Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-06-2002, 19:46
Maartenpaarten
Avatar van Maartenpaarten
Maartenpaarten is offline
En dan doel ik op het scheiden van afval, zuinig met water en licht, dat soort dingen
__________________
Bier & Tieten
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-06-2002, 19:52
Gonzo
Avatar van Gonzo
Gonzo is offline
Hm Nee. Ik pak te veel de auto ipv het OV aangezien ik zelfs een Studentenkaart heb.

Op het gebied van afval gooi ik altijd alles netjes weg. Thuis doen we ook veel dingen scheiden op het gebied van afval. Kleine moeite.
__________________
"Stampen, Beukûh & kjoe-dance komen niet voor in mijn woordenboek"
Met citaat reageren
Oud 04-06-2002, 19:53
Somebody Special
Avatar van Somebody Special
Somebody Special is offline
Uhm, niet echt
__________________
Beagles hebben oren maar kunnen niet horen
Met citaat reageren
Oud 04-06-2002, 19:54
simple creed
Avatar van simple creed
simple creed is offline
ik scheid alleen het papier van de rest. Wij wonen op een boerderij.. ze halen het ook niet gescheiden op dus waarom zou ik het dan wel scheiden?

het oud papier brengen we altijd naar mijn oude basisschool die het weer verkoopt en daardoor weer geld in het laatje krijgt.

En bij mij staat het licht al heel snel aan omdat ik slechte ogen heb. bovendien zijn mijn pupillen altijd heel groot en zie ik dus slecht in het donker omdat ze met fel zonlicht ook al best groot zijn.

Ik ben dus niet bepaald zuinig maar kan niet anders en als het wel anders kan heeft het geen nut...
Met citaat reageren
Oud 04-06-2002, 20:59
Shock
Avatar van Shock
Shock is offline
het enige waar ik op zondig is dat ik nogal snel de brommer pak terwijl ik het best kan fietsen, maar met afval en electriciteit hou ik het best wel in de gaten
__________________
Bier is niet voor vrouwen, olé olé olé © Adore | Ik praat alleen maar lief: Huppel, huppel, seks, huppel, huppel. Kut. | Ik ben een gruwel.
Met citaat reageren
Oud 04-06-2002, 21:28
het dappere meisje
Avatar van het dappere meisje
het dappere meisje is offline
Nee, niet echt.. ik bedoel ik ga echt niet kot douchen ofzow en minder water verbruiken...
en ja al die plastic verpakkingen he...die zitten gewoon tegenwoodig overal omheen

maar ik gooi natuulijk wel altijd alles netjes in de prullenbak, dat begrijpt u...

daar kunnen sommige mensen nog wel es een voorbeeld aaan nemen
__________________
Stoot je hoofd niet tegen de wolken
Met citaat reageren
Oud 04-06-2002, 21:30
beuk
Avatar van beuk
beuk is offline
Nee, niet echt. Ik pak nogal snel de auto (rijden is nog relatief nieuw voor me ), verbruik veel stroom (pc hele dag aan, licht vaak aan), enz..
__________________
when i rock..
Met citaat reageren
Oud 04-06-2002, 21:41
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
ja dat ben ik
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Met citaat reageren
Oud 05-06-2002, 11:56
Tofke_H
Avatar van Tofke_H
Tofke_H is offline
scheiden van afval zoveel mogelijk. Maar zuinig zijn met water, hmmz, buiten waterbesparende kranen, niet. En zuinig met licht, euh... *zwijgt maar*
__________________
Liefde: Het pokerspel van het Leven. Je begint met een paar en je eindigt met een full house.
Met citaat reageren
Oud 05-06-2002, 12:03
miro
Avatar van miro
miro is offline
thuis scheiden we het afval wel, maar of ik verder milieubewust ben? Ik denk t niet.
Met citaat reageren
Oud 05-06-2002, 12:23
Denise84
Avatar van Denise84
Denise84 is offline
nee, niet echt
__________________
(geen signature)
Met citaat reageren
Oud 05-06-2002, 14:01
Verwijderd
humz...

k reis veel met trein( heb ov en geen rijbewijs)
k scheid (goeie spelling? ) het afval een beetje, papier apart enzow..batterijen etc...
gooi nix op straat, maar in prullebakkies/tas
doe men licht uit als ik niej in men kamer zit (logies)
Met citaat reageren
Oud 05-06-2002, 14:12
martijn1985
Avatar van martijn1985
martijn1985 is offline
afval scheiden doe ik wel.. euhm...gas/water/licht...niet echt...en ik let ook niet echt op wat ik koop ofzo....ik heb geen brommer (ook omdat ik 3 minuten fietsen van school af woon)
__________________
I hope to see my friend, and shake his hand. I hope the Pacific is as blue as it has been in my dreams. I hope.
Met citaat reageren
Oud 05-06-2002, 14:13
autodropje
Avatar van autodropje
autodropje is offline
ja, behoorlijk.

