Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Offtopic: ik draai nu echt door geloof ik ![]()
|
hmm je hebt van die klene drop en die is
![]() beetje een soort salmiak smaak plakt wel een beetje niet te groot en als je er te veel van eet krijg je buikpijn verder venco zacht zoet kan je heel veel van eten voordat het niet meer lekker is zitten 4 verschillende soorten in een pak: kleine harde katjes: die zijn klein hard en keizoet doe je heel lang mee soort toefjes: heb je heel snel op zit een beetje smaak aan, niet echt veel, ook niet echt zoet. muntdrop: doe je ook vrij lang mee tenzij ze een beetje hard zijn geworden diertjes: weet niet precieswat het zijn betje als de toefjes maar iets meer smaak iets zoeter iets harder ook. vissen: je hebt kleine halfharde visjes met zout erop. zijn lekker maar je moet er niet te veel van eten. de ondersten zijn het zoutst omdat er onderin het pak een hele zooi zout zit. zitten in een witte zak En je hebt van die grote beetje plakkerige vissen. die zijn zoet en zitten niet in een pak maar die moet je kopen bij kruidvat of jamin ofzo autodrop: nostalgiedrop ofzo sneekerknopen. je doet heel lang met een dropje maar ze zitten in een klein mooi doosje. zijn vrij duur en lekker dan heb je nog honingdrop zoute drop engelse drop dropveters van die opgerolde dropveters van die suikerloze harde drop van AH ook ![]() ![]() laurierdrop is ook lekker maar daar heb ik ook snel genoeg van op
|
Verwijderd
|
lekkerste drop: http://www.autodrop.nl/inhoud/oldtimer/o_intro.html
En dan de blauwe en groene, dus de ruitjes en de scheepsknopendrop... ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() probeerde het ook uit te leggen ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
weerwolfspel #30 Eye of Sauron | 500 | 18-03-2007 19:48 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Drop hier uw relevante columns AsianDF | 1 | 02-07-2005 13:44 | |
Muziek |
battle topic nr 2 Verwijderd | 68 | 17-11-2004 17:11 | |
Muziek |