Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
dr zijn niet veel meisjes die op zoek zijn naar een jongen die eerlijk is en hun lief behandeld. en betrouwbaar is.. dr zijn niet veel meisjes die zichzelf zo lief en eerlijk en betrouwbaar vinden, en meestal met reden. dus ja.. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() nee ik heb juist ontzetten respect voor jongens die voor hun gevoelens uit durven komen, echt. Ik ga helemaal om als een jongen zegt wat'ie echt voelt. PLAYERS SUCK.
|
Waarom ik dit niet doe, nou omdat ik meestal verliefd word op iemand die ondertussen een goede vriend van me geworden is en meestal vind ik die vriendschap dan ook heel dierbaar om een risico te lopen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() xxx Faith
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Het is enkel dat die verliefdheid zo'n suggestief gebeuren is. Want als je er nuchter over nadenkt: een meisje zit juist heel veel aan jou te denken als ze geen hoogte van je krijgt en zich steeds van alles afvraagt. Als jij een meisje leuk vindt en je legt gelijk alles eerlijk op tafel, dan valt er weinig af te vragen: "hmm, op zich wel een leuke jongen" of erger "wat moet ik hier nou in godsnaam mee? ![]() ![]() Heel anders is het als ze jou soms spreekt, maar je verder niks laat doorschemeren of alleen een paar hints (regelmatig oogcontact maken etc). Dan gaat ze denken "zal hij me leuk vinden? wat wil hij precies? oehhh, ik krijg hem maar niet uit mijn hoofd" ![]() ![]() Maar ja, het is moeilijk ![]() ![]() Andersom werkt het trouwens niet zo. Jongens vinden een meisje leuk, of niet leuk. Simpel. Maakt niet uit of ze het zegt of mysterieus gaat doen ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Als een meisje van het begin af aan al achter een jongen aanloopt kan ie wel denken "mja, ze is idd leuk, laat ik het maar doen". Maar het komt wel héél makkelijk over. Net als dat sommige jongens een relatie soms als vanzelfsprekend zien... ze gaan pas meer hun best doen als er concurrentie is, of iig wat onduidelijkheid. Dan gaan ze vaker bellen, vaker smsen of weetikveel wat...ze vragen zich af wat er aan de hand is. Maar als het meisje elke 2 uur "ik hou van je" smst ofzo dan doen ze dat niet. Ja, in het begin wel.. maar na een tijdje wordt het een gewoonte en dan gaan ze hun eigen dingen doen... |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Zelfs al zou het in mijn macht staan, het stomste wat je kunt doen is elkaar jaloers maken. Als ik een meisje leuk vind, hou ik me met haar bezig en ga ik met andere meisjes puur vriendschappelijk om. Je maakt een hoop kapot als 1 van beiden denkt "hij / zij vindt me toch niet leuk of speciaal, aangezien die op dezelfde manier met anderen omgaat". Belangrijk vind ik het idee dat er iets gebeurt wat alleen tussen mij en diegene gebeurt. Op die manier hebben beide mensen het idee dat er iets is en hopen ze beiden op meer. Dan gaan ze fantaseren etc. Het gaat dus om de suggestie. Je moet beiden denken dat er 'iets' is en daarin geloven. Let wel: dit is allemaal 'in het begin'. Op een gegeven moment moet er gewoon duidelijk zijn, anders weet je niet wat je aan elkaar hebt ![]() Citaat:
Goh, wat een verhaal heb ik hier weer getypt ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Kijk hier heb je wel een beetje gelijk in. Dit is een beetje hard to get. Hierdoor kan je ook mensen verliezen, ik hou wel een beetje van vage mensen maar ik moet wel beetje zekerheid hebben he. Maar als je allebei elkaar leuk vind, waarom dan wachten he. Dan maak je gewoon de relatie spannend en mysterieus........... Maar de theorie is altijd zo makkelijk maar de pratijk is vaak heel anders en dat weet jij volgens mij ook wel jongens. Maar ja, zo moeilijk is het niet om een meisje te krijgen maar een echt leuk meisje, dat is wat anders maar ik heb nu een lieffffffffffffffff leuk meisje gevonden ![]() ![]() Ja mensen de liefde kan ook heel mooi zijn!!! |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik vind het fijn als mensen mij zeggen wat ze nou echt van me denken enzo (positief en negatief, want het schept wel meteen duidelijkheid) maar ik merk ook dat sommige mensen dat niet zo goed kunnen.
mijn vriend vind het bijvoorbeeld heel moeilijk om zijn gevoelens te laten merken.. te omschrijven, hoe je het ook wilt noemen. ik weer niet... al loop ik niet zo graag een blauwtje en zal dan ook niet zo heel snel initiatief tonen. ow, wel als ik weet dat die ander ook interesse heeft in mij, dan gaat het heel makkelijk, maar anders.. NO WAY! |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Laat je oplichten (Y) JanDeVries | 15 | 23-06-2006 22:20 | |
Seksualiteit |
niet geil door faalangst brsuffer | 11 | 07-06-2005 00:16 | |