Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Ik zou in dit geval toch gewoon even een mailtje sturen naar freecom. Dat kan hier:
http://www.freecom.nl/supportForm.asp Succes! Erg vreemd probleem in ieder geval. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
Owja trouwens, bij Apparaatbeheer staat bij CD-ROM drives: NEC CD-RW 7800 A
Bij de Eigenschappen ervan staat:Apparaattype: dvd/cd-rom station bij Fabrikant: Standard CD-ROM Drives. ![]() Maar stuurprogramma bijwerken kan nie, want het is al de nieuwste driver... Apparaat werkt correct enzo... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Nee ik heb t handmatig gedaan. Gewoon de map gekozen waarin de driverbestanden zijn uitgepakt. |
![]() |
|
*shrug*
Heb je fabrikant/leverancier al gemaild? En probeer het ook eens met de laatste versie van Nero. 5.5.10.15 is dacht ik de laatste. Maar je zei wel dat het boeltje eerder wel werkte, dus *shrug*. Vaag probleem. Gaat die externe brander via USB/FireWire?
||
![]() |
Citaat:
Ja die heb ik... kan je downloaden van nero.com trouwens... Nee, via Parallel. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ja tijdje geleden, was er alleen nog maar usb en parallel, en zo een usb kabel koste 150 gulden toen, daag ![]() Het moet gewoon werken, deed t eerst ook. Maar het vreemde is dus dat ie zegt in dat gele wolkje daar rehctsonder in beeld dat ie een NEC CD-RW 7800A heeft gevonden en vervolgens komt er CD-ROM Station te staan ![]() Ik ga ze morgen bellen. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|