Advertentie | |
|
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() maja al dat bloed geeft het wel weer een warm kleurtje, dus wat dat betreft niets te klagen ![]()
|
jepz, ik had voor mijn moeder een glazen schaal gekocht van poolse kunst ofzo
en vanochtend voor mijn moeder crosaintjes gemaakt en harde bolletjes, glaasje jus d'orange, pot thee met allemaal verschillende smaakjes, eitjes, verschillende soorten jam, plakjes kaas, een paar tijdschriften erbij, en dat naar haar bed gebracht. Ze was er wel blij mee geloof ik
||
Citaat:
![]()
|
ik vroeg vrijdag ofzo, doen we nog aan moederdag? Zegt mn moeder: als je het gevoel hebt dat het moet, moet je niets kopen Ik had dus het gevoel dat het moet (begrijp me niet verkeerd, het is niet dat ik niet om m´n moeder geef, maar om op een verplicht vastgestelds dag extra aardig doen tegen mn moeder, dan krijg ik het gevoel dat het moet), dus had ik niks gekocht (en ik had ook geen ontbijt op bed gebracht, omdat eten op een waterbed niet echt makkelijk is), wordt mn vader kwaad, vond hij dat ik best iets had kunnen kopen, en mn moeder vond het volgens mij ook niet leuk dat ik niks had, terwijl ze zelf had gezegd dat het niet hoefde
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
ja, maar dit jaar was mn moeder zo slim geweest om zelf een wekker te kopen die ik aan haar wilde geven. daarna wist ik nix meer....
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Wat gaan jullie doen met moederdag? Anoniemxx | 22 | 12-05-2013 09:46 | |
De Kantine |
Moederdag. Missy | 67 | 13-05-2007 21:28 | |
Eten & Drinken |
Moederdag-recepten Breg | 2 | 11-05-2007 15:05 | |
Psychologie |