Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik gebruik zelf de 43.45 Detonator drivers, hier downloaden:
http://www.tweakers.net/meuktracker/3829 Verder is het handig als je wat duidelijk bent wat nu precies niet werkt of niet goed gaat. De brightness van een spel kun je vaak in de opties aanpassen, en wat sleutelen met je monitor kan natuurlijk ook.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
probeer es de Omega drivers , die zijn te vinden op
http://www.omegacorner.com/ maar ik denk nie dat het echt een driver probleem is... meer een hardware(voeding probleem) op welk punt klapt je pc eruit, tijdens het opstarten van een spel of tijdens het spelen van een spel??.. en heb je al es geprobeerd een benchmark programma geprobeerd?? |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar ik zelf denk dat je prima brightness moet kunnen instellen in het spel zelf.
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|
CPU temperatuur moet je als 1e weten. Dit kun je te weten komen door of in je BIOS te kijken bij "System monitor" of "Health monitor" oid.
Maar beter is om een programmaatje genaamd Motherboard Monitor (MBM) te downloaden. Deze kun je hier downloaden: http://www.tweakers.net/meuktracker/3805
||
![]() |
Citaat:
En hoe ziet men voeding der eig uit? ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Nu ga je naar de instellingen (settings) en dan naar Temperatures. MBM 5 sensor staat dan Sensor 1. Eronder zie je "Board Sensor" None staan. Nu ga je alle board sensors aanwijzen aan een sensor. Dus Sensor 1 krijgt b.v. "SiS950/ITE8705F-1", Sensor 2 de volgende, etc. Totdat je alle board sensors aan een sensor hebt aangewezen. Nu klik je op Apply. In de System Tray (waar al die kleine icoontjes staan naast de klok) zie je nu het icoontje van MBM. Klik er rechts op en kies voor Dashboard. Hier zie je alle sensoren op een rij. Nu moet je een beetje gokken welke sensor je CPU sensor is. Meestal ligt dus tussen de 40 en 60 graden. Je northbridge sensor ligt tussen de 25 en 45. Dan kun je nog een 3e sensor (ambient) hebben, maar deze twee zijn het belangrijkste. Sensoren die verder niks aangeven hebben een rare temperatuur, -99 of 0 of 99 ofzoiets. Die kun je negeren of zelfs ontkoppelen. Succes ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() Satanass1@hotmail.com Greetz, |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
Software om te kijken welke hardware Onorthodox | 1 | 28-11-2006 20:12 | |
Software & Hardware |
[Driver] Videokaart? teirg | 10 | 11-09-2004 02:09 | |
Software & Hardware |
[Software] Huidige drivers in installatiepakket Verwijderd | 1 | 14-05-2004 20:23 | |
Software & Hardware |
[w95] Videokaart driver probleem (denk ik) scenic20 | 4 | 27-10-2003 17:29 | |
Games |
Age of Mythology vraagje... Choke | 11 | 12-06-2003 14:52 | |
Software & Hardware |
[Videokaart] Aopen of Nvidia drivers? Tiger_Wolf | 14 | 05-03-2003 16:59 |