Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-03-2003, 19:49
t68i
t68i is offline
Ik heb sinds zaterdagavond een nieuwe vriendin. We hebben elkaar de hele avond kusjes op de mond zitten geven, en ook de hele zondag bijna.

Ik heb haar zondags naar huis gebracht, en afscheid genomen van haar, met een kusje op de mond.

We hebben dus niet echt gezoend, dus met tong erbij...

Ik vraag me af of er meer mensen zijn die dat niet meteen doen als ze een nieuwe relatie beginnen...
Oud 10-03-2003, 19:59
Bo
Bo is offline
Bij mij is het meestal andersom; eerst zoenen, dan een relatie beginnen.. ik denk dat het belangrijk is dat je voor alles de tijd neemt en niks over haast. In de ene relatie gaan dingen sneller dan in de andere.
Met citaat reageren
Oud 10-03-2003, 20:01
CoveredEyes
CoveredEyes is offline
Mhh neej kan t me niet herinneren....
K snap ook nie echt waarom zonder tong?
Met tong is veel intenser toch?!
Vind ik hor...
Oud 10-03-2003, 20:06
framboosje
framboosje is offline
ik heb het eigenlijk nooit... als ik een nieuw vriendje heb beginnen we meestal wel gewoon met kusjes op de mond en zo, maar na een minuutje of zo gebruiken we eigenlijk onze tong al...

maar ik denk dat het van jullie twee afhangt, van welk soort persoon jullie zijn, wat jullie leuk vinden... je doet toch gewoon wat jullie leuk vinden? de rest komt wel, op het moment dat jullie dat willlen...
Met citaat reageren
Oud 10-03-2003, 21:31
t68i
t68i is offline
Misschien was ik er te verlegen voor, of durfde ik het nog niet aan, omdat zoenen iets intiems is voor mij.

Kan ik wel gaan zeggen dat ik er misschien nu spijt van heb, maar jah, de tijd gaat door en is niet terug te draaien
Oud 10-03-2003, 21:35
kHebTrekInWatLekkers
kHebTrekInWatLekkers is offline
Dat hangt natuutlijk helemaal van het moment en persoon af....
Voor sommige mensen betekent een is de zoen het begin van een relatie voor anderen is zoenen niks anders dan een leuke bezigheid voor in de discotheek....
Met citaat reageren
Oud 10-03-2003, 22:00
marlies
marlies is offline
Ik had een week met mijn vriend (nu al 10 maanden verder) en toen zoende we pas echt.
Oud 10-03-2003, 22:09
t68i
t68i is offline
Citaat:
marlies schreef op 10-03-2003 @ 23:00:
Ik had een week met mijn vriend (nu al 10 maanden verder) en toen zoende we pas echt.
Gelukkig, ben ik tenminste niet de enige, dus voel ik me al iets minder schuldig.
Oud 10-03-2003, 22:38
marlies
marlies is offline
Citaat:
t68i schreef op 10-03-2003 @ 23:09:
Gelukkig, ben ik tenminste niet de enige, dus voel ik me al iets minder schuldig.
Je moet maar zo denken, het is mooi dat het zo pril begint.. Jullie vinden het toch allemaal heel prettig om dat te doen. Nou veel mensen zouden het maar niets vinden, maar jullie kunnen van zoiets genieten...
Oud 11-03-2003, 00:08
Verwijderd
Bij mijn eerste vriendin heb ik zelfs pas na zeg 2 maanden ofzo gezoend? Gewoon omdat we nog zo onzeker bij elkaar waren en heel langzaam naar elkaar toe groeiden.

In al mijn verdere relaties is het zoenen meer het 'bezegelen' van het elkaar leuk vinden en dus het begin van de relatie geweest.

Het ligt eraan wat je zelf wil, als je niet meteen kan/wil zoenen, omdat het iets intiems voor je is, prima toch? Kan ik me best voorstellen!
Met citaat reageren
Oud 11-03-2003, 02:58
Verwijderd
Ik en mn (ex)vriend hadden ook een weekje toen we voor het eerst zoenden.. lol daarvoor niet eens kusjes op de mond. (wat ik nu gewoon met mn beste vriend doe) Tis niet raar ofzo.. vind ik
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten