Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Ik heb mijn konijn ook in laten slapen. Hij had zijn zenuw naar zijn achterpootjes beschadigd en kon dus niet meer lopen, zichzelf alleen nog maar voortslepen.
Zijn 2 keer met hem naar de dierenarts geweest, ging wel even weer beter maar het kwam toch weer terug. Toen hebben we hem maar in laten slapen. Ik wou er zelf niet bij zijn. |
![]() |
||
Citaat:
|
Wij hebben ons konijntje ook inlaten slapen omdat hij hersenvliesontsteking had gehad, daar was ie van genezen maar toen had hij een hersenbeschadiging en toen bleef hij omvallen en rondjes lopen echt heel zielig.
Bij onze cavia hebben we het ook gehad (ook in laten slapen), die z'n achterste kiezen waren tegen elkaar aan gegroeid waardoor hij niet meer kon eten en als cavia's niet meer (kunnen) eten gaan ze vaak dood. Mn rat heb ik afgelopen kerst laten inslapen omdat hij een ontstoken oogje had en longonsteking, was heel mager en viel steeds om. dat beesje was al bijna twee en dat is al stokoud voor een rat maar toch was het zielig, vooral op eerste kerstdag. Onze hond hebben we ook in laten slapen (maar toen ben ik niet meegeweest) omdat die een maagbloeding en een hersenbloeding had gehad en daardoor maar bleef overgeven en niemand meer kende en nergens meer naar luisterde en de weg in huis niet meer kende. Was op dezelfde dag in laten slapen als dat mn vader zn ontslagbrief kreeg, was echt een baaldag.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Flora & Fauna |
Wat voor huisdier(en) hebben/hadden jullie? Verwijderd | 14 | 12-06-2010 19:39 | |
Psychologie |
Het grote lucht je hart topic! #90 Verwijderd | 488 | 21-03-2007 16:36 | |
Flora & Fauna |
Mollenklemmen, toegestaan? 0oFZo0 | 70 | 31-10-2005 22:04 | |
Flora & Fauna |
in laten slapen of zelf dood laten gaan? Verwijderd | 39 | 26-08-2004 21:25 | |
Flora & Fauna |
kat overleden... :( snoopy | 3 | 30-09-2002 18:22 | |
Flora & Fauna |
is het raar om mn konijn te missen Toet0r | 4 | 01-09-2002 17:34 |