Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / ARTistiek
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-03-2003, 11:43
Sinqi
Sinqi is offline
Wat is het verschil tussen die twee, ik haal ze altijd door elkaar ossow...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-03-2003, 12:38
SuperSanne
SuperSanne is offline
Eitje. Manga is japans voor strip, animé is japans voor tekenfilm. Ik zal even een voorbeeldje zoeken...

Laatst gewijzigd op 10-03-2003 om 12:41.
Met citaat reageren
Oud 10-03-2003, 12:45
SuperSanne
SuperSanne is offline
Dit is manga (Sailormoon)

En dit is Animé (ook Sailormoon)

Persoonlijk houd ik meer van animé
Oud 10-03-2003, 12:54
Verwijderd
Mja, daar komt het wel op neer ja, wat Supersanne zegt. Ik persoonlijk hou meer van manga
Met citaat reageren
Oud 10-03-2003, 13:16
Sinqi
Sinqi is offline
ze zijn allebei
Met citaat reageren
Oud 11-03-2003, 00:34
Morch
Morch is offline
Belangrijk verschil is ook dat er in manga vaak veel vrijer word omgegaan met kleuren en dat het vaak ook gedetaileerder is...

Wat vrij logisch is omdat manga voor strips is bedoeld en anime voor tekenfilms
Met citaat reageren
Oud 11-03-2003, 08:44
SuperSanne
SuperSanne is offline
Citaat:
Morch schreef op 11-03-2003 @ 01:34:
Belangrijk verschil is ook dat er in manga vaak veel vrijer word omgegaan met kleuren en dat het vaak ook gedetaileerder is...

Wat vrij logisch is omdat manga voor strips is bedoeld en anime voor tekenfilms
Dat is lang niet altijd zo, kijk maar naar Ranma1/2, Ah! My goddes (de grondlegger van details) en Weddingpeach.
Oud 11-03-2003, 08:56
Verwijderd
Citaat:
SuperSanne schreef op 11-03-2003 @ 09:44:
Dat is lang niet altijd zo, kijk maar naar Ranma1/2, Ah! My goddes (de grondlegger van details) en Weddingpeach.
Heb je de Oh My Goddess manga al eens gezien? Is ZO veel beter he *heeft 6 boekjes * En Ranma... hm, volgens mij is de manga ook gedetailleerder.

Maareh - manga in KLEUR? Komt niet bijzonder vaak voor, het meeste is toch echt zwartwit...
Met citaat reageren
Oud 11-03-2003, 09:33
SuperSanne
SuperSanne is offline
jah... da's waar... Vind het wel balen dat alleen de "bekende" manga's als Sailormoon ook in kleur zijn te krijgen...
P.S. waar koop jij je boekies? Ik meestal bij een webwinkel (het is tot nu toe verrekte moeilijk om iets in nederland te vinden van manga, en de "how to draw" boeken zijn al helemaal hier niet te krijgen)
Oud 11-03-2003, 09:49
Verwijderd
Citaat:
SuperSanne schreef op 11-03-2003 @ 10:33:
jah... da's waar... Vind het wel balen dat alleen de "bekende" manga's als Sailormoon ook in kleur zijn te krijgen...
P.S. waar koop jij je boekies? Ik meestal bij een webwinkel (het is tot nu toe verrekte moeilijk om iets in nederland te vinden van manga, en de "how to draw" boeken zijn al helemaal hier niet te krijgen)
Buitenland ^_^; Ik heb Italiaanse uit Rome toen we daar vorig jaar met school waren, Franse toen ik in Parijs was, Nederlandse dragonball (die is hier wel verkrijgbaar ), uit Duitsland wat (zelfs daar hebben ze meer dan hier; alle dragonball Z boeken bijvoorbeeld. Woh.) en in Amsterdam heb je een US bookstore, daar heb ik dus de Engelse vandaan. Die zijn wel HEEL duur, ik heb daar voor 80 euro manga gekocht ^_^;;;; (had nog niet helemaal door hoeveel GULDEN dat was. Stomme euro )
Met citaat reageren
Oud 11-03-2003, 10:18
SuperSanne
SuperSanne is offline
Moet je es naar www.archonia.com gaan (ja, reclame, maar het is voor een goed doel...), Das een webwinkel waar ze bijna alles hebben (videos, boeken, beeldjes, bamboegordijnen...) van manga en anime (ook voor "volwassenen" ), en ze zijn daar goedkoper dan andere winkels. Ik koop daar vooral omdat de verzendkosten niet zo idioot duur zijn, en ze snel bezorgen (meestal 3 á 4 dagen), ze zitten in België dus hoef je niet Big Bucks te betalen als je het laat bezorgen (ophalen kan ook, maar da's eigenlijk alleen handig voor belgische forummers...). Ik verzamel de "how to draw" boeken... (en ik word al best goed! )
Oud 11-03-2003, 10:39
KrizzZzZZzzjE :P
KrizzZzZZzzjE :P is offline
ik vind het allebei kut
Oud 11-03-2003, 12:12
Bluesummers
Bluesummers is offline
Citaat:
KrizzZzZZzzjE schreef op 11-03-2003 @ 11:39:
ik vind het allebei kut
fijn voor je

ik heb eigenlijk nog..onwijs weinig manga gelezen, maar k ga binnenkort die van Trigun kopen.. idd via die ene site, alleen dr staat niet bij in welke taal het is O.o *kan geen japans lezen*
Oud 11-03-2003, 14:06
Verwijderd
Citaat:
Bluesummers schreef op 11-03-2003 @ 13:12:
fijn voor je

ik heb eigenlijk nog..onwijs weinig manga gelezen, maar k ga binnenkort die van Trigun kopen.. idd via die ene site, alleen dr staat niet bij in welke taal het is O.o *kan geen japans lezen*
Volgens mij IS die alleen in het Japans geschreven
En als je hem hebt, kom ik langs om alles bij jou te lezen!

En dat bestellen - moet je dan een credit card hebben? En zijn de verzendkosten hoog?
Met citaat reageren
Oud 11-03-2003, 14:13
Bluesummers
Bluesummers is offline
Citaat:
Morgan schreef op 11-03-2003 @ 15:06:
Volgens mij IS die alleen in het Japans geschreven
En als je hem hebt, kom ik langs om alles bij jou te lezen!

weet jij veel, misschien is het in het engels vertaald ofzo? en als t idd alleen in t japans is weet k nog wel een site waar vertalingen opstaan.. en anders..alleen het kijken naar Vash, Wolfwood, Legato en Knives is al genoeg

en hoe dat betalen en bestellen gaat zou k eigenlijk ook wel willen weten..
Oud 11-03-2003, 14:14
Verwijderd
Citaat:
Bluesummers schreef op 11-03-2003 @ 15:13:
weet jij veel, misschien is het in het engels vertaald ofzo? en als t idd alleen in t japans is weet k nog wel een site waar vertalingen opstaan.. en anders..alleen het kijken naar Vash, Wolfwood, Legato en Knives is al genoeg

Ik heb gelezen op een paar sites dat hij alleen nog in het Japans was, maar dat er plannen waren om hem naar het Engels te vertalen. Voor zover ik weet is dat nog niet gebeurd... nou ja, misschien gauw
Met citaat reageren
Oud 11-03-2003, 15:03
Verwijderd
hentai is toch leuker..
Met citaat reageren
Oud 11-03-2003, 15:03
Bluesummers
Bluesummers is offline
tss zo lang kan k nie wachten hoor beetje laat trouwens ook met vertalen.. de anime was in 1998 al klaar, gaan ze nu pas de manga vertalen O.o
Oud 11-03-2003, 15:35
SuperSanne
SuperSanne is offline
Citaat:
Bluesummers schreef op 11-03-2003 @ 13:12:
fijn voor je

was ik er vergeten bij te zetten: je kan het beste de (uitgebreide, gewoon het vakje leeg laten en op "zoeken" klikken) en dan op trigun zoeken (staat wel bij serie), en dan de taal instelllen op engels (helaas pindakaas, nederlands hebben ze niet...)
Oud 11-03-2003, 15:36
SuperSanne
SuperSanne is offline
Citaat:
PIGLY PUFFER schreef op 11-03-2003 @ 16:03:
hentai is toch leuker..
Zal je toch nog twee jaartjes moeten wachten, of vragen aan je ouders om het voor je te bestellen
Oud 11-03-2003, 15:47
SuperSanne
SuperSanne is offline
Citaat:
Morgan schreef op 11-03-2003 @ 15:06:

En dat bestellen - moet je dan een credit card hebben? En zijn de verzendkosten hoog?
Dat kan, mijn pa is heel aardig, ik mag z'n visa gebruiken en dan gewoon terugbetalen, maar het kan ook met een giro, of overschrijven... er zijn genoeg manieren.

[QUOTE] Bluesummers vroeg

Dat betalen staat hierboven en dat bestellen is makkelijk. Je doet iets in je winkelmandje, vervolgens ga je bestellen en de rest wijst zich vanzelf. Je kan het op verschillende manieren laten bezorgen dat staat allemaal in de help functie (helemaal rechts bovenaan , je moet misschien opzij scrollen), daar staat ook een tabel met verzendingskosten, het ligt er namelijk aan hoe zwaar het is, het is vaak gunstiger om meerdere dingen in één keer te bestellen. Voor importeren zijn de verzendkosten erg goedkoop, als je je slullen uit amerika haalt ben je vaak al bijna net zoveel kwijt als het product koste!!! De verzend kosten hier zijn laag omdat ze in belgië zitten das niet zo ver weg en daar komt bij dat hun producten goedkoper zijn dan in andere winkels (iets dat nromaal 20 euro kost, kost bij hun 18), dus het is het wel waard. Ik adviseer trouwens "regular mail" (oeps, was vergeten de site op nederlands in te stellen...), das het goedkoopste, en je hebt je spullen meestal binnen 4 werkdagen.
Oud 11-03-2003, 15:57
Verwijderd
[QUOTE]SuperSanne schreef op 11-03-2003 @ 16:47:
Dat kan, mijn pa is heel aardig, ik mag z'n visa gebruiken en dan gewoon terugbetalen, maar het kan ook met een giro, of overschrijven... er zijn genoeg manieren.

Citaat:
Bluesummers vroeg

Dat betalen staat hierboven en dat bestellen is makkelijk. Je doet iets in je winkelmandje, vervolgens ga je bestellen en de rest wijst zich vanzelf. Je kan het op verschillende manieren laten bezorgen dat staat allemaal in de help functie (helemaal rechts bovenaan , je moet misschien opzij scrollen), daar staat ook een tabel met verzendingskosten, het ligt er namelijk aan hoe zwaar het is, het is vaak gunstiger om meerdere dingen in één keer te bestellen. Voor importeren zijn de verzendkosten erg goedkoop, als je je slullen uit amerika haalt ben je vaak al bijna net zoveel kwijt als het product koste!!! De verzend kosten hier zijn laag omdat ze in belgië zitten das niet zo ver weg en daar komt bij dat hun producten goedkoper zijn dan in andere winkels (iets dat nromaal 20 euro kost, kost bij hun 18), dus het is het wel waard. Ik adviseer trouwens "regular mail" (oeps, was vergeten de site op nederlands in te stellen...), das het goedkoopste, en je hebt je spullen meestal binnen 4 werkdagen.
Jamaar als je via de bank naar het buitenland geld overschrijft kost dat een heleboel extra *wou al eens lid worden van een Belgisch blad*
Met citaat reageren
Oud 11-03-2003, 16:21
Verwijderd
Citaat:
SuperSanne schreef op 11-03-2003 @ 16:36:
Zal je toch nog twee jaartjes moeten wachten, of vragen aan je ouders om het voor je te bestellen
uhuh... wat dacht je van downloaden??..
Met citaat reageren
Oud 11-03-2003, 16:29
SuperSanne
SuperSanne is offline
Citaat:
Morgan schreef op 11-03-2003 @ 16:57:
Jamaar als je via de bank naar het buitenland geld overschrijft kost dat een heleboel extra *wou al eens lid worden van een Belgisch blad*
het kost inderdaad wel wat extra, maar ik weet niet hoeveel, je andere betalingsopties zijn Visa of Mastercard, of oppikken (dan moet je naar belgië, maar als je er niet ver vanaf zit is het een optie...).
Oud 11-03-2003, 22:22
Nate
Nate is offline
Lang leve de creditcard, not. Ik bestelde voorheen meestal mijn monthly manga-needs bij Dark Horse Comics, maar daar kwam vaak zo'n 30 euro shipping bij en dan nog 15 euro invoerrechten. Daarbijgenomen dat ze minimaal de standaardprijs rekenden, was ik niet echt goedkoop uit.

Nu haal ik ze maar gewoon bij de stripwinkel om de hoek (Sylvester in 's Hertogenbosch, voor wie het weten wil) Ik wacht alleen al eeuwen op het eerste deel van de Love Hina serie. Gelukkig heb ik OMG nu compleet
Oud 12-03-2003, 14:37
SuperSanne
SuperSanne is offline
Tja... Als je geen creditcard hebt is het prijzig om geld over te maken, maar importeren uit america is helemáál schandalig duur, en ook nog eens schandalig langzaam (zes weken!!!). Het verschilt natuurlijk per persoon wat je ervoor over hebt...
P.S. Had al een tijdje geleden bij archonia de eerste boekjes van de love hina serie gekocht, heel erg leuk (maar sommige plaatjes zijn niet geschikt voor jongere zusjes... )
Oud 12-03-2003, 15:08
Verwijderd
en hentai betekent
Met citaat reageren
Oud 12-03-2003, 15:17
Verwijderd
Citaat:
a new nose schreef op 12-03-2003 @ 16:08:
en hentai betekent
Hentai betekent pervers, of een pervers iemand. *is een echte hentai* XD
Met citaat reageren
Oud 12-07-2003, 15:58
Verwijderd
Sorry dat ik dit topic up, maar ik vond het een beetje onzin om voor mijn vraag een heel nieuw topic te maken.
Als ik dat toch had moeten doen, dan hoor ik het graag

Ik heb aan de hand van dit topic eens rond zitten snuffelen op archonia.com en heb daar een aantal dingen besteld.
Nu begrijp ik alleen geen hout van de manier waarop je moet betalen.
Ik betaal via acceptgiro want visa en mastercard heb ik niet, en mag ik die van mijn ouders ook niet gebruiken.
Nu krijg je bij deze betaalmetode (die zij een bankoverschrijving noemen) een hele zooi gegevens die ik in moet vullen, maar die volgens mij nooit allemaal op die acceptgiro passen.

Nu vroeg ik mij af of er iemand is die mij kan uitleggen hoe het nou precies werkt.

Alvast bedankt
Met citaat reageren
Oud 12-07-2003, 16:40
Verwijderd
Begunstigde: Androme NV
Plaats: Breda
Rekeningnummer: 209962054
En dan nog even je ordernummer erbij vermelden, hoppakee, klaar is kees.

*heeft onlangs wingless Eva Unit-05 en movie Unit-02 ontvangen*

edit: misschien nog niet duidelijk, maar dat is dus hun NEDERLANDSE bankrekeningnummer, dus geen extra bankkosten

Laatst gewijzigd op 12-07-2003 om 16:43.
Met citaat reageren
Oud 12-07-2003, 16:44
Verwijderd
Citaat:
CycLoner schreef op 12-07-2003 @ 17:40:
Begunstigde: Androme NV
Plaats: Breda
Rekeningnummer: 209962054
En dan nog even je ordernummer erbij vermelden, hoppakee, klaar is kees.

*heeft onlangs wingless Eva Unit-05 en movie Unit-02 ontvangen*
Maar hoe zit het dan met dat IBAN en dat SWIFT nummer?? Hoef je die dan niet in te vullen???
en het adres?? Dat van de bank van Breda of van Androme??

Beetje veel vragen, maar ik wil het graag in 1 keer goed doen

Bedankt iig voor je antwoord, maakt het alvast een beetje duidelijker.

[Edit]
Dit staat er in het mailtje dat ik kreeg
Bank deposits require the following information:

ING Breda Branch
Prinsenkade 4G
4H 4811 VB Breda
Netherlands
Account: 209962054
IBAN no.: NL20BBRU0209962054
Swift code: BBRUNL2X

Vandaar dus dat ik even wil weten wat ik nou precies aan naam/adres enz enz moet invullen. En ook wat ik met dat IBAn nummer en die Swift code aanmoet.

Laatst gewijzigd op 12-07-2003 om 16:50.
Met citaat reageren
Oud 12-07-2003, 16:49
SuperSanne
SuperSanne is offline
Citaat:
LittleStar3 schreef op 12-07-2003 @ 17:44:
Maar hoe zit het dan met dat IBAN en dat SWIFT nummer?? Hoef je die dan niet in te vullen???
en het adres?? Dat van de bank van Breda of van Androme??

Beetje veel vragen, maar ik wil het graag in 1 keer goed doen

Bedankt iig voor je antwoord, maakt het alvast een beetje duidelijker.
Ehh.... ik weet het ook niet helemaal, maar op de site bovenaan het scherm staat "help" (opzij scrollen). Tik eens al je vragen in een e-mailtje, en stuur dat naar hun op.
Oud 12-07-2003, 16:51
Verwijderd
Nope, dat is voor als je het wil overschrijven naar hun belgische rekening, maar gezien ze toch een nederlandse rekening hebben kan je het gewoon daarop overschrijven.
Ik betaal altijd via een bankoverschrift via 't internetbankieren van de rabobank, dus ik heb altijd alleen de plaats moeten vermelden. Ze hebben het adres e.d. van de bank in breda erbij vermeld, en gezien het een nederlandse rekening is, heb ik altijd gewoon Breda als plaats vermeld. Ik vermoed dus dat je dan ook dat adres uit Breda moet gebruiken.

Edit: dus niks doen met die IBAN, alleen het adres of plaats van de bank, de naam van de begunstigde( Androme NV, of Archonia), het NEDERLANDSE rekeningnummer en het ordernummer erbij vermelden, is van belang.

Laatst gewijzigd op 12-07-2003 om 16:55.
Met citaat reageren
Oud 12-07-2003, 16:57
Verwijderd
Citaat:
CycLoner schreef op 12-07-2003 @ 17:51:
Edit: dus niks doen met die IBAN, alleen het adres of plaats van de bank, de naam van de begunstigde( Androme NV, of Archonia), het NEDERLANDSE rekeningnummer en het ordernummer erbij vermelden, is van belang.
Dus ik moet gewoon invullen
Androme BV (of Archonia)
Prinsenkade 4G
4H 4811 VB Breda
Netherlands

en dan het rekeningnummer en mijn ordernummer?

Jeej, nou snap ik het eindelijk
Thnxx
Met citaat reageren
Oud 12-07-2003, 17:00
Verwijderd
Met citaat reageren
Oud 12-07-2003, 20:14
luna_p
luna_p is offline
hmmm Ik koop mijn manga en anime altijd via winkels( in Amsterdam zitten een paar goeden )
En waar ik altijd mijn grote slag sla is bij de anime con ( meestal in feb) Hier hebben ze altijd uitgebreiden stallen met spulletjes^_^
Met citaat reageren
Oud 13-07-2003, 11:27
Verwijderd
Citaat:
luna_p schreef op 12-07-2003 @ 21:14:
hmmm Ik koop mijn manga en anime altijd via winkels( in Amsterdam zitten een paar goeden )
En waar ik altijd mijn grote slag sla is bij de anime con ( meestal in feb) Hier hebben ze altijd uitgebreiden stallen met spulletjes^_^
Daar heb ik gisteren ook naar staan kijken, maar die zijn in vergelijking vele malen duurder. Ik wil zelf een aantal van de how to draw boeken bestellen. In de winkel waar ik keek kosten ze bijna 30 euro. Bij archonia is dit maar 13 of 14 euro, stukken goedkoper, zelfs met de verzendkosten erbij gerekend!
Ook de diverse strips die ze zij die winkel hadden waren veel duurder dan in de webwinkel. Dan vind ik het wel de moeite om ze online te bestellen.
Met citaat reageren
Oud 13-07-2003, 14:29
SuperSanne
SuperSanne is offline
Citaat:
LittleStar3 schreef op 13-07-2003 @ 12:27:
Daar heb ik gisteren ook naar staan kijken, maar die zijn in vergelijking vele malen duurder. Ik wil zelf een aantal van de how to draw boeken bestellen. In de winkel waar ik keek kosten ze bijna 30 euro. Bij archonia is dit maar 13 of 14 euro, stukken goedkoper, zelfs met de verzendkosten erbij gerekend!
Ook de diverse strips die ze zij die winkel hadden waren veel duurder dan in de webwinkel. Dan vind ik het wel de moeite om ze online te bestellen.
How to draw rules!!! (heeft bijna 20 delen, m'n boekenplank buigt al een beetje door). . neem je die witte, of die andere serie?
Oud 13-07-2003, 14:43
Verwijderd
Citaat:
SuperSanne schreef op 13-07-2003 @ 15:29:
How to draw rules!!! (heeft bijna 20 delen, m'n boekenplank buigt al een beetje door). . neem je die witte, of die andere serie?
Ik ga voor de witte, ik heb nu de delen
How to draw manga English edition vol 1
How to draw manga English edition vol 2 Compiling techniques
besteld.

en precies deze 2 hebben ze niet op voorraad

Na deze ga ik er denk ik wel meer bestellen, maar ik wil deze eerst ff uitproberen, ff kijken of ik er een beetje mee vooruit kom

Lukt het tekenen bij jou al een beetje???

Laatst gewijzigd op 13-07-2003 om 14:47.
Met citaat reageren
Oud 13-07-2003, 14:52
SuperSanne
SuperSanne is offline
Citaat:
LittleStar3 schreef op 13-07-2003 @ 15:43:
Ik ga voor de witte, ik heb nu de delen
How to draw manga English edition vol 1
How to draw manga English edition vol 2 Compiling techniques
besteld.

en precies deze 2 hebben ze niet op voorraad

Na deze ga ik er denk ik wel meer bestellen, maar ik wil deze eerst ff uitproberen, ff kijken of ik er een beetje mee vooruit kom

Lukt het tekenen bij jou al een beetje???
Redelijk. Het wil niet altijd, maar de boeken helpen wel, staan veel voorbeelden in (niet altijd leuk natuurlijk: ik heb o.a. how to draw pretty gals, had dat hele boek gelezen, tekende zo'n meisje na uit het voorbeeld. keeek naar het plaatje, naar mijn eigen tekening, nog eens naar het plaatje, en stond op het punt mijn potloden uit het raam te smijten) een tip trouwens: op www.howtodrawmanga.com kun je soms alvast een paar pagina's uit een boek bekijken (niet alle boeken staan op de site, wat raar is aangezien zij ze produceren )
Oud 13-07-2003, 14:59
Verwijderd
Citaat:
SuperSanne schreef op 13-07-2003 @ 15:52:
Redelijk. Het wil niet altijd, maar de boeken helpen wel, staan veel voorbeelden in (niet altijd leuk natuurlijk: ik heb o.a. how to draw pretty gals, had dat hele boek gelezen, tekende zo'n meisje na uit het voorbeeld. keeek naar het plaatje, naar mijn eigen tekening, nog eens naar het plaatje, en stond op het punt mijn potloden uit het raam te smijten) een tip trouwens: op www.howtodrawmanga.com kun je soms alvast een paar pagina's uit een boek bekijken (niet alle boeken staan op de site, wat raar is aangezien zij ze produceren )
Ik heb van die site ook een aantal tutorials (van Jullie Dillon) geprint, en ben aan de hand daarvan een beetje gaan tekenen, alleen wil 't nog niet zo lukken.
Ik heb ook gezien dat ze er daar niet allemaal opstaan, vond ik ook een beetje vreemd. Ben allang blij dat ik (volgens mij dankzij jou) op de site van Archonia terecht ben gekomen. In de winkel zijn die boeken echt super duur!!
Met citaat reageren
Oud 13-07-2003, 15:04
Verwijderd
Vreemd? :\ Anders koopt toch niemand de boeken meer, als het allemaal online staat...
Met citaat reageren
Oud 13-07-2003, 15:29
SuperSanne
SuperSanne is offline
Citaat:
Morgan schreef op 13-07-2003 @ 16:04:
Vreemd? :\ Anders koopt toch niemand de boeken meer, als het allemaal online staat...
Ik bedoelde dat niet alle BOEKEN op de site staan!!! Niet de bladzijdes (al zou ik niet klagen als ze dat zouden doen "zolang ik het maar na 24 uur van m'n harde schijf verwijder" ahum, ahum... )
Oud 13-07-2003, 15:31
Verwijderd
Citaat:
Morgan schreef op 13-07-2003 @ 16:04:
Nee, je begrijpt het verkeerd. Er wordt bedoelt dat er niet van elk boek een preview op de site staat.
nee, als alle boeken online zouden staan zouden mensen ze idd niet meer kopen.
Met citaat reageren
Oud 13-07-2003, 17:45
Verwijderd
Citaat:
LittleStar3 schreef op 13-07-2003 @ 16:31:

nee, als alle boeken online zouden staan zouden mensen ze idd niet meer kopen.
Das nog maar de vraag. Een boek op de computer lezen is super irritant, dan moet je constant scrollen en kan je niet 1 2 3 even terugbladeren. Echte boeken zijn veel comfortabeler om te lezen.
Met citaat reageren
Oud 13-07-2003, 18:38
Verwijderd
Citaat:
N00dles schreef op 13-07-2003 @ 18:45:
Das nog maar de vraag. Een boek op de computer lezen is super irritant, dan moet je constant scrollen en kan je niet 1 2 3 even terugbladeren. Echte boeken zijn veel comfortabeler om te lezen.
Daar heb je ook weer gelijk in, ik heb er ooit eens een gedowload (van die how to draw boeken) maar dat scrollen is echt hopeloos.
Maar ik denk wel dat ze minder zouden verkopen als ze allemaal helemaal online zouden staan.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten