Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-06-2002, 21:47
simple creed
simple creed is offline
ik heb me vandaag opgegeven voor rijles. Ik word in november 18. Zegt die meneer van de rijschool en daar bel je nu al over.... ? als ik later had gebeld had die waarschijnlijk gezegd van bel je nu pas....?

tja het is toch wat he........

hebben jullie dat ook wel eens dat jullie denken van het is ook nooit goed??
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-06-2002, 21:49
vixen
vixen is offline
ja! als k eerst de hond uit moet laten, en dan de tafel af moet ruimen, en dan zeggen mn ouders 'nou! ga nou eerst de tafel afruimen', dat slaat nerges op..k moest eerst de hond uitlaten...

ergerlijk is dat!
Oud 17-06-2002, 21:51
skyscraper
skyscraper is offline
ja, Vaak met mijn ouders en leraren. Kan nu ff geen goed voorbeeld geven. Maar dan wil je iets doen. Is het te vroeg. Kom je daarna ermee is het te laat en dus weer niet goed. Word je helemaal gek

AAAAAAAAH ik kan een voorbeeld herinnere

Ik moest iets inleveren voor Nederlands. Netjes op tijd liep ik door de gang toen ik op een gegeven moment de leraar zag. Ik loop naar hem toe, zegt hij. Hoeft nu nog niet. Doe morgen maar. Ik : 'is goed' De dag erna was hij er niet. Dus 2 dagen later lever ik het in. Hij helemaal lijp, omdat ik te laat was. En ik kreeg een 1. En daar kun je dus helemaal niks aan doen. En daar kun je erg lijp om worden
Oud 18-06-2002, 08:55
Luca
Luca is offline
Ja, dat heb je soms. Weet even geen voorbeeld.
Oud 18-06-2002, 08:59
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
skyscraper schreef:
ja, Vaak met mijn ouders en leraren. Kan nu ff geen goed voorbeeld geven. Maar dan wil je iets doen. Is het te vroeg. Kom je daarna ermee is het te laat en dus weer niet goed. Word je helemaal gek

AAAAAAAAH ik kan een voorbeeld herinnere

Ik moest iets inleveren voor Nederlands. Netjes op tijd liep ik door de gang toen ik op een gegeven moment de leraar zag. Ik loop naar hem toe, zegt hij. Hoeft nu nog niet. Doe morgen maar. Ik : 'is goed' De dag erna was hij er niet. Dus 2 dagen later lever ik het in. Hij helemaal lijp, omdat ik te laat was. En ik kreeg een 1. En daar kun je dus helemaal niks aan doen. En daar kun je erg lijp om worden
WTF?! Wat gruwelijk irritant, zeg!!!
Oud 18-06-2002, 09:29
Verwijderd
ik had iets soortgelijks

we moesten gister opgeven voor herkansing. dus ik dat netjes gedaan . krijg ik een briefje mee met handtekening en als ik dat morgen niet mee neem mag ik geen herkansing maken

kom ik vandaag op school; briefje natuurlijk vergeten

nou was geen probleem

moi (op zij gronings he ) wat een gedoe om niks he
Met citaat reageren
Oud 18-06-2002, 09:57
C5C5C
C5C5C is offline
Tijdens Nederlands moest ik iets inleveren al voor de tweede keer dus ik gemaakt en ik wilde het inleveren zegt ze "ja, daar heb ik nu ff geen tijd voor" maar toen ik het later wilde inleveren zei ze "had je dat niet eerder kunnen doen ?"

Leraren
Oud 18-06-2002, 19:10
Piccola
Piccola is offline
Citaat:
Luca schreef:
Ja, dat heb je soms. Weet even geen voorbeeld.
Met citaat reageren
Oud 18-06-2002, 19:25
*~*DOOR*~*
*~*DOOR*~* is offline
ach met vanalles...

ben je de hele dag bezig geweest met de was doen, strijken, opruimen , eten koken en dan komt'm'n vader "goh had je niet even kunnen stofzuigen???"

mensen die willen dat je hun gelijk geeft , of dat je iets toegeeft en dan doe je dat en dan worden za alsnog boos...

of als je dagen lang aan het leren bent en je wilt even pauze dat ze dan zeggen "nou ik zou maar doorleren als ik jou was" Dus dan leer je maar verder en dan hoor je even later "ja je moet wel af en toe pauze nemen hoor, anders houd je het neit vol"

etc.
Oud 18-06-2002, 19:35
Paulaah
Paulaah is offline
Beter te vroeg dan te laat..
Beter te laat dan nooit..

