Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
die Shock komt alleen maar van m'n opleiding (electrotechniek) en een paar radioprogrammaatjes... meer ist niet hoor ![]()
|
Ripper komt NIET van Jack The Ripper, maar van Giles uit "Buffy, The Vampire Slayer" die in zijn jonge jaren algemeen bekend was als Ripper in de donkere wereld. Ik denk dat 'Ripper' 'verscheurder' betekent, want: 'to rip' is 'verscheuren.'
![]() Ripper
|
snoopy is dat hondje van Schulz. Ben ik nogal weg van!
![]() http://www.unitedmedia.com/comics/pe...et_snoopy.html en mamo is mijn bijnaam, die m'n vriend bedacht heeft.
|
Die van mij komt van een nummer van Immortal, dat ook Cryptic Winterstorm heet, vind het niet eens een mooi nummer ofzo, maar vond de titel wel vet, heeft wel iets spookachtigs, zo gebruik ik wel meer van dat soort nicks, Silent Sorrow, Mighty Ravendark, Nebular Ravenswinter, en ik gebruik ook nog een hoop andere nicknames, maar mijn huige, en blijvende, is eX0duS, dit omdat ik op een nacht lag te dromen en iemand me ineens exodus hoorde noemen, heel vaag, maar daar komt dat dus vandaan, vanuit een droom, ik denk waarom niet, voel me eigen d'r goed bij dus.
![]()
|
Zuster van het Geluk
![]() Niet dat ik Faithless nou zo leuk vind, maar ik vind Sister Bliss op zich wel een gaaf wijf, en het klinkt lekker. Ik heb er wel maar ff Bliz van gemaakt.
|
![]() |
Nouw ik heet Barbara,
en vroeger keek ik altijd naar de Barbapapa's. En toen zei een vriend van me dat ie vroeger altijd dacht dat een van de Barbapapa'a Barbabarbara heette, en dat ie dat nooit kon uitspreken. En toen hebbik hem uit de droom geholpen en gezegd dat er geen Barbabarbara bij was, maar de naam heb ik gehouden ![]()
|
![]() |
Nou Unique betekent uniek. En dat ben ik, wie niet?
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
boze geesten Verwijderd | 102 | 10-07-2011 02:56 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 | |
Muziek |
Eve Ft. Gwen Stefanie - Let me blow your Mind Maradinus | 15 | 10-10-2002 20:52 |