Advertentie | |
|
![]() |
|
't ligt een beetje aan de situatie, maar ik zou 't waarschijnlijk wel geven. Ik heb namelijk de gewoonte om m'n rekening 'af te romen' naar m'n plusrekening, dus er staat nooit echt veel op. (en bij die plusrekening kunnen ze toch niet komen)
Inderdaad zou ik ook het moment dat de overvaller weg was m'n pasjes laten blokkeren. (en ja, dat kan telefonisch)
||
Citaat:
2. Hangt er weer van af. Als ik kevlar en SMG heb dan is situatie onveranderd ![]() ![]() 3. Als ik gewapend ben op een manier die er iets tegenover zet wel ja. Anders denk ik dat ik het weer op die schatting zet op 90+%... (ik weet btw dat het bij 2 en 3 waarschijnlijker is dat hij toe slaat dan bij 1)
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
1. Onder bedreiging van een vuurwapen
- Meteen mn bankpas + pincode geven 2. Onder bedreiging van een steekwapen - Nog sneller mn bankpas + pincode geven. Steekwapens vind ik eng... veel enger dan een pistool ofzo ![]() 3. Onder bedreiging van zijn enorme borstkas en harde vuisten - Hmmm, ik ben heel sterk ![]() Ik heb liever mijn leven dan mijn geld ![]()
||
![]() |
Citaat:
ach kom op zeg doe je niet zo stoer voor! er staat iemand met een geweer tegen je hoofd maar jij blijft lekker koel want je raakt daar niet van onder de indruk? ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
VMBO |
Economie bagel | 5 | 18-05-2006 14:50 | |
Werk, Geld & Recht |
Internetbankieren LGF | 38 | 02-05-2006 11:12 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: Altijd nog een tweede kans Verwijderd | 0 | 03-06-2004 20:48 | |
Verhalen & Gedichten |
Dreamland, deel 1 Verwijderd | 28 | 23-05-2004 18:35 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] Hij Verwijderd | 13 | 14-08-2003 20:26 |