Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Neem een langwerpig rubber ding. (zo iets als een trekdrop) en vouw die dubbel. Vervolgens prop je dat ding me de lus kant naar binnen in het kleine gaatje. Daar heb je helemaal geen "schietonderdeel" voor nodig... Maar het is misschien wel lastig het nara binnen te krijgen zonder speciaal ijzer. Het moet er dus zo uitzien:
Code:
(lus aan binnenkant van de band) C------C ______\ /______ <-- (band met gat) \ / |
![]() |
||
Citaat:
![]() Moet ik ook eens doen.. Hij staat al 3 maanden in de schuur.... ![]()
|
Prop schieten zou ik laten doen, als je daar het materiaal niet voor hebt is de kans groot dat je daarna een nieuwe band moet kopen. Kost tussen de 5 en 8 Euro.
Als je scoot een hele tijd heeft stilgestaan, laat de benzine er uit lopen en doe er eerst eens nieuwe benzine in.. Hetzelfde geldt voor de olie.. (eerst gewoon een klein beetje van beide) Kijk of de scoot loopt.. Zo ja -> verder niks aan doen... Zo nee -> carburateur schoonmaken, slangetjes doorspoelen.. Dan loopt ie vast wel.. Genesis |
![]() |
|
hebben alle brommers dan tube-less banden ofzo? volges mij niet hoor
![]()
||
Citaat:
![]() er zijn inderdaad ook nog dingen met binnenband... in dat geval plak je hem natuurlijk gewoon zelf ![]() Genesis |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verkeer & Vervoer |
Brommertjes magnusdebaas | 5 | 20-07-2015 22:19 | |
Verkeer & Vervoer |
Help, iemand met verstand van brommers Skreature | 12 | 27-12-2006 07:41 | |