Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-08-2002, 20:30
owlbeer
owlbeer is offline
Zijn er mensen die dit al gedaan hebben. IK ga namelijk 30 september voor 4.5 maanden. Ik heb heel veel zin maar ben ook benieuwd naar de ervaring van anderen.
Oud 18-08-2002, 20:31
heavinly
heavinly is offline
Leuk! Waar ga je heen als ik vragen mag?
Ik zelf heb dat nog nooit gedaan (mijn zus wel, maar voor 3 maanden --> naar Aruba), maar ik wil misschien een jaar naar Engeland, dus ik wil eigenlijk ook wel ervaringen horen van andere mensen
Met citaat reageren
Oud 18-08-2002, 20:36
owlbeer
owlbeer is offline
Ow ja vergeten te melden. Ik ga naar Costa Rica. En voor de onwetenden onder ons dat ligt in Midden Amerika, ongeveer bij Mexica. En om precies te zijn, Tussen Panama en Guatemala.
Oud 18-08-2002, 21:01
Verwijderd
Wat ga je daar doen dan? Ik zou er in principe ook wel een jaartje tussenuit willen... maar volgens mij begin ik dan nooit meer aan een studie (totaal geen zelfdiscipline)
Met citaat reageren
Oud 19-08-2002, 09:13
het dappere meisje
het dappere meisje is offline
Citaat:
Alex schreef:
maar volgens mij begin ik dan nooit meer aan een studie (totaal geen zelfdiscipline)
ik snap dat nooit? hoezo zou je dan niet meer willen beginnen? misschien juist wel een nieuwe 'frisse 'start ... ach ja en niet iedereen is hetzelfde!

ohja een jaar ertussen uit lijkt mij ook erg leuk, maar dan wil ik wel echt wat doen, studeren of een cursus o.i.d.
Oud 19-08-2002, 10:09
miss_sunshinegirl
miss_sunshinegirl is offline
Ik wil na dit jaar (=examens) jaar naar buitenland. Liefst naar L.A. en Nice (speciaal programma, kun je naar 2of3 landen) maar is duur (denk aan 10000 euro) dus misschien toch maar 1 land.

Wil daar wel naar school, werken kan ik m'n hele leven nog!
Oud 19-08-2002, 10:17
Somebody Special
Somebody Special is offline
Na mijn opleiding en met (verplegings-)diploma wil ik een jaartje naar Afrika gaan om daar de mensen een beetje te helpen
Oud 19-08-2002, 10:31
Verwijderd
na school heb ik een jaar gewerkt
niks mis mee
Met citaat reageren
Oud 19-08-2002, 10:54
Esmée
Esmée is offline
Ben t zelf niet van plan, maar ken een hoop mensen die na hun examens voor een jaartje vertrokken zijn naar bijv. Australie of de VS. Lijkt me op zich best relaxed, alleen niet echt iets voor mij persoonlijk. Maar al die mensen hebben er echt een enorm leuke tijd gehad dus ik denk dat het op zich best een aanrader is
Oud 19-08-2002, 13:44
owlbeer
owlbeer is offline
Ik ga daar eerst anderhalve maand een talencursus Spaans doen. Dat wordt erbij aangeboden omdat je gewoon de lokale taal moet spreken wil je er vrijwilligerswerk doen.

Vervolgens ga ik twee maanden vrijwilligerswerk doen. Misschien nog een maand daarna maar misschien wil ik die laatste maand wat anders doen, bijv. rondtrekken.

Het is inderdaad errug duur. Ik kom uit ruim over de €5000,- alles inclusief. Maar goed, als het geld er is. Ik ga sowieso weer naar school volgens jaar. IK ben zelfs al aangenomen en ingeroosterd. En al zou ik daar blijven en niet meer naar school gaan (een kans die ik niet waarschijnlijk acht), dan doe ik toch iets wat ik ontzettend leuk vind!!
Oud 19-08-2002, 16:57
Secreet
Secreet is offline
wel ik ben er al heel lang over aan het denken...
Over het algemeen zou ik heel graag een jaar in griekenland willen wonen en werken...

en ook heeft America de beste studie voor mij...Dus zou daar eigenlijk moeten gaan studeren..>Maar geen idee waarom ik het niet doe...

Te gehecht aan mijn vrienden, famillie en vriendje denk ik...
Toch...ooit ga ik weg
Oud 19-08-2002, 17:03
superpoepdoosje
superpoepdoosje is offline
*oef* ik ga zeker als ik 18 ben en mijn middelbareschool-diploma heb een jaar naar NY..

(alleen volgens mij was de vraag van de topic-starter wie t al gedaan heeft, gnagna..)
Oud 19-08-2002, 18:00
maar
maar is offline
Ik heb wel zin in het studentenleven in Nederland. Het zal in andere landen vast ook gezellig zijn, maar ik heb niet echt behoefte aan een jaartje weg.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten