Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Ik wil na dit jaar (=examens) jaar naar buitenland. Liefst naar L.A. en Nice (speciaal programma, kun je naar 2of3 landen) maar is duur (denk aan 10000 euro) dus misschien toch maar 1 land.
Wil daar wel naar school, werken kan ik m'n hele leven nog!
|
Ben t zelf niet van plan, maar ken een hoop mensen die na hun examens voor een jaartje vertrokken zijn naar bijv. Australie of de VS. Lijkt me op zich best relaxed, alleen niet echt iets voor mij persoonlijk. Maar al die mensen hebben er echt een enorm leuke tijd gehad dus ik denk dat het op zich best een aanrader is
![]()
|
Ik ga daar eerst anderhalve maand een talencursus Spaans doen. Dat wordt erbij aangeboden omdat je gewoon de lokale taal moet spreken wil je er vrijwilligerswerk doen.
Vervolgens ga ik twee maanden vrijwilligerswerk doen. Misschien nog een maand daarna maar misschien wil ik die laatste maand wat anders doen, bijv. rondtrekken. Het is inderdaad errug duur. Ik kom uit ruim over de €5000,- alles inclusief. Maar goed, als het geld er is. Ik ga sowieso weer naar school volgens jaar. IK ben zelfs al aangenomen en ingeroosterd. En al zou ik daar blijven en niet meer naar school gaan (een kans die ik niet waarschijnlijk acht), dan doe ik toch iets wat ik ontzettend leuk vind!!
|
wel ik ben er al heel lang over aan het denken...
Over het algemeen zou ik heel graag een jaar in griekenland willen wonen en werken... en ook heeft America de beste studie voor mij...Dus zou daar eigenlijk moeten gaan studeren..>Maar geen idee waarom ik het niet doe... Te gehecht aan mijn vrienden, famillie en vriendje denk ik... Toch...ooit ga ik weg ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
hbo prop. gehaald, jaar tussenuit? star19 | 4 | 26-09-2010 17:00 | |
Studeren |
Sabbatical of meteen studeren? Sannah_x | 8 | 04-06-2009 23:56 | |
Studeren |
Gestopt met studie/jaar er tussenuit of wat nieuws... Joopiedegekste | 29 | 18-09-2007 13:44 | |
Algemene schoolzaken |
een jaar er tussenuit summer69 | 5 | 23-06-2005 15:54 | |
Algemene schoolzaken |
Een jaartje er tussenuit Zsa Zsa | 25 | 23-12-2002 11:55 | |
Algemene schoolzaken |
Een jaar er tussenuit Verwijderd | 2 | 19-01-2002 10:29 |