Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
download nimo codec pack, probeer em af te spelen... (zal waarschijnlijk niet lukken...) uninstall nimo codec pack weer gewoon helemaal (op de juiste manier via configuratiescherm --> software) en dan doet ie het wel...
tklinkt vreemd... maar zo heeft ie het al gewerkt bij mij en drie vrienden ![]()
||
![]() |
Citaat:
ik had het zo gedaan: http://forum.scholieren.com/showthre...56#post4243456 |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
Afaik: XViD is een opensource codec. DiVX niet. Dus wat dat betreft is het beter op XViD te supporten en te gebruiken.
|
Ikzelf gebruik virtual dub, heb ik nodig om DivX 3.11 om te zetten naar DivX5.03 of Xvid, anders speelt mn Revoy 3200DX ze niet.
Virtual Dub Website |
![]() |
|
Divx Total Pack (1.2)
Ik heb divx total pack en ik kan alles kijken (divx 3 t/m 5 en xvid) Hij geeft nooit errors (en divx total pack speelt ook meteen m'n subtitels af in windows media player) Download Link
Laatst gewijzigd op 10-03-2003 om 15:49. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Bij XviD zit het programma AviC (FourCC changer), waarmee je de FourCC van een avi bestand kan veranderen van xvid naar divx/dx50.
En omdat ze beide gebaseerd zijn op mpeg4 kun je met divx xvid bestanden afspelen (op enkele uitzonderingen na). Je kan zelfs bij het encoderen van xvid instellen dat het bestand een fourcc van divx bevat, zodat divx wordt gebruikt voor het afspelen in plaats van xvid. Dit is waarschijnlijk sneller en makkelijker dan het opnieuw encoderen en om zetten naar divx. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
Met welke software kan ik een DVD branden? x-spekkie-x | 13 | 09-03-2009 23:40 | |
Software & Hardware |
[Centraal] Audio/video [2] Manuzhai | 251 | 09-06-2006 15:29 | |
Software & Hardware |
[Centraal] Audio/Video dafelix | 500 | 11-07-2005 19:19 | |
Software & Hardware |
[Video] Film als VCD branden, hoe? Someboy | 5 | 11-06-2005 16:39 | |
Software & Hardware |
[Software] SubMux, hoe werkt dat? Verwijderd | 9 | 29-09-2004 16:25 | |
Software & Hardware |
Divx/Xvid naar DVD Verwijderd | 3 | 27-01-2004 14:02 |