![]() |
|
ja,
voor mij is het een soort verdovingsmiddel. Als ik thuis kom ga ik altijd even op bed liggen, masturbeer, val in slaap, en kan dan weer verder. Zoniet voel ik me de hele tijd erg onrustig en kan ik me niet focussen ( gewoon een manier om van spanning af te komen)
|
![]() |
Drs P. Heeft er een geweldig rijm over geschreven, getiteld Rutger de Kruisridder.
Ik kan hem jullie toch niet onthouden: NB Hardop voordragen, dan waardeer je het metrum des te beter Rutger de kruisridder , Of Door Geloofsijver Naar het geluk ( Nieuwe, van talrijke Inzichtverruimende Platen voorziene Verbeterde druk) Duistere Middeleeuw... Oorlog en Hongersnood Allen vertwijfeld En vel over been Broeder-Portier ontdekt Philantropie-object Vondeling Rutger (zie Afb.1) Zoo wordt hij kloosterling Jong en ontvankelijk Doet hij met alles Naar hartelust mee Plotseling echter, in 't Masturbatorium Lokt hem de vrijheid (zie Afb.2) De rest is te vinden in de bundel weelde en feestgedruis, de beste gedichten van Drs P. Dat ga ik niet allemaal overtypen, paarlen voor de zwijnen.
|
volgens muij kan je alleen maar verslaafd geraken aan het leuk gevoel maar anders niet
maar toch ik denk dat je na een tijdje een luie arm krijgt hoor dat is natuurlijk niet zo fijn maar voor de rest denk ik echt wel dat je verslaafd kan raken maar dan wel aan het gevoel dat het gevolg is van mastruberen ![]()
|
Verwijderd
|
je kunt igg verslaafd raken aan seks in het algemeen, dus inclusief masturbatie...
maar ehm... als je 4 keer per dag masturbeert en soms vaker, dan ben je nog niet seksverslaafd... dat ben je pas als je continu een onbedwingbare behoefte aan sex hebt voor de rest: te vaak masturberen kan niet ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() Alleen bij mij dan 's avonds... |
![]() |
|
Zodra je spierpijn in je rechterarm krijgt en je met links niets kunt, moet je eens proberen veertig dagen lang GEEN seks te hebben, noch alleen, noch met je partner.
Ik ken twee iemanden die in dit traject nu ongeveer op de helft zijn. En het gaat verder goed, dank je. ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
experimenteren sooperdooper | 45 | 25-06-2016 18:20 | |
Seksualiteit |
[afgesplitst] Verkrachting - slachtoffer of eigen schuld? JustTalk | 324 | 24-05-2014 14:55 | |
De Kantine |
PimPamPet-Categorieën diamondvoodoo | 21 | 02-04-2003 19:06 |