Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-02-2003, 18:33
feest
feest is offline
... vind je niet?
Ik bedoel niet sex hebben ofzo, maar er zijn erg veel mensen die bang zijn om een blauwtje te lopen. TE veel.
Gewoon vertellen wat je voelt schijnt voor veel mensen nogal wat problemen met zich mee te brengen en dat vind ik dus zo jammer!
Zijn jullie bang om blauwtjes te lopen en als dat zo is: why the fuck??
--> nee heb je, ja kan je krijgen <--
Oud 28-02-2003, 18:36
morlock
morlock is offline
Helemaal mee eens, maar toch is het op het moment zelf altijd best lastig om door te zetten
Verwijderd
Ja, weet ik. Maar om één of andere domme reden willen meisjes dat niet. Die willen liever een stoere jongen, die hun inpalmt terwijl hij niet eerlijk zegt wat hij wil, zodat hij ze kan gebruiken en ze na een paar maanden weer kan dumpen. Ondertussen vinden ze dat heel leuk, want wie wil er nou iemand die eerlijk is over z'n gevoelens, dat is toch hartstikke saai? Het moet wel spannend blijven...
Met citaat reageren
Laïs
Laïs is offline
Ja,ik ben bang om een blauwtje op te lopen.
Dan durf ik die persoon in kwestie niet meer aan te kijken,etc,...
Ik heb liever dat die andere persoon de stap neemt.
Maar nu begin ik al wat losser te komen.

Oud 28-02-2003, 18:38
morlock
morlock is offline
Citaat:
nare man schreef:
Ja, weet ik. Maar om één of andere domme reden willen meisjes dat niet. Die willen liever een stoere jongen, die hun inpalmt terwijl hij niet eerlijk zegt wat hij wil, zodat hij ze kan gebruiken en ze na een paar maanden weer kan dumpen. Ondertussen vinden ze dat heel leuk, want wie wil er nou iemand die eerlijk is over z'n gevoelens, dat is toch hartstikke saai? Het moet wel spannend blijven...
Nare ervaringen, Nare man?

Oud 28-02-2003, 18:40
Verwijderd
Mwah, niet meer dan elk ander normaal mens wat niet in het hokje VMBO-breezersletjes-player past, denk ik.

En gewoon mensenkennis.
Met citaat reageren
Oud 28-02-2003, 18:40
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef:
precies. vrouwen willen risico's omdat ze dan het gevoel hebben dat ze leven.. net als waarom sommigen aan de drugs zijn/flink veel zuipen en feesten/ tattoos en piercings hebben/extreme sporten doen zoals autorace.. allemaal om het gevoel dat ze leven.. toch?

dr zijn niet veel meisjes die op zoek zijn naar een jongen die eerlijk is en hun lief behandeld. en betrouwbaar is.. dr zijn niet veel meisjes die zichzelf zo lief en eerlijk en betrouwbaar vinden, en meestal met reden.

dus ja..
Met citaat reageren
Oud 28-02-2003, 18:41
feest
feest is offline
Citaat:
nare man schreef:
waar woon je

nee ik heb juist ontzetten respect voor jongens die voor hun gevoelens uit durven komen, echt. Ik ga helemaal om als een jongen zegt wat'ie echt voelt.
PLAYERS SUCK.
Oud 28-02-2003, 18:42
Verwijderd
Citaat:
feest schreef:
waar woon je
In ieder geval woon jij in de plaats waar ik studeer.
Met citaat reageren
Oud 28-02-2003, 18:49
Angel Of Faith
Angel Of Faith is offline
Waarom ik dit niet doe, nou omdat ik meestal verliefd word op iemand die ondertussen een goede vriend van me geworden is en meestal vind ik die vriendschap dan ook heel dierbaar om een risico te lopen . Zelf zou ik niet afstandelijk gaan reageren maar anderen mss wel , zoals een vriend van me zo'n maand geleden eindelijk tegen me gezegd heeft dat hij verliefd op me was (terwijl ik het al heel lang door had ) en nu negeert hij me en is hij beschaamt , ik zie hem gewoon als een vriend, maar blijkbaar gaat het nu gewoon veel slechter tussen ons . Nog een reden nodig... Mensen verschillen nou eenmaal dusseuh...

xxx
Faith
Oud 28-02-2003, 19:58
feest
feest is offline
Maar wat houdt je tegen om niet gewoon te zeggen wat je voelt?
Oud 28-02-2003, 20:31
shakyguy
shakyguy is offline
Citaat:
feest schreef:
Angst, het gevoel dat ik voor schut sta, dat ik iets stoms zeg enz. Ga contact daarom zelfs uit de weg
Met citaat reageren
Oud 28-02-2003, 20:38
kHebTrekInWatLekkers
kHebTrekInWatLekkers is offline
Theoretisch gebrabbel......

