Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Ik heb ook nog een hele yummie pizza (uit het NRC
![]() Men neme -Blikje kant en klaar pizzadeeg van Danerolles -2 plakken geitenkaas naar keuze (Bettine Blanc is het beste) -3 kleine paarse uien -verse salie -olijfolie Rol het deeg uit over een ronde of vierkante bakplaat. Smeer 'm, in met wat olijfolie. Snijd de uien in ringen en fruit ze even in een koekenpan, verkruimel alle geitenkaas eroverheen, gooi de salie eroverheen en zet het 20-30 minuten in een voorverwarmde oven op 220 graden. |
![]() |
|
Ik kook dagelijks
dit is meestal een simpele roerbak-maaltijd maar zo nu en dan experimenteer ik met lekkere combinaties. zoals zalm met sharon-fruit of een geitenkaasflan met honing en kastanjesv(erg lekker) etc......
|
Verwijderd
|
Ik heb de hele week gekookt. Mn mama is op vakantie en ik heb samen met mn vriend opgepast en dus ook gekookt etc. Je moet gewoon iets zoeken in de supermarkt wat je mama altijd maakt of wat je zelf wel lekker lijkt en de bereidingswijzen staan op de achter-/onderkant. Bij ons is het allemaal aardig gelukt
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Eten & Drinken |
Wat zijn jouw kook- en eetgewoontes? Verwijderd | 11 | 09-03-2008 11:36 | |
Eten & Drinken |
[Koken] Vraagjes Stefanie | 16 | 31-10-2005 17:24 | |
Eten & Drinken |
koken jullie wel eens met vrienden/vriendinnen?? -Hannietje- | 27 | 07-09-2003 12:05 | |
Liefde & Relatie |
Koken teddybeer1983 | 23 | 11-07-2003 14:45 | |
Drugs & Alcohol |
Koken met sterren ;-) apekop123 | 20 | 06-10-2002 00:08 | |
Lifestyle |
koken.. miep | 42 | 06-05-2002 16:05 |