere dingen. Het was niet dat ik andere dingen belangrijker vond dan hun,het was dat zij andere dingen belangrijker vonden dan mij. Als ik jou was zou ik er echt aan gaan werken hoor,het is niet goed als je altijd maar met 1 ding in je hoofd loopt,dat dat het enige is wat je interessant vind,en dat de rest je eigenlijk niet veel kan schelen ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het is wel minder geworden .. toen ik een jaar of 16 / 17 was, was ik soms helemaal afwezig .. deed ik 3 a 4 dagen niks anders dan computeren .. had niet eens tijd om echt te gaan eten, mij te wassen, slapen, of wat dan ook.. Die tijd is gelukkig voorbij ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Het is juist goed als je je ergens in interesseert ![]() Maar pas op dat je je niet (weer) isoleert van alles en iedereen,en probeer dat als je een keer niet achter de pc zit,er niet steeds overna te denken. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Toen had ik nog zoiets als schoolvakanties .. en die waren nooit goed voor me eigenlijk ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Anyhoo, ik wil iets gaan proberen in verband met de pijn die de laatste tijd weer erger wordt in mijn armen .. en dat is om 3 dagen niet meer op het forum te komen en ook rustig aan te doen met mail. Ik heb namelijk weinig te doen op het werk, dus kan ik ervoor zorgen dat ik deze week niet meer echt achter de computer hoef en dat heb ik ook hard nodig vrees ik. Dus ja, ik wens je alvast een prettig weekend ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Fijne week en fijn weekend.... Celesta,die NU echt de zon in gaat ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Te weinig ontspanning, te veel school en stress Thomas.Matse | 14 | 30-11-2010 15:50 | |
Psychologie |
Het grote lucht-je-hart topic #128! darkfairy | 493 | 15-05-2008 19:52 | |
Psychologie |
Angst om te slapen Verwijderd | 6 | 17-06-2005 21:44 | |
Psychologie |
Borderline (BL) MisterDJ | 10 | 11-05-2005 06:11 | |
Seksualiteit |
Sekshoroscopen! Elister | 81 | 14-07-2004 16:27 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] Tanja. Vlooienband | 47 | 12-10-2002 13:15 |