Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
De rit
Dan begint de rit. De examinator let onder meer op je beheersing van de auto, kijkgedrag, voorrang verlenen en het rekening houden met andere weggebruikers. Hij beoordeelt je op tien examenonderdelen, zoals het in- en uitvoegen, het gedrag bij kruispunten en de bijzondere verrichtingen. www.cbr.nl |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Ik weet niet hoe het zit in Nederland, maar in België dus wel.
Eerst moet je op een privéterrein met paaltjes en hekken kunnen filepârkeren, 15m recht achteruitrijden, in een garage parkeren en een u-turn doen. Als dit niet lukt (maar dan moet het echt een ramp zijn, want zo streng zijn ze daar nu niet op) kan je niet eens het echte circuit op! For the record: ik ben de eerste keer gezakt omdat mijn auto (in België mag je dat met je eigen auto afleggen) altijd stilviel in eerste koppeling. Na een stuk of 5-6 keer de auto opnieuw te starten was ik zo razend dat ik ff flink gas gaf en een hekje aanreed. Gezakt dus. Maar ik heb geen spijt, want bij de terugkeer naar huis viel de auto helemaal stil, 't lag dus niet aan mij ![]()
||
Citaat:
Begin uiteraard niet hekken omver te rijden, zoals ik (zie hierboven) ![]()
|
Ja tuurlijk kan je er op zakken duh!
![]() Maja als je een Tussentijdse Toets doet en je slaagt ervoor hoef je met je examen geen bijzondere verrichtingen te doen en hoef je dat in die lessen na je Tussentijdse Toets ook niet meer te oefenen!
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verkeer & Vervoer |
Rijles- en Rijbewijstopic #15! Verwijderd | 500 | 25-11-2010 14:29 | |
Verkeer & Vervoer |
Rijles en Rijbewijs topic nummer tien! Miracle | 500 | 27-06-2007 16:09 | |
Verkeer & Vervoer |