Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-04-2002, 18:55
diane
diane is offline
Iedereen die hulpt zoekt ik vindt het knap.
Na mijn sova training heb ik vorige week maandag een gesprek gehad met die leider.Die zei dat ik laag zelf beeld had en dat als ik ouder was geweest naar een dagkliniek moest.Ik voel me sins dien knetter gek.
Ik loop de hele dag te bedenken hoe ik het snelste dood kan gaan.Ik wil lijnen dat mag niet ik wil alleen zijn dat mag ook niet ik wil rust in mijn hoofd dat gaat ook niet.
Onder tussen krijg ik van sommige personen te horen ik wil je niet kwijt als vriendin. dus doe het NIET!!
beloof je me dat je het niet doet?
Maar ik kan het niet bloven ik ben totaal de kluts kwijt ik heb mezelf net zitten snijden maar het helpt niet
Met mijn ouders praten kan ik niet wat moet ik nu
Oud 02-04-2002, 19:02
Ki Fighter
Ki Fighter is offline
Citaat:
diane schreef:
Iedereen die hulpt zoekt ik vindt het knap.
Na mijn sova training heb ik vorige week maandag een gesprek gehad met die leider.Die zei dat ik laag zelf beeld had en dat als ik ouder was geweest naar een dagkliniek moest.Ik voel me sins dien knetter gek.
Ik loop de hele dag te bedenken hoe ik het snelste dood kan gaan.Ik wil lijnen dat mag niet ik wil alleen zijn dat mag ook niet ik wil rust in mijn hoofd dat gaat ook niet.
Onder tussen krijg ik van sommige personen te horen ik wil je niet kwijt als vriendin. dus doe het NIET!!
beloof je me dat je het niet doet?
Maar ik kan het niet bloven ik ben totaal de kluts kwijt ik heb mezelf net zitten snijden maar het helpt niet
Met mijn ouders praten kan ik niet wat moet ik nu
FF een vraagje, waarom mag je niet lijnen? (zal wel weer een domme vraag van mij zijn)
Oud 02-04-2002, 19:03
diane
diane is offline
overbezorgde mama die denkt dat ik gelijk anorexia krijg terwijl ik echt te zwaar ben ik ben 1,70 lang en weeg 100 kilo
Oud 02-04-2002, 19:19
Ki Fighter
Ki Fighter is offline
Dan zou ik een niet gaan lijnen als ik jou was. Een gewoon dieet nemen van iemand als jou leeftijd en gaan sporten. Ga naar een sportschool, daar weten ze precies welke oefeningen je moet doen om die pondjes weg te krijgen.
Oud 02-04-2002, 19:20
Ki Fighter
Ki Fighter is offline
Citaat:
Ki Fighter schreef:
Dan zou ik een niet gaan lijnen als ik jou was. Een gewoon dieet nemen van iemand als jou leeftijd en gaan sporten. Ga naar een sportschool, daar weten ze precies welke oefeningen je moet doen om die pondjes weg te krijgen.
Ow jaah en daar moet ik erbij zeggen, spieren wegen zwaarder dan vet, dus je moet niet op je weegschaal letten als je aan het sporten bent, maar gewoon naar je figuur kijken.
Oud 06-04-2002, 10:53
mathfreak
mathfreak is offline
Als je niet met je ouders kunt praten is het belangrijk dat je iemand anders vindt waarmee je dat wel kunt. Mijn advies aan jou is dan ook om contact met je huisarts op te nemen en samen met hem of haar te kijken hoe je het beste geholpen kunt worden. Het is in ieder geval heel belangrijk dat je jezelf niet meer snijdt. Je hebt zelf al aangegeven dat het niet hielp, en dat is ook zo. Snijden lost geen problemen op, maar veroorzaakt alleen maar nieuwe problemen.
Indien je er behoefte aan mocht hebben om er met mij over te praten, dan kun je me bereiken op mijn e-mailadres arno.van.asseldonk@hetnet.nl.
Reageren

Regels voor berichten