Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
ik had iets soortgelijks
we moesten gister opgeven voor herkansing. dus ik dat netjes gedaan . krijg ik een briefje mee met handtekening en als ik dat morgen niet mee neem mag ik geen herkansing maken kom ik vandaag op school; briefje natuurlijk vergeten nou was geen probleem moi (op zij gronings he ![]() |
![]() |
|
![]() |
Tijdens Nederlands moest ik iets inleveren al voor de tweede keer dus ik gemaakt en ik wilde het inleveren zegt ze "ja, daar heb ik nu ff geen tijd voor" maar toen ik het later wilde inleveren zei ze "had je dat niet eerder kunnen doen ?"
Leraren ![]()
|
ach met vanalles...
ben je de hele dag bezig geweest met de was doen, strijken, opruimen , eten koken en dan komt'm'n vader "goh had je niet even kunnen stofzuigen???" ![]() mensen die willen dat je hun gelijk geeft , of dat je iets toegeeft en dan doe je dat en dan worden za alsnog boos... of als je dagen lang aan het leren bent en je wilt even pauze dat ze dan zeggen "nou ik zou maar doorleren als ik jou was" Dus dan leer je maar verder en dan hoor je even later "ja je moet wel af en toe pauze nemen hoor, anders houd je het neit vol" ![]() etc.
||
Citaat:
Had laatst de hele keuken schoongemaakt, alles was opgeruimd, helemal leeg, vaatwasser uitgeruimd, alles geboend. Bos rozen en een doosje bonbons voor mams meegenomen (had wat geld over). Ze vond het leuk, maar daarna vroeg ze gelijk waarom ik nog vaat op m'n kamer had staan. Er stond 1 glas ![]()
|
Neu ik zeg altijd: beter te vroeg dan te laat.
En BTW over die rijlessen: je belt nooit te laat, je mag beginnen met rijden wanneer je dat wilt. Je kunt nog een jaartje wachten zelfs en sommige volwassen mensen van rond de 30 gaan nu pas rijlessen nemen, het maakt eigenlijk niet uit. Maar tegenwoordig gaan de meeste jongeren zo snel mogelijk rijden en das ook logisch.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ik was op vakantie en het was zo wat 40 graden, en toen keek iemand in de krant en die zag dat het in Nederland 'maar' 25 graden was. Toen zei die, ik wou dat ik in Nl was! Het is ook nooit goed he? Tja, ik ben eigenlijk toch overal je laat. Bijna nooit te vroeg.
|
sta je een keer om 5 over 11 in de mediatheek, net na de eerste bel na de pauze, zodat je een tafel / computer hebt voordat het druk wordt, zodat je vast aan de slag kunt. Maar nee je wordt er weer uitgegooid 'want je bent te vroeg, je wacht maar tot de tweede bel.'
Die mensen doen er serieus de hele dag bijna niets. En na de eerste bel moet je naar je lokaal gaan, of in dit geval dan de mediatheek. Wil je eens wat uitvoeren in plaats van buiten zitten, mag je 10 minuten wachten. Maar als je dan weer die 10 minuten later komt is het van 'de mediatheek is vol, ga maar naar de aula.'
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Het grote zwangerschaps- en babytopic #9 Verwijderd | 500 | 20-01-2010 16:43 | |
Psychologie |
Leerproblemen Dott | 21 | 14-11-2006 03:28 | |
Liefde & Relatie |
Verliefd, maar hoe nu verder? Verwijderd | 497 | 23-03-2005 07:50 | |
Verhalen & Gedichten |
Lord Of The Mouwophouders. HeiNZ | 22 | 24-07-2003 16:49 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
oud nederlands...vraagje Toet0r | 13 | 18-02-2003 13:57 | |
Liefde & Relatie |
Mijn ex laat me niet met rust, wat zal ik doen? Roos | 24 | 09-05-2002 15:52 |