Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En waarom is het belangrijk dat het minder vult? Als er toch evenveel calorieën inzitten maakt dat toch weinig uit? Ik volg je geloof ik even niet. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
Een geroosterde boterham is wel degelijk minder calorieën dan een niet-geroosterde boterham.
Een geroosterde boterham is ook een stuk lichter, al het vocht verdwijnt en het wordt compacter en blijkbaar gebeurt er nog meer waardoor het verchil wel 50 calorieën per boterham is.. Bron: voedingswijzer overgewicht.nl 1 geroosterde boterham 35 c. 0 gram vet 1 boterham gemiddeld 85 c. 1 gram vet |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik wil graag afvallen snapje |
![]() |
|
![]() |
Fruit fruit fruit. Sinaasappels bevatten veel vezels, net als appels en pruimen, en die houden je lichaam wel even bezig. Banaan erbij, dat staat in je maag, zitten en ook veel mineralen in.
Als lunch, volkorenboterhammen met mager beleg en veel sla! Broodje gezond dus, maar dan zonder de mayo. Vergeet ook je tomaatje niet, voor de kalium, want in sla en komkommer zit niet veel. Schijfjes appel en een blaadje sla met kaas, hmmm. Beetje mosterd desnoods.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Wat vullen betreft... Ik geloof dat het aan vezels ligt. bruin brood vult veel beter dan witbrood, en het verschil zit 'm in de vezels. Die zijn lastig te verteren en je lichaam doet er dus langer over om het te verwerken (wat ook goed is, want dan verbruik je extra energie om de stofwisseling op gang te krijgen). Ik geloof dat roosteren niets uitmaakt, hoor...
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Het Grote Voedings En Gezondheidstopic #46 D-sire | 500 | 21-04-2005 12:05 | |
Lichaam & Gezondheid |
Het Grote Voeding en Gezondheids-topic #38 Mara | 500 | 18-03-2005 13:17 | |
Lichaam & Gezondheid |