![]() |
|
Verwijderd
|
Tijd voor een wij-hebben-allemaal-zin-in-Pukkelpop topic.
Er zijn nog geen bands bevestigd, de eerste geruchten zijn: Dashboard Confessional Face To Face Saves The Day Zwan Ik ben benieuwd of Willen, harrie84, dit jaar weer een heel campinggedeelte dierengeluiden kan laten maken ![]() |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
wanneer is het eigenlijk?
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() vriend van me had vorig jaar gezegd dat ie gekomen was voor Robbie Williams, dat ie in dat concert heel veel zin had, en toen moesten de belgen heel hard lachen, want Robbie kwam helemaal niet!!! ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() The Bees he ik gezien, Filter, KoRn, Stuurbaard Bakkebaard, Underworld, Face Tomorrow, Jon Spencer Blues Explosion en Motorpsycho! Zuig-line-up!? NEUH... |
![]() |
|
ik ga zeeeeker naar pukkelpop vandejaar!!! gewoon al voor de sfeer. twas zalig vorig jaar en de modder eeft et alleen maar beter gemaakt. snachts wakker worden omda uw schoenen naar binnen drijven is ook ni zooo erg.. daar kunt ge achteraf nog goe mee lachen! en moddercatch is ook zalig als gans de camping meespeelt... en snachts hoere beginnen roepen, na een paar minuutjes schreeuwt de hele camping mee. mij echt rot geamuseerd. en koRn was zooo goed!! kvind pukkelpop iedere keer zo goed omdat er zoveel groepen komen, zoveel podia zijn en je dus echt veel keuze krijgt ook bij beginnende bandjes.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Oeh geruchten klinken al leuk.
Tis wat Gerlo zegt, ik ga naar het festival met de beste bands, ik wil Bizarre ook nog wel meenemen in mijn overweging. Over de organisatie van Lowlands kan ik niks zeggen want ik ben er nog nooit geweest, maar heb natuurlijk wel dingen opgevangen die idd positiever zijn dan overvolle Dixies en modder tot je knieen.
||
Citaat:
Bovendien moeten jullie maar 'es wa meer gaan luisteren als altijd 1 soort muziek. The Bees zijn koel, Jon Spencer en Motorpsycho zijn da ook! ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
de meest emotioneele live act NeuroticFantasy | 101 | 18-04-2004 16:09 | |
Muziek |
Eeuwige spijt Roxy | 123 | 23-02-2004 13:54 | |
Muziek |
beste punk band? Verwijderd | 251 | 20-01-2004 19:50 | |
Muziek |
beste concert funkypunk | 83 | 08-12-2003 20:54 | |
Muziek |
wat vond jij het beste concert wat je ooit hebt gezien? baldadigheid | 101 | 11-11-2003 19:23 | |
Muziek |
Deftones - Deftones Carn | 57 | 27-05-2003 16:12 |