Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Zaterdagsmorgens vroeg wakker worden en ontdekken dat het zaterdag is en ik dus weer in slaap kan vallen en mijn warme bed niet uit hoef...
Op een namiddag in de nazomer op zonverwarmde stenen te zitten genieten van de warme stralen... Zo hard lachen dat je buik zeer doet... Met een vriendin *port *Burning Water** pizza eten in de warme namiddagzon op straat en mensen bekijken en bekeken worden door mensen die zich afvragen waarom we pizza op straat eten... Iemand met een heel mooie stem horen zingen... Knuffelen/stoeien met de mensen van wie ik zulk lichamelijk contact kan uitstaan... Verliefd zijn op een jongen en naar hem kijken en hij kijkt terug en je krijgt zo'n schok van binnen... In de armen van de jongen op wie je verliefd bent zijn... Heel lekker eten... Helemaal wegduiken in een heel goed boek... Iets heel goed gedaan hebben... Dat tevreden gevoel net nadat je fanatiek gesport hebt... Ik heb zoveel dingen waar ik van geniet ![]() <edit> naar brede ruggen van jongens kijken... schone lakens... verse sneeuw zonder sporen.... glijden op ijs... ik blijf bezig, luitjes! ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
best veel geloof ik... enkele voorbeelden:
* Mn opperschattige vriendje ![]() * Mn vrienden * Mn ouders en zus * Mn neefje en nichtje * Muziek (en dan vooral KvK) * De zon die schijnt * Mn telefoon die afgaat ![]() * Als eerste door verse sneeuw mogen fietsen
|
Richard.. De moord en kotsneigingen die ik van "een" vriendin van hem krijg ligt niet alleen aan haar, maar ook aan mijn jaloersheid.. En vrolijk wordt ik er niet van..
Hmm.. One sweet swirled en allerlei andere Ben & Jerry's ![]()
|
al pacino, ambient, amsterdam, antiques, aphex twin, baggy pants, bass, beats, beer, bitterlemon, black, blacklight, blunts, boots, bowers & wilkins, candlelight, candy, castles, celtic, chess, churches, cigarettes, clothing, coffeeshops, comics, concerts, covenant, cruxshadows, cybergothic, darkness, dreaming, drugs, drum n bass, ebm, electro, energy drinks, faeries, fantasy, festivals, fetish, flirting, friends, games, goa, gothic, graveyards, h.r.giger, hardcore, hifi, hocico, horror, hugging, icecream, incense, industrial, lord of the rings, loud music, love, manga, marquez, metal, movies, mp3, msn, nad, nin, noise, old factory buildings, paintings, paris, party's, photo albums, photography, pictures, piercings, pizza, reading, robert deniro, sisters of mercy, sleeping, smashing pumpkins, smell of rain, snow, spikes, stars, sweet girls, tekno, the crow, thunderstorms, tolkien, tool, uv reactive stuff, vampires, velvet, vinyl, war, woods, working out, wumpscut
(copy paste van livejournal ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Het strand en dan bedoel ik met name 's avonds of 's nachts als het windstil is en helder zodat je echt een hele hoop sterren ziet en het geluid van de golven... Ik kan nachtenlang op t strand zijn zonder wat te doen...
Mensen kijken als je ergens zit of wacht op iemand... 's Nachts wakker worden en je realiseren dat je nog even kan slapen...
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Ben JIJ de ultieme fan? Nancy77 | 29 | 23-02-2008 11:35 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Boekbespreking "La vie ą reculons" designerfox | 5 | 18-04-2007 13:57 | |
Liefde & Relatie |
Klassiek probleem: Verliefd, vertellen of niet? U*NiQ | 13 | 17-07-2005 18:42 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Hoe gaat het er nu werkelijk aan toe op een zwarte school? Jabotinsky | 84 | 02-11-2004 01:12 | |
ARTistiek |
[verhaal] Spiegelbeeld Tegenbeeld. Verwijderd | 8 | 11-09-2002 19:19 | |
Flora & Fauna |
Spinnen angst Judsy | 29 | 30-08-2002 19:37 |