Het is inderdaad nooit goed
Met citaat reageren
Oud 19-06-2002, 09:13
Roos
Roos is offline
Citaat:
*~*DOOR*~* schreef:
ach met vanalles...

ben je de hele dag bezig geweest met de was doen, strijken, opruimen , eten koken en dan komt'm'n vader "goh had je niet even kunnen stofzuigen???"
Argh inderdaad.
Had laatst de hele keuken schoongemaakt, alles was opgeruimd, helemal leeg, vaatwasser uitgeruimd, alles geboend. Bos rozen en een doosje bonbons voor mams meegenomen (had wat geld over).
Ze vond het leuk, maar daarna vroeg ze gelijk waarom ik nog vaat op m'n kamer had staan. Er stond 1 glas
Oud 19-06-2002, 10:35
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Neu ik zeg altijd: beter te vroeg dan te laat.
En BTW over die rijlessen: je belt nooit te laat, je mag beginnen met rijden wanneer je dat wilt. Je kunt nog een jaartje wachten zelfs en sommige volwassen mensen van rond de 30 gaan nu pas rijlessen nemen, het maakt eigenlijk niet uit. Maar tegenwoordig gaan de meeste jongeren zo snel mogelijk rijden en das ook logisch.
Oud 19-06-2002, 11:07
BBEM
BBEM is offline
ik heb nooit gezeur door dat ik ergens te vroeg of te laat me ben, alleen op school loopt er een leraar te zeiken
Oud 19-06-2002, 17:33
simple creed
simple creed is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef:
Neu ik zeg altijd: beter te vroeg dan te laat.
En BTW over die rijlessen: je belt nooit te laat, je mag beginnen met rijden wanneer je dat wilt. Je kunt nog een jaartje wachten zelfs en sommige volwassen mensen van rond de 30 gaan nu pas rijlessen nemen, het maakt eigenlijk niet uit. Maar tegenwoordig gaan de meeste jongeren zo snel mogelijk rijden en das ook logisch.
ik bedoel eigenlijk met te laat dat als ik morgen wou rijden ik vandaag zou bellen.....
Met citaat reageren
Oud 19-06-2002, 18:48
Somebody Special
Somebody Special is offline
Citaat:
simple creed schreef:
hebben jullie dat ook wel eens dat jullie denken van het is ook nooit goed??
Wij Nederlanders willen altijd mooi (warm) weer, is het een paar dagen warm (heet!) klagen we daar weer over..
Oud 19-06-2002, 19:05
Wijze vrouw
Wijze vrouw is offline
Citaat:
Wij Nederlanders willen altijd mooi (warm) weer, is het een paar dagen warm (heet!) klagen we daar weer over..
Ja, daar ken ik ook een voorbeeld van:
Ik was op vakantie en het was zo wat 40 graden, en toen keek iemand in de krant en die zag dat het in Nederland 'maar' 25 graden was. Toen zei die, ik wou dat ik in Nl was!
Het is ook nooit goed he?

Tja, ik ben eigenlijk toch overal je laat. Bijna nooit te vroeg.
Oud 19-06-2002, 19:11
Gonzo
Gonzo is offline
Citaat:
somebody special schreef:
Nederlanders zijn gewoon zeikers .
Oud 19-06-2002, 20:11
Monica
Monica is offline
sta je een keer om 5 over 11 in de mediatheek, net na de eerste bel na de pauze, zodat je een tafel / computer hebt voordat het druk wordt, zodat je vast aan de slag kunt. Maar nee je wordt er weer uitgegooid 'want je bent te vroeg, je wacht maar tot de tweede bel.'
Die mensen doen er serieus de hele dag bijna niets. En na de eerste bel moet je naar je lokaal gaan, of in dit geval dan de mediatheek. Wil je eens wat uitvoeren in plaats van buiten zitten, mag je 10 minuten wachten.

Maar als je dan weer die 10 minuten later komt is het van 'de mediatheek is vol, ga maar naar de aula.'
Oud 19-06-2002, 21:06
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
simple creed schreef:

ik bedoel eigenlijk met te laat dat als ik morgen wou rijden ik vandaag zou bellen.....
Yupz das wel laat, want dan zitten ze al lang vol.
Reageren

Regels voor berichten