Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Mystiek

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-01-2002, 19:23
GeKKe PiEpErT
GeKKe PiEpErT is offline
Is dit mogelijk? zo ja, hoe dan?
Advertentie
Oud 14-01-2002, 12:11
legatus
legatus is offline
Ze hebben nooit wat beters te vertellen als: "Het gaat goed met me, maak je geen zorgen". De mensen die contact zoeken willen geruststelling van 'hogere' hand. Sommigen nemen genoegen met een persoon met een glazen bol die hun leugens vertellen om je die geruststelling te geven. Er zijn geen regels, geen manieren.
Oud 14-01-2002, 19:23
gna
gna is offline
laat overledenen met rust als ze contact willen zoeken ze dat zelf, en ook alleen bij mensen die dat echt willen.
Oud 15-01-2002, 13:08
In_flames
In_flames is offline
Daar ben ik het op zich wel mee eens. Ik geloof best dat je contact met ze kan zoeken, maar ik denk dat het toch echt van hun kant moet komen wil je er iets aan hebben.
Oud 15-01-2002, 13:09
legatus
legatus is offline
Misschien is het toch niet zo belangerijk wat je denkt maar wat waar is. Het moet niet waar zijn omdat je het denkt maar omdat het zo is. En daar is geen enkel bewijs van.
Oud 15-01-2002, 13:38
Fly to Rivendel
Fly to Rivendel is offline
en het is toch ook zo dat als je bang bent voor 'geesten' dat ze zich dan ook nooit aan je laten zien.. alleen als je er zelf voor open staat.
Oud 15-01-2002, 15:41
Digger3
Digger3 is offline
Citaat:
gna schreef:
laat overledenen met rust als ze contact willen zoeken ze dat zelf, en ook alleen bij mensen die dat echt willen.
sluit zich bij gna aan (indien het mogelijk is)
Oud 15-01-2002, 16:06
legatus
legatus is offline
Als daadwerkelijk geesten bestaan waarom zou je in hemelsnaam wachten met opzoeken? Tegen hun wil, terwijl sommigen tegen hun wil geesten zien.

Slecht argument.
Oud 15-01-2002, 17:36
In_flames
In_flames is offline
Citaat:
legatus schreef:
En daar is geen enkel bewijs van.
Er zijn dingen die je gewoon niet kan bewijzen. Maar ik heb het idee dat je met je geest dingen kan doen zolang je maar gelooft dat je het kan. Er is namelijk wel bewezen dat een mens maar een heel klein percentage van zijn hersenen daadwerkelijk gebruikt.
Waarvoor zou de rest er dan zijn? Ik denk voor dit soort dingen. Maar wederom kan ik het niet bewijzen en wil ik dat ook niet.
Oud 16-01-2002, 11:07
Black Reina
Black Reina is offline
ik heb aan mijn reikimaster gevraagd hoe ik in contact kon komen met mijn pasoverleden oma. ze zei dat ik een kaarsje moest aansteken en er rustig bij moest gaan zitten, concentreren en gewoon vragen of ze met me wil praten. dit is dan wel iets wat niet zo heel makkelijk is, maar ik weet niet hoever jij in dat soort dingen bent.

ouija heb ik een keer gedaan toen ik contact wilde met mijn opa, maar dat is bes wel een gevaarlijke manier. hoewel het wel lukte

en als geesten geen contact willen, reageren ze gewoon niet, makkelijk zat.
Oud 16-01-2002, 13:48
legatus
legatus is offline
Sommigen dingen kun je niet bewijzen omdat ze niet bestaan. Iedereen neemt ook gelijk klakkeloos alles maar aan omdat het niet bewezen kan worden. Beetje simpel en makkelijk.
Oud 16-01-2002, 18:27
watermannetje
watermannetje is offline
Citaat:
legatus schreef:
Sommigen dingen kun je niet bewijzen omdat ze niet bestaan. Iedereen neemt ook gelijk klakkeloos alles maar aan omdat het niet bewezen kan worden. Beetje simpel en makkelijk.

weer het leuke eerst zien dan geloven... maar als je iets niet kunt zien dan kun je het nog wel geloven. en als je gelooft dat ze bestaan heb je geen bewijs nodig
en niet iedereen neemt alles klakkeloos aan, je kunt er ook in geloven omdat je dat uit jezelf doet.
Advertentie

Regels voor berichten