![]() |
|
Hoi allemaal!
![]() In navolging van dit topic, wil ik graag het volgende van jullie weten: Hebben jullie tips om heel snel *in slaap* te komen? Zelf kamp ik al jaren met een lichte vorm van slapeloosheid, maar de laatste tijd gaat het echt slecht. ![]() ![]() ![]() Dus, heeft iemand misschien tips? Alsjeblieft? Ik zou het zeer waarderen (en met mij vast ook vele anderen, in deze tijd van stress en veel werkdruk)! Alvast bedankt! ![]() ![]() Groetjes, Ripper
|
![]() |
|
misschien heb je 's avonds nog aanvallen van je afschrikwekkende avatar
![]() verder: lees of kijk tv, 's avonds in bed, word je zo moe en val je in slaap
||
Citaat:
ik weet niet ..of ik het dan kan garanderen ![]()
||
Citaat:
![]() zo gauw ik ga liggen op bed val ik in slaap misschien niet computeren/tv kijken vlak voor je gaat slapen niet te veel nadenken
||
Citaat:
![]() Wat ik ook irritant vind, is dat ik meestal mijn hartslag hoor in mijn oren, en dat vind ik ook vervelend -> niet bevorderlijk voor het in slaap komen. ![]() Ripper
|
deze werkt heel goed:
ga ontspannen luggen en doe je ogen dicht. Beweeg dan je ogen achter je oogleden van boven anar beneden en terug, op en neer. Na een tijdje heb je het gevoel dat je valt, let daar niet op want dan word je weer wakker. Ga dooir met het bewegen van je ogen en als het goed is val je in slaap. Dit werkt goed omdat dit de beweging is die je amakt als je droom, je lichaam gaat dus een droom maken, maar daarvoor moet je erst in slaap vallen, je lichaam helpt dus een handje bij het slapen, en xtra: meestal ga je er ook nog heerlijk van dromen |
![]() |
|
Doe rustig aan voor het slapen gaan en adem rustig. Als je echt wakker bent kun je gewoon wat lezen. Als ik me te wakker voel ga ik ook piekeren om de dag te verwerken.
REIE
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het is te koop bij de drogisterij oid. met 1 potje doe je maanden ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
In ieder geval geen tv kijken of gaan computeren vanaf ongeveer een uur voor het slapen gaan. Dit maakt onrustig.
Ikzelf doe altijd alsof ik op een vet wit palmenstrand lig, in de zon lekker warm in mn bikini en dat dr dan een VET lekker ding komt aangelopen en me gaat masseren. Dan conentreer ik me dat hij van onder naar boven gaat masseren (ik lig vaak op mn buik dan). Eerst mn voeten en dan mn kuiten etc. Ondertussen let ik erop dat ik het deel wat zogenaamd gemasseerd wordt dat ik dat heel erg ontspan en dat het heel zwaar wordt. Tegen de tijd dat die jongen bij mn rug is lig al lang te pitten, hij komt nooit bij mn nek... Werkt dus heel goed bij mij, beetje leip, wel chill. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
je moet niet zoveel piekeren heh tijdens slaap dat is alles, dus gewoon je problemen oplossen door te praten met diegene waarmee je problemen hebt of je hebt geld zorgen, dan moet je maar geld lenen ofzo en dan alels afbetalen of je kan ook iemand haten die je wilt liquideren dan kan je het best zo snel mogelijk doen en het liefst zo clean mogelijk, dius emet een 9mm ofzo en demper erop adners moet je de cel in aals de buren het horen en voor de rest helpt rennie ook wel, je moet dan een half pakej innemen dan ben je wel een tijdje knock out maar dan heb je ook wat en vo o bla blab lablablavblablabal
||
Citaat:
|
Dit mag hier eigenlijk niet maar ik heb enen vraag. Ik weet niet of iemand van jullie naar "Met het oog op morgen." luister op Radio 1. Maar in het begin hebben ze altijd zo'n intro nummer van: "Gutte nacht freunde! Ist es zeit für mich zu gehen." Weet iemand ook hoe het nummer heet zodat ik het aan mijn KaZaA lijst kan toevoegen?
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Puistjes R093 | 53 | 20-10-2010 14:25 | |
Psychologie |
Borderline (BL) MisterDJ | 10 | 11-05-2005 06:11 | |
Verhalen & Gedichten |
De brief I C U | 3 | 12-12-2004 18:05 | |
Drugs & Alcohol |