Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
en Semyaz... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
De gast post beleefd, en post (naast de nuttige info waar ik zelf om vroeg!!) een extra tip. Give him a break! Ontopic: Hoe hoog ligt het realisme gehalt ? Qua lichaamsdelen waar je op kan schieten voor verschillende schade-effecten, geweren&kogels. etc. etc.
||
![]() |
Citaat:
en ik heb gister een river gecrosd waaw krokodilletjes in zaten, vrij realistisch...(I shot them) het water van bhd lijkt wel wat op dat van Morrowind(echt vet mooi)... en je hebt verder wel een grote keuze aan wapens |
![]() |
||
Citaat:
hij zegt: *Heeft alleen single player demo* Als ik zeg dan moet je de demo dl bedoel ik uiteraard de multiplayer demo... omdat hij het heeft over Mohaa en RTCW die singleplayer zal ie onderhand wel uitgespeeld hebbe (of denk ik al te ver voor je nu... ) daarom zeg ikiets over de multiplayer demo maar ok als jij wat meer uitleg nog hebt dan andere mensen.. no problemo
||
Citaat:
elk wapen reageert anders daar heben ze goed overnagedacht. De levels zijn ook leuk in multiplayer, vooral de verschillende soorten modes die je hebt. daar is ook goed overnagedacht ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Heb ffies een vraagjuh
![]() zijn er ook mensuh die de film hebben gezien? (jah er is ook een film van.. niet gebaseerd op het spel hoor maar over die oorlog in somalie) ik zelf vond het een goede film ![]() vooral dat ze die twee soldaten helemaal vergeten waren en dat ze zelf terug moesten komen door een vijandige stad.. ben j klaar mee als die andere nog bijna helemaal doof is ![]() CIAO
|
![]() |
Ff een vraag erover... ik ben bij een missie daar moet je snipers uit ramen dood schieten, in het begin zit je op een auto/tank. Je krijgt ook (die donkere) mensen die je niet neer mag knallen bovendien kom je ook in een soort gesloopt gebouw waar zich allemaal vijanden bevinden. Maar opeens is de opdracht dat je naar het zuiden moet van zoara ofzo?? om iets op te blazen ofzo maar zal niet weten waar ik heen moet hoor.
Als je geen idee hebt waarover ik het heb maak ik nog wel screenshot... Maar wie weet dus waar ik heen moet??? Zo heb je ook een missie zit je in een heli en moet je DELTA team 4 ofzo helpen, kortom elke keer als ik paar keer schieten bij die vechtende troepen is me mission failed... |
![]() |
|
jaja gameplay is een stukkie omhoog gegaan heah als j dit deel vergelijkt met de andere 4 delen
![]() naja vind k beter vind de missies van dit spel echt bruut ![]() en vind het online spelen ook erg leuk jah! tis alleen zo dat je dan idd dan wel in een volle kamer moet zitten ![]() ![]() CIAO
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Games |
Black Hawk Down ^Rambo^ | 13 | 03-08-2003 10:01 | |
Games |
Problemen met Black hawk down. langejongen | 19 | 24-06-2003 18:35 | |
Games |