We scheiden thuis papier, glas, chemisch afval, blik, plastic en overig afval.
__________________
Praat niet over jezelf, dat doen wij wel als je weg bent|Ban de zuurkool uit de supermarkt!|waaromniet? *kusje*| Boomknuffelaar
Met citaat reageren
Oud 05-06-2002, 14:25
Amidala
Avatar van Amidala
Amidala is offline
Ik scheidt netjes m'n afval. Heb hier 2 prullenbakken: eentje voor papier, eentje voor rest.
Licht schijnen wij ook best zuinig mee te zijn, krijg iig vaak commentaar dat het hier zo verdomde donker is.
Met citaat reageren
Oud 05-06-2002, 16:49
Piccola
Piccola is offline
Nee!
Met citaat reageren
Oud 05-06-2002, 19:54
simple creed
Avatar van simple creed
simple creed is offline
Citaat:
Amidala schreef:
Ik scheidt netjes m'n afval. Heb hier 2 prullenbakken: eentje voor papier, eentje voor rest.
Licht schijnen wij ook best zuinig mee te zijn, krijg iig vaak commentaar dat het hier zo verdomde donker is.
jullie zijn veel te zuinig met licht

zit ik bij jullie mag de lamp aan... nee het is nog licht genoeg. Terwijl ik pijn aan mijn ogen heb en aan mijn hoofd omdat het zo donker is....
Met citaat reageren
Oud 09-06-2002, 20:47
Pink panter
Avatar van Pink panter
Pink panter is offline
neuhj
__________________
ralph l.a.u.r.e.n
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 09-06-2002, 20:50
PV
PV is offline
redelijk, k kruip liever onder een deken dan dat ik de verwarming aanzet (deken is veel lekkerder ), doe niet onnodig lichten aan (vind het ook irritant als anderen dat wel doen), glas in de glasbak, papier meestal in de papierbak.. batterijen enzo ook apart. verder reis ik veel met het openbaar vervoer...
Met citaat reageren
Oud 10-06-2002, 00:39
maar
Avatar van maar
maar is offline
niet echt
Met citaat reageren
Oud 10-06-2002, 12:31
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Gaat wel
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Met citaat reageren
Oud 10-06-2002, 12:36
Monica
Avatar van Monica
Monica is offline
Ik zit bijzonder weinig in de auto, neem bijna voor alles de fiets en dat vind ik wel beter

En ik gooi mijn rotzooi altijd in prullenbakken, waar het hoort.

Maar verder, nee ik ben bang van niet
__________________
This is our last dance.
Met citaat reageren
Oud 10-06-2002, 13:00
halve gare
halve gare is offline
best wel. scheid afval, loop of fiets of neem de bus zoveel mogelijk (dat lukt nu even nie omdat ik ziek ben). water ben ik nog niet zo'n zuinig mee, moet ik toch eens worden... en licht wel redelijk zuinig...
__________________
f*ck them all....
Met citaat reageren
Oud 10-06-2002, 13:24
Smiley_Knorretje
Smiley_Knorretje is offline
ja, best wel

Ik roep altijd: ik wil geen tasje!! in winkels
Ik neem altijd zelf een tasje mee, want ik heb al een onwijze verzameling thuis liggen. En al dat plastic vind ik gewoon jammer. Weggegooid geld en weggegooide fossiele brandstoffen.
Ik douche ook niet al te lang in het kader van de energiebesparing. Oja, we hebben groene stroom... maar da's de keus van m'n ouders.
__________________
Vandaag is de eerste dag van de rest van mijn leven.
Met citaat reageren
Oud 10-06-2002, 13:34
Verwijderd
Ja, wel redelijk. Ik spuug nooit dingen op straat, kauwgom ofzo, gooi geen patatbakjes weg...ik doe nooit plastic dingen in de groene container of GFT in de grijze, en doe altijd de kachel en het licht uit als ik ergens wegga. Het enige was 24/7 stroom neemt is m'n PC.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-06-2002, 13:44
DJ Incompetent
DJ Incompetent is offline
neeh niet echt
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Stel een vraag aan de forummer onder je #2
Verwijderd
463 20-06-2013 08:19
De Kantine Wat wil jij weten van de forummer onder je?
Missy
500 24-09-2008 17:55
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie godsdienst: de hedendaagse mentaliteit
thalia
10 16-11-2005 22:32
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie PO Aardrijkskunde: Hoe milieubewust ben jij?
Marieke123
2 12-03-2005 22:42
Flora & Fauna Hoe milieubewust ben jij?
Marieke123
2 11-03-2005 21:37
Lifestyle Ben jij milieubewust?
Pan Am
50 23-07-2004 16:01


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:36.