Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maareh - manga in KLEUR? Komt niet bijzonder vaak voor, het meeste is toch echt zwartwit... |
![]() |
|
jah... da's waar... Vind het wel balen dat alleen de "bekende" manga's als Sailormoon ook in kleur zijn te krijgen...
P.S. waar koop jij je boekies? Ik meestal bij een webwinkel (het is tot nu toe verrekte moeilijk om iets in nederland te vinden van manga, en de "how to draw" boeken zijn al helemaal hier niet te krijgen)
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Moet je es naar www.archonia.com gaan (ja, reclame, maar het is voor een goed doel...), Das een webwinkel waar ze bijna alles hebben (videos, boeken, beeldjes, bamboegordijnen...) van manga en anime (ook voor "volwassenen"
![]() ![]()
||
Citaat:
ik heb eigenlijk nog..onwijs weinig manga gelezen, maar k ga binnenkort die van Trigun kopen.. idd via die ene site, alleen dr staat niet bij in welke taal het is O.o *kan geen japans lezen* ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En als je hem hebt, kom ik langs om alles bij jou te lezen! En dat bestellen - moet je dan een credit card hebben? En zijn de verzendkosten hoog? |
![]() |
||
Citaat:
![]() en hoe dat betalen en bestellen gaat zou k eigenlijk ook wel willen weten..
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
[QUOTE] Bluesummers vroeg en hoe dat betalen en bestellen gaat zou k eigenlijk ook wel willen weten.. Dat betalen staat hierboven en dat bestellen is makkelijk. Je doet iets in je winkelmandje, vervolgens ga je bestellen en de rest wijst zich vanzelf. Je kan het op verschillende manieren laten bezorgen dat staat allemaal in de help functie (helemaal rechts bovenaan , je moet misschien opzij scrollen), daar staat ook een tabel met verzendingskosten, het ligt er namelijk aan hoe zwaar het is, het is vaak gunstiger om meerdere dingen in één keer te bestellen. Voor importeren zijn de verzendkosten erg goedkoop, als je je slullen uit amerika haalt ben je vaak al bijna net zoveel kwijt als het product koste!!! De verzend kosten hier zijn laag omdat ze in belgië zitten das niet zo ver weg en daar komt bij dat hun producten goedkoper zijn dan in andere winkels (iets dat nromaal 20 euro kost, kost bij hun 18), dus het is het wel waard. Ik adviseer trouwens "regular mail" (oeps, was vergeten de site op nederlands in te stellen...), das het goedkoopste, en je hebt je spullen meestal binnen 4 werkdagen.
||
Verwijderd
|
[QUOTE]SuperSanne schreef op 11-03-2003 @ 16:47:
Dat kan, mijn pa is heel aardig, ik mag z'n visa gebruiken en dan gewoon terugbetalen, maar het kan ook met een giro, of overschrijven... er zijn genoeg manieren. Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
Lang leve de creditcard, not. Ik bestelde voorheen meestal mijn monthly manga-needs bij Dark Horse Comics, maar daar kwam vaak zo'n 30 euro shipping bij en dan nog 15 euro invoerrechten. Daarbijgenomen dat ze minimaal de standaardprijs rekenden, was ik niet echt goedkoop uit.
Nu haal ik ze maar gewoon bij de stripwinkel om de hoek ![]() ![]()
|
![]() |
|
Tja... Als je geen creditcard hebt is het prijzig om geld over te maken, maar importeren uit america is helemáál schandalig duur, en ook nog eens schandalig langzaam (zes weken!!!). Het verschilt natuurlijk per persoon wat je ervoor over hebt...
P.S. Had al een tijdje geleden bij archonia de eerste boekjes van de love hina serie gekocht, heel erg leuk (maar sommige plaatjes zijn niet geschikt voor jongere zusjes... ![]()
|
Verwijderd
|
Sorry dat ik dit topic up, maar ik vond het een beetje onzin om voor mijn vraag een heel nieuw topic te maken.
Als ik dat toch had moeten doen, dan hoor ik het graag ![]() Ik heb aan de hand van dit topic eens rond zitten snuffelen op archonia.com en heb daar een aantal dingen besteld. Nu begrijp ik alleen geen hout van de manier waarop je moet betalen. Ik betaal via acceptgiro want visa en mastercard heb ik niet, en mag ik die van mijn ouders ook niet gebruiken. Nu krijg je bij deze betaalmetode (die zij een bankoverschrijving noemen) een hele zooi gegevens die ik in moet vullen, maar die volgens mij nooit allemaal op die acceptgiro passen. Nu vroeg ik mij af of er iemand is die mij kan uitleggen hoe het nou precies werkt. Alvast bedankt |
![]() |
|
Verwijderd
|
Begunstigde: Androme NV
Plaats: Breda Rekeningnummer: 209962054 En dan nog even je ordernummer erbij vermelden, hoppakee, klaar is kees. *heeft onlangs wingless Eva Unit-05 en movie Unit-02 ontvangen* ![]() edit: misschien nog niet duidelijk, maar dat is dus hun NEDERLANDSE bankrekeningnummer, dus geen extra bankkosten Laatst gewijzigd op 12-07-2003 om 16:43. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
en het adres?? Dat van de bank van Breda of van Androme?? Beetje veel vragen, maar ik wil het graag in 1 keer goed doen ![]() Bedankt iig voor je antwoord, maakt het alvast een beetje duidelijker. [Edit] Dit staat er in het mailtje dat ik kreeg Bank deposits require the following information: ING Breda Branch Prinsenkade 4G 4H 4811 VB Breda Netherlands Account: 209962054 IBAN no.: NL20BBRU0209962054 Swift code: BBRUNL2X Vandaar dus dat ik even wil weten wat ik nou precies aan naam/adres enz enz moet invullen. En ook wat ik met dat IBAn nummer en die Swift code aanmoet. Laatst gewijzigd op 12-07-2003 om 16:50. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Nope, dat is voor als je het wil overschrijven naar hun belgische rekening, maar gezien ze toch een nederlandse rekening hebben kan je het gewoon daarop overschrijven.
Ik betaal altijd via een bankoverschrift via 't internetbankieren van de rabobank, dus ik heb altijd alleen de plaats moeten vermelden. Ze hebben het adres e.d. van de bank in breda erbij vermeld, en gezien het een nederlandse rekening is, heb ik altijd gewoon Breda als plaats vermeld. Ik vermoed dus dat je dan ook dat adres uit Breda moet gebruiken. Edit: dus niks doen met die IBAN, alleen het adres of plaats van de bank, de naam van de begunstigde( Androme NV, of Archonia), het NEDERLANDSE rekeningnummer en het ordernummer erbij vermelden, is van belang. Laatst gewijzigd op 12-07-2003 om 16:55. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Androme BV (of Archonia) Prinsenkade 4G 4H 4811 VB Breda Netherlands en dan het rekeningnummer en mijn ordernummer? Jeej, nou snap ik het eindelijk ![]() Thnxx |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ook de diverse strips die ze zij die winkel hadden waren veel duurder dan in de webwinkel. Dan vind ik het wel de moeite om ze online te bestellen. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
How to draw manga English edition vol 1 How to draw manga English edition vol 2 Compiling techniques besteld. en precies deze 2 hebben ze niet op voorraad ![]() Na deze ga ik er denk ik wel meer bestellen, maar ik wil deze eerst ff uitproberen, ff kijken of ik er een beetje mee vooruit kom ![]() Lukt het tekenen bij jou al een beetje??? Laatst gewijzigd op 13-07-2003 om 14:47. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik heb ook gezien dat ze er daar niet allemaal opstaan, vond ik ook een beetje vreemd. Ben allang blij dat ik (volgens mij dankzij jou) op de site van Archonia terecht ben gekomen. In de winkel zijn die boeken echt super duur!! ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
nee, als alle boeken online zouden staan zouden mensen ze idd niet meer kopen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar ik denk wel dat ze minder zouden verkopen als ze allemaal helemaal online zouden staan. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Hulp gezocht met invullen van enquête (voor mn studie) Sofriebie | 22 | 26-06-2009 20:35 | |
ARTistiek |
manga/anime SiemdeCyper | 36 | 28-08-2006 00:53 | |
Films, TV & Radio |
AnimeTopic #7 Verwijderd | 500 | 06-06-2005 12:15 | |
Films, TV & Radio |
Animetopic #5 Copycat | 500 | 28-03-2005 16:29 | |
ARTistiek |
Manga & Anime .:SuPaHGuRl:. | 26 | 05-04-2003 18:45 | |
ARTistiek |
manga/ anime MangaGirL | 15 | 25-03-2002 09:51 |