Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
je vergeet de autoradio + achterbak met boxen ![]()
||
Citaat:
dan relativeer je voor jezelf wat je smaak is, en wat je eventueel goed vind... rondrijden in een verlaagde Opel GSI met spoiler, je moet het verkeer overzien en relativeren wat er eventueel kan gebeuren een goude kettings op een kabeltrui dragen (hier heb ik momenteen geen verweer woord tegen ![]() heftruckchauffeur in een magazijn de verantwoordelijkheid die hij met zich mee draagt en moet zorgen dat alles tip top in orde is... Ja je vergist je hier snel in, maar ook simpele mensen weten te relativeren, maar misschien anders dan jij zou doen ![]()
|
Voldoende? Euh... nee ik denk van niet..
Ik ben nogal vaak bedrukt om pietlullige dingen en als ik het achteraf bekijk vind ik het belachelijk. Is wel vervelend als je niet makkelijk kunt relativeren en alles zwaar oppakt, maar wat doe je eraan? Zoals deze morgen ook, ik hoorde lawaai op de gang terwijl ik nog in mijn bed lag en maakte me al druk om zoiets.
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
Hmmm ik denk dat 'simpele' mensen idd ook best kunnen relativeren.
Dit gaat een beetje lomp klinken misschien, maar mijn ex was eigenlijk ook vrij simpel. Super lieve jongen, echt een scheet, maar hij dacht nooit echt diep na over dingen. Super ongecompliceerd persoon eigenlijk. Maar als er een x iets aan de hand was met mij of hier thuis was hij juist degene die het hoofd kalm hield. Bij hem voelde ik me ontzettend vertrouwd. Hij zag altijd ergens het positieve in en was niet snel van slag. Hij liet zich niet helemaal meeslepen. Nou ja, ik kan hier nog wel verder over gaan uitwijden maar het komt er op neer dat hij juist heel goed kon relativeren. Beter dan ik misschien. Als ik een situatie relativeer denk ik er bewust bij na, en hij doet dat min of meer automatisch lijkt wel. Ik denk dat het meer te maken heeft met een soort rust in je karakter dan met een hoog IQ. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|