Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Huiswerkvragen: Exacte vakken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-02-2003, 19:33
Dr HenDre
Dr HenDre is offline
k heb vaker gehoord dat je tijdens het programmeren met een bepaalde taal je lussen moet maken oid. Hij zei dat je in pascal gebruik maakt van de driehoek van pascal en dat je in c++ lussen moest maken van 7 en dat je in java met bepaalde meetkundige rijen werkte, maar snap er nix van kan iemand mij dat effe uitleggen

BvD

dit staat btw owk op S&M maar misshien dat de mensen hier owk kunnen helpen
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-02-2003, 19:42
TIGEK
TIGEK is offline
Dit heet cross posten en dat mag niet.
Oud 19-02-2003, 19:47
Dr HenDre
Dr HenDre is offline
Citaat:
TIGEK schreef:
Dit heet cross posten en dat mag niet.
dan merk ik het vanzelf wel
Met citaat reageren
Oud 20-02-2003, 19:23
mathfreak
mathfreak is offline
De driehoek van Pascal heeft in ieder geval niets met de programmeertaal Pascal te maken, en meetkundige rijen hebben al evenmin met programmeren te maken, dus ik vermoed dat je een aantal zaken door elkaar aan het halen bent.
Oud 20-02-2003, 19:31
Dr HenDre
Dr HenDre is offline
Citaat:
mathfreak schreef:
De driehoek van Pascal heeft in ieder geval niets met de programmeertaal Pascal te maken, en meetkundige rijen hebben al evenmin met programmeren te maken, dus ik vermoed dat je een aantal zaken door elkaar aan het halen bent.
dat d8 ik owk, maar hij beweerde dat dat wel zo was, dat de taal pascal gebasseerd was op de driehoek van pascal k vond het owk al vreemd mar goed
Met citaat reageren
Oud 20-02-2003, 19:52
Just Johan
Just Johan is offline
Nee, dat is echt onzin; het enige verband dat ik zie tussen TurboPascal en de driehoek van Pascal is dat ze naar dezelfde persoon zijn vernoemd.

Een lus is gewoon een stuk programma dat herhaaldelijk wordt uitgevoerd tot er aan een bepaalde voorwaarde is voldaan. Je kunt de driehoek van Pascal natuurlijk wel d.m.v. wat lussen maken in TurboPascal of in C++, wat je wilt; maar andersom wordt het lastig.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten