Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Samengevat hebben we dus de volgende groepen/ info:
- Kakker kun je (blijkbaar) worden door veel roze blousjes over elkaar aan te trekken, de kraagjes ervan omhoog te zetten en de aldus ontstate ruimte op te vullen met een Oillily-sjaaltje. Op hockey of tennis zitten is wel een pré, een bekakte R is snel aangeleerd en het is wel handig als je ongelooflijk de slet uithangt op hàckeyfeesten. - BrEeZaH sletjes/knaapjes - tutjes-die-denken-dat-ze-populair-zijn-en-dat-niet-zijn-en-toch-wil-iedreen-erbij-horen (afgekort de tutjes). - Mods - Costa Brava's (een zelf gegeven naam aan trance mensen zeg maar. Uitgaan, feesten, vakanties en dure kleren). - skaters - Hiphopper kun je worden door veel kleren aan te trekken die bedoeld zijn voor je aan obesitas lijdende neef, naar muziek te luisteren die gemaakt wordt door negers maar voornamelijk beluisterd wordt door blanken, en door alle meisjes te behandelen als het ghetto-ho-nasty-playahatin-bizniatches zijn. - Alto kun je worden door wijde broeken aan te trekken met een hondenketting aan de broekband, door veel naar harde gitaarmuziek te luisteren en vooral, te roepen dat je niet in een hokje past en niet op uiterlijk valt. - Rockers - gothics - Stoïcijnen - Straight-edge kun je worden door er gewoon voor te zorgen dat je helemaal geen lol meer in het leven hebt. ??? - wavers - stuudjes - nerds - boeren.... - Normale mensen. - geeks - Kontlikkers. - alto's vs. boeren - Zwervers - drop-outs volgens mij heb ik ze aardig gegroupeerd, i.e. kakkers is de verzamelnaam van BrEeZaH sletjes/knaapjes, tutjes, Mods & Costa Brava's; maar ik heb ook nog enkele gaten in mijn kennis zitten. Wat is het verschil tussen een nerd, geek en een stuud en horen kontlikkers ook bij dit groepje? Wat wordt verstaan onder boeren/ zwervers/ straight-edge (is dit inderdaad deel van de gothics?) thx again 4 yr help. |
![]() |
|
de meest voorkomende, (aangezien ik van sommige nog nooit gehoord heb
![]() alto's nerds de-laatste-mode-mensen de wannabe laatste mode mensen kakkers gothic's skaters 'normale mensen' ordinaire mensen breezah mensen zoiets denk ik? de rest valt meestal in 1 van deze groepen
||
Citaat:
BrEeZaH-sletjes (BBH; bacardi breezer-hoeren) wíllen geen kakker zijn. Ze hebben doorgaans een hekel aan kakkers, en dat uiten ze door simpel taalgebruik uit te slaan, en ze proberen het zo ordinair mogelijk over te brengen. Ze dragen kleding van €25 per kledingstuk, en ze preferen bloot, push-up en spijker. Mods was maar 'n grapje; er luistert tegenwoordig niemand meer op z'n zeventiende in driedelig zwart naar new wave en punk ![]() Studenten zou je ook onder kakkers kunnen verstaan; polo's, rugby's, merken, bier, brallen, opscheppen en stappen. ...vermeld wel even dat het om pure stereotypen gaat, okee? |
![]() |
||
Citaat:
Sommige mensen dragen alles het eerste, en de rest die sukkelt er maar een beetje achteraan. En dat onderscheid kun je zien aan het feit dat die meisjes en jongens die de 'rage' beginnen het eerst met bepaalde kleding gaan lopen en dit vaak ook vrij extreem is.. dus met alles er op en eraan zoals op tv of in bep. bladen te zien is.. De 'rest' volgt dit op in mindere mate, maar je hebt altijd jongens en meisjes die ook mee willen doen maar die het dan net niet kunnen.. lees: net de verkeerde merken, combinaties etc. --> vandaar ook die termen, die misschien een beetje dommig overkwamen, maar ik kon er ook geen andere benaming voor geven.
Laatst gewijzigd op 04-04-2003 om 23:38. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
[BIO] Vraag over bloedsuikergehalte Femke.. | 2 | 07-01-2011 14:33 | |
SPSS vraagje rekenerop | 1 | 20-06-2009 16:24 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
gemaakte verslag over de multiculturele samenleving smart_girl | 1 | 21-05-2008 21:34 | |
[SK] Klein vraagje over verslag Verwijderd | 2 | 28-11-2006 21:03 | |
Algemene schoolzaken |
een nieuwe vraag over de ov. boe-1986 | 2 | 24-03-2005 20:42 | |
Liefde & Relatie |
dringend Advies gevraagd over gecompliceerde situatie Lady_L | 55 | 29-10-2003 19:08 |