Sommige dingen maken ons uniek.... Alsof terughoudendheid iets is waar we ons voor moeten schamen...
Met citaat reageren
Oud 28-02-2003, 20:40
Kastanje
Kastanje is offline

Als ik denk dat ik iemand leuk zou kunnuh vinden zeg ik dat ook altijd meteen(soms al na 2 dagen)
Dit is mischien ook wel het uiterste maar kdenk altijd van dat je opdat vlak gewoon eerlijk moet kunnuh zijn.
En soms pakt het goed uit.....En soms niet....
Met citaat reageren
Oud 28-02-2003, 20:47
DEChengst
DEChengst is offline
Citaat:
feest schreef:
--> nee heb je, ja kan je krijgen <--
Nee heb je, een kwetsende opmerking kan je krijgen.
Oud 28-02-2003, 21:21
Dminor
Dminor is offline
ik heb ja maar voer het niet uit
Oud 28-02-2003, 21:51
Angel Of Faith
Angel Of Faith is offline
Citaat:
feest schreef:
Zoals ik al zei : ik wil een goeie vriendschap liever niet op het spel zetten tot ik zekerheid heb dat het ook wederzijds is en wees gerust zoiets kom ik snel te weten...
Oud 01-03-2003, 10:58
Cerberus
Cerberus is offline
Citaat:
kHebTrekInWatLekkers schreef:
Theoretisch gebrabbel......

Sommige dingen maken ons uniek.... Alsof terughoudendheid iets is waar we ons voor moeten schamen...
nee, maar men wordt er wel vaak op afgestraft. en dus wordt het als iets negatiefs ervaren.
Oud 03-03-2003, 06:27
Era
Era is offline
hoe precies word een meisje dan geacht te reageren?
Oud 03-03-2003, 08:15
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef:
Als een meisje jou écht leuk vindt, maakt het geen fuck uit denk ik. Dan is ze allang blij dat het iets zou kunnen worden. En spannend? Dat is het sowieso als het wederzijds is

Het is enkel dat die verliefdheid zo'n suggestief gebeuren is. Want als je er nuchter over nadenkt: een meisje zit juist heel veel aan jou te denken als ze geen hoogte van je krijgt en zich steeds van alles afvraagt. Als jij een meisje leuk vindt en je legt gelijk alles eerlijk op tafel, dan valt er weinig af te vragen: "hmm, op zich wel een leuke jongen" of erger "wat moet ik hier nou in godsnaam mee? " en dan is nog maar de vraag hoe het verder afloopt .. "vrienden?"

Heel anders is het als ze jou soms spreekt, maar je verder niks laat doorschemeren of alleen een paar hints (regelmatig oogcontact maken etc). Dan gaat ze denken "zal hij me leuk vinden? wat wil hij precies? oehhh, ik krijg hem maar niet uit mijn hoofd" En als ze je dan weer ziet, gaat ze je nauwkeuriger bekijken en misschien wel steeds leuker vinden!

Maar ja, het is moeilijk Als ik iemand leuk vind, heb ik de neiging dat ook steeds weer te uiten. Je zou echt koelbloedig moeten zijn om dat mysterieuze vol te houden

Andersom werkt het trouwens niet zo. Jongens vinden een meisje leuk, of niet leuk. Simpel. Maakt niet uit of ze het zegt of mysterieus gaat doen
Met citaat reageren
Oud 03-03-2003, 09:02
Verwijderd
Citaat:
******** schreef:
Andersom werkt het trouwens niet zo. Jongens vinden een meisje leuk, of niet leuk. Simpel. Maakt niet uit of ze het zegt of mysterieus gaat doen
Maakt echtwel uit hoor.
Als een meisje van het begin af aan al achter een jongen aanloopt kan ie wel denken "mja, ze is idd leuk, laat ik het maar doen". Maar het komt wel héél makkelijk over.
Net als dat sommige jongens een relatie soms als vanzelfsprekend zien... ze gaan pas meer hun best doen als er concurrentie is, of iig wat onduidelijkheid. Dan gaan ze vaker bellen, vaker smsen of weetikveel wat...ze vragen zich af wat er aan de hand is.

Maar als het meisje elke 2 uur "ik hou van je" smst ofzo dan doen ze dat niet. Ja, in het begin wel.. maar na een tijdje wordt het een gewoonte en dan gaan ze hun eigen dingen doen...
Met citaat reageren
Oud 03-03-2003, 09:28
Verwijderd
Citaat:
Alicia Silverstone schreef:
Net als dat sommige jongens een relatie soms als vanzelfsprekend zien... ze gaan pas meer hun best doen als er concurrentie is, of iig wat onduidelijkheid. Dan gaan ze vaker bellen, vaker smsen of weetikveel wat...ze vragen zich af wat er aan de hand is.
Dat is misschien wel zo, maar ik weet niet of je dan bereikt wat je wil bereiken. Ze zullen inderdaad voor even hun best doen, maar dan is de vraag hoelang ze het volhouden. Vooral die concurrentie-aspect is gevaarlijk.

Zelfs al zou het in mijn macht staan, het stomste wat je kunt doen is elkaar jaloers maken. Als ik een meisje leuk vind, hou ik me met haar bezig en ga ik met andere meisjes puur vriendschappelijk om. Je maakt een hoop kapot als 1 van beiden denkt "hij / zij vindt me toch niet leuk of speciaal, aangezien die op dezelfde manier met anderen omgaat".

Belangrijk vind ik het idee dat er iets gebeurt wat alleen tussen mij en diegene gebeurt. Op die manier hebben beide mensen het idee dat er iets is en hopen ze beiden op meer. Dan gaan ze fantaseren etc.

Het gaat dus om de suggestie. Je moet beiden denken dat er 'iets' is en daarin geloven.

Let wel: dit is allemaal 'in het begin'. Op een gegeven moment moet er gewoon duidelijk zijn, anders weet je niet wat je aan elkaar hebt

Citaat:
Maar als het meisje elke 2 uur "ik hou van je" smst ofzo dan doen ze dat niet. Ja, in het begin wel.. maar na een tijdje wordt het een gewoonte en dan gaan ze hun eigen dingen doen...
Hoe je het ook wendt of keert, vroeg of laat gaat de jongen sowieso weer meer zijn eigen dingen doen. Je kan er niet voor zorgen dat hij continu zijn best blijft doen. Leuk is juist als hij af en toe eens met iets leuks / speciaals aan komt zetten om te tonen hoeveel hij van je houdt, het uit hem trekken werkt averechts.

Goh, wat een verhaal heb ik hier weer getypt
Met citaat reageren
Oud 03-03-2003, 10:02
Verwijderd
Citaat:
******** schreef:
Als een meisje jou écht leuk vindt, maakt het geen fuck uit denk ik. Dan is ze allang blij dat het iets zou kunnen worden. En spannend? Dat is het sowieso als het wederzijds is

Het is enkel dat die verliefdheid zo'n suggestief gebeuren is. Want als je er nuchter over nadenkt: een meisje zit juist heel veel aan jou te denken als ze geen hoogte van je krijgt en zich steeds van alles afvraagt. Als jij een meisje leuk vindt en je legt gelijk alles eerlijk op tafel, dan valt er weinig af te vragen: "hmm, op zich wel een leuke jongen" of erger "wat moet ik hier nou in godsnaam mee? " en dan is nog maar de vraag hoe het verder afloopt .. "vrienden?"

Heel anders is het als ze jou soms spreekt, maar je verder niks laat doorschemeren of alleen een paar hints (regelmatig oogcontact maken etc). Dan gaat ze denken "zal hij me leuk vinden? wat wil hij precies? oehhh, ik krijg hem maar niet uit mijn hoofd" En als ze je dan weer ziet, gaat ze je nauwkeuriger bekijken en misschien wel steeds leuker vinden!

Maar ja, het is moeilijk Als ik iemand leuk vind, heb ik de neiging dat ook steeds weer te uiten. Je zou echt koelbloedig moeten zijn om dat mysterieuze vol te houden

Kijk hier heb je wel een beetje gelijk in. Dit is een beetje hard to get. Hierdoor kan je ook mensen verliezen, ik hou wel een beetje van vage mensen maar ik moet wel beetje zekerheid hebben he.
Maar als je allebei elkaar leuk vind, waarom dan wachten he.
Dan maak je gewoon de relatie spannend en mysterieus...........

Maar de theorie is altijd zo makkelijk maar de pratijk is vaak heel anders en dat weet jij volgens mij ook wel jongens.
Maar ja, zo moeilijk is het niet om een meisje te krijgen maar een echt leuk meisje, dat is wat anders maar ik heb nu een lieffffffffffffffff leuk meisje gevonden hmmmmmm droom weg, zie haar morgen weer
Ja mensen de liefde kan ook heel mooi zijn!!!
Met citaat reageren
Oud 03-03-2003, 11:49
Verwijderd
Ik vind het fijn als mensen mij zeggen wat ze nou echt van me denken enzo (positief en negatief, want het schept wel meteen duidelijkheid) maar ik merk ook dat sommige mensen dat niet zo goed kunnen.
mijn vriend vind het bijvoorbeeld heel moeilijk om zijn gevoelens te laten merken.. te omschrijven, hoe je het ook wilt noemen. ik weer niet...

al loop ik niet zo graag een blauwtje en zal dan ook niet zo heel snel initiatief tonen. ow, wel als ik weet dat die ander ook interesse heeft in mij, dan gaat het heel makkelijk, maar anders.. NO WAY